1 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cannes Lions 2019'da Türkiye etkisi artıyor
Haberler

Cannes Lions 2019’da Türkiye etkisi artıyor

Marketing Türkiye
19 Haziran 2019
2 dk okuma

Cannes Lions Uluslararası yaratıcılık Festivali 2019’da üçüncü günün sonuna yaklaşırken Türkiye toplam 11 yaratıcı işle Cannes Lions kategorilerinde kısa listede yer aldı. Şimdiye kadarsa toplam 3 Bronz Lions’ın sahibi oldu. İşte Cannes Lions’ın 3’üncü gününden 1’inci gününe kısa özeti ve Türkiye’nin ödül alan yaratıcı işleri…

Şu ana kadar kazananlar

TBWA\Istanbul, Land Rover Shirt: Outdoor/Bronze Lions
TBWA\Istanbul, Land Rover Polo Shirt: Outdoor/Bronz Lions
Rafineri, LÖSEV, Change the End: Entertainment/Bronz Lions

3’üncü gün

Cannes Lions 2019’un 3. gününde de Türkiye rüzgarı devam etti. Bugün açıklanan Brand Experience & Activation, Creative eCommerce, Creative Effectiveness, Film, Mobile ve Radio & Audio kategorilerinden Türkiye Mobil’de TBWA\Istanbul’un IKEA için gerçekleştirdiği Hailstorm adlı realtime çalışmasıyla kısa listeye kaldı.

Cannes Lions 2019'da Türkiye etkisi artıyor

2’nci Gün

2’nci gün açıklanan 6 kategoride ise Türkiye 4 çalışmayla kısa listeye kaldı. Açıklanan Social & Influencer, Creative Strategy, PR, Media, Direct ve Creative Data kategorilerinden Türkiye’nin adı PR ve Media kategorilerinde yer aldı.

Fenerbahçe Spor Kulübü ve 4129Grey’in  Blackout isimli kampanyası PR kategorisinde, TBWA\Istanbul ve Turkcell’in The Unreachables, Mindshare Türkiye ve Vodafone’un Red Line, 4129Grey Tohum Otizm Vakfı Autism School on Minecraft kampanyası da  Media kategorisinde kısa listeye kalan isimler oldu.

TBWA\Istanbul, Turkcell – The Unreachables

Mindshare Türkiye, Vodafone Red Line

1’inci Gün

27 kategorinin 14’ünün kısa listesinin açıklandı. Açıklanan; Titanium, Glass, Inovation, Outdoor, Health&Wellness, Pharma, Design, Print&Publishing, Film Craft, Digital Craft, Industry Craft, Entertainment, Entertainment for Music ve Entertainment for Sport kategorilerinden Türkiye’den üç çalışma Design kategorisinde kendine yer buldu. Havas İstanbul Finish iş birliği ile hazırlanan Glasses of Drought (Susuz Bardaklar) projesi, TBWA\Istanbul’un Theatre Hours için hazırladığı Acting Identity ve 4129Grey Orkid iş birliği ile gerçekleşen Uncover the Shame, Design kategorisinde kısa listeye girdi.

Havas, Finish – Glasses of Drought

Lösev – Change the End/Dear Brother (Canım Kardeşim)

TBWA\Istanbul, Land Rover Polo Shirt

Cannes Lions 2019'da Türkiye etkisi artıyor

Cannes Lions Fınısh Havas LÖSEV Minshare Türkiye TBWA\Istanbul Turkcell Vodafone
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
4 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
5 Getir Yemek, Uber Eats'e satıldı
Getir Yemek, Uber Eats’e satıldı
Güncel Haberler
Türkiye’de çocuk yetiştirme kodları: Disiplin ve dindarlık önde, "bağımsızlık" geride
Türkiye’de çocuk yetiştirme kodları: Disiplin ve dindarlık önde, “bağımsızlık” geride
Kasım indirimleri değişmedi ama tüketici davranışları değişti!
Kasım indirimleri değişmedi ama tüketici davranışları değişti!
Z kuşağının şifresini çözmek: Jargonu azalt, bağlantıyı artır...
Z kuşağının şifresini çözmek: Jargonu azalt, bağlantıyı artır…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Google, 2025’in “Holiday 100” listesini açıkladı: Bu yılın en çok aranan hediye trendleri belli oldu!
Haberler
Google, 2025’in “Holiday 100” listesini açıkladı: Bu yılın en çok aranan hediye trendleri belli oldu!
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor...
Haberler
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor…
Nafizcan Önder
9 Ekim 2025
Sleepy Easy Clean: Temizlik dünyasının yeni yıldızı!
Haberler
Sleepy Easy Clean: Temizlik dünyasının yeni yıldızı!
Advertorial
23 Ekim 2025
“Daha az kaydır, daha iyi hisset”: TikTok dijital refah özelliklerini duyurdu
Haberler
“Daha az kaydır, daha iyi hisset”: TikTok dijital refah özelliklerini duyurdu
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.