19 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cannes Lions 2019'da Türkiye etkisi artıyor
Haberler

Cannes Lions 2019’da Türkiye etkisi artıyor

Marketing Türkiye
19 Haziran 2019
2 dk okuma

Cannes Lions Uluslararası yaratıcılık Festivali 2019’da üçüncü günün sonuna yaklaşırken Türkiye toplam 11 yaratıcı işle Cannes Lions kategorilerinde kısa listede yer aldı. Şimdiye kadarsa toplam 3 Bronz Lions’ın sahibi oldu. İşte Cannes Lions’ın 3’üncü gününden 1’inci gününe kısa özeti ve Türkiye’nin ödül alan yaratıcı işleri…

Şu ana kadar kazananlar

TBWA\Istanbul, Land Rover Shirt: Outdoor/Bronze Lions
TBWA\Istanbul, Land Rover Polo Shirt: Outdoor/Bronz Lions
Rafineri, LÖSEV, Change the End: Entertainment/Bronz Lions

3’üncü gün

Cannes Lions 2019’un 3. gününde de Türkiye rüzgarı devam etti. Bugün açıklanan Brand Experience & Activation, Creative eCommerce, Creative Effectiveness, Film, Mobile ve Radio & Audio kategorilerinden Türkiye Mobil’de TBWA\Istanbul’un IKEA için gerçekleştirdiği Hailstorm adlı realtime çalışmasıyla kısa listeye kaldı.

Cannes Lions 2019'da Türkiye etkisi artıyor

2’nci Gün

2’nci gün açıklanan 6 kategoride ise Türkiye 4 çalışmayla kısa listeye kaldı. Açıklanan Social & Influencer, Creative Strategy, PR, Media, Direct ve Creative Data kategorilerinden Türkiye’nin adı PR ve Media kategorilerinde yer aldı.

Fenerbahçe Spor Kulübü ve 4129Grey’in  Blackout isimli kampanyası PR kategorisinde, TBWA\Istanbul ve Turkcell’in The Unreachables, Mindshare Türkiye ve Vodafone’un Red Line, 4129Grey Tohum Otizm Vakfı Autism School on Minecraft kampanyası da  Media kategorisinde kısa listeye kalan isimler oldu.

TBWA\Istanbul, Turkcell – The Unreachables

Mindshare Türkiye, Vodafone Red Line

1’inci Gün

27 kategorinin 14’ünün kısa listesinin açıklandı. Açıklanan; Titanium, Glass, Inovation, Outdoor, Health&Wellness, Pharma, Design, Print&Publishing, Film Craft, Digital Craft, Industry Craft, Entertainment, Entertainment for Music ve Entertainment for Sport kategorilerinden Türkiye’den üç çalışma Design kategorisinde kendine yer buldu. Havas İstanbul Finish iş birliği ile hazırlanan Glasses of Drought (Susuz Bardaklar) projesi, TBWA\Istanbul’un Theatre Hours için hazırladığı Acting Identity ve 4129Grey Orkid iş birliği ile gerçekleşen Uncover the Shame, Design kategorisinde kısa listeye girdi.

Havas, Finish – Glasses of Drought

Lösev – Change the End/Dear Brother (Canım Kardeşim)

TBWA\Istanbul, Land Rover Polo Shirt

Cannes Lions 2019'da Türkiye etkisi artıyor

Cannes Lions Fınısh Havas LÖSEV Minshare Türkiye TBWA\Istanbul Turkcell Vodafone
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
3 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
4 Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
5 Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
Beymen Tersane-Galleries of Luxury kapılarını açtı!
Beymen Tersane-Galleries of Luxury kapılarını açtı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Haberler
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Ferruh Altun
12 Ekim 2025
Heinz’dan “kanlı ketçap” efsanesine gotik bir dokunuş: Cadılar Bayramı’na özel siyah mayonez!
Haberler
Heinz’dan “kanlı ketçap” efsanesine gotik bir dokunuş: Cadılar Bayramı’na özel siyah mayonez!
İrem Alimoğlu
17 Ekim 2025
Saat&Saat, Aydınlı Grup’a 20,3 milyar TL ile en yüksek teklifi veren şirket oldu...
Haberler
Saat&Saat, Aydınlı Grup’a 20,3 milyar TL ile en yüksek teklifi veren şirket oldu…
Marketing Türkiye
24 Eylül 2025
Bosch'tan önemli adım ancak eksik...
Haberler
Bosch’tan önemli adım ancak eksik…
Ali SAYDAM
11 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.