12 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cannes Chimera, dünyanın yaratıcı endüstrisini Global Citizen için yarıştıracak
Haberler

Cannes Chimera, dünyanın yaratıcı endüstrisini Global Citizen için yarıştıracak

Marketing Türkiye
30 Nisan 2015
2 dk okuma

Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali ve Bill & Melinda Gates Vakfı, küresel sorunlara farkındalığı tetikleyecek yaratıcı fikirler aramak amacıyla 5 yıldır Cannes Chimera ödülünü veriyor.

Cannes Lions’da bu yıl beşincisi düzenlenecek olan Cannes Chimera yarışması, yaratıcı iletişim profesyonellerini küresel sorunlara dikkat çeketecek büyük fikirler bulmaya davet ediyor.

Bu yılki Cannes Lions’da, Cannes Chimera ödülünde özel bir hedef belirlenmiş durumda: Dünya sorunlarını dile getirmek için insanlara söz hakkı sağlayan Global Citizen‘a daha fazla üye toplamak.

Global Citizen, yeni duyurduğu Unlock your power kampanyasıyla dünyanın en etkili platformlarında kendi seslerini duyurabilmeleri için olanak sağlamaya çalışıyor. Cannes Lions Festivali ve Bill & Melinda Gates Vakfı, Cannes Chimera sayesinde Global Citizen’ı daha fazla duyurmayı ve bu sayede de dünyanın her yerindeki eşitsizlik, adaletsizlik, açlık, susuzluk ve hastalık sorunlarına Y kuşağının daha fazla ilgisini çekmeyi amaçlıyor.

Cannes Chimera’nın bu yıl sadece Global Citizen’a üye toplamak üzere gerçekleştirilecek küresel sorumluluk kampanyalarına ödül vereceği açıklanırken Küresel Yolsuzluk Projesi CEO’su Hugh Evans, “Dünyada milyonlarca insan küresel sorunlarla ilgili destek vermeye gönüllü ancak bunu nasıl yapacaklarını ya da nereden başlayacaklarını bilmiyorlar” ifadelerini kullandı. “Global Citizen, insanların sosyal gücünü kullanabilecekleri ve kritik sorunlara karşı harekete geçebilecekleri bir forum imkanı sunuyor. Ancak bu platformu yaratıcı bir şekilde duyurabilmeli ve farkındalığı arttırmalıyız” diyen Evans, Cannes Lions’la işbirliğine gitmekten çok mutlu olduklarını da sözlerine ekledi.

Cannes Lions CEO’su Philip Thomas da küresel iletişim endüstrisine Global Citizen’ı duyurma imkanı tanımalarının kendileri için de çok önemli olduğunu belirtirken sözlerine şöyle devam etti: “Bu çok geniş kapsamlı ve fazlasıyla yaratıcılık gerektiren bir proje. Milyonlarcamızı dünyanın en fakir ülkelerine daha iyi yaşam şartları sunabilmek adına biraraya getirebilecek bu projeye inancımızı da bu şekilde gösteriyoruz”.

Cannes Chimera’ya katılım diğer Cannes yarışmalarının aksine ücretsiz. 27 Mayıs’a kadar sürecek başvurulardan kazanan üç projeye 150 bin dolarlık projeyi gerçeğe dönüştürme hibesi verilecek. Temmuz ve Eylül ayları arasında da Global Citizen’a üye toplamak için projelerin hayata geçmesi şartı mevcut.

Detaylar, Cannes Chimera sayfasında.

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
3 Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
4 Uber, Trendyol GO'yu satın aldı
Uber, Trendyol GO’yu satın aldı
5 Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Güncel Haberler
Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
Evyap’tan geleceğe yatırım: “Kendine İyi Bak Gençlik” programı başladı
Evyap’tan geleceğe yatırım: “Kendine İyi Bak Gençlik” programı başladı
İletişim sektörü, Kocaeli'de öğrencilerle bir araya gelecek!
İletişim sektörü, Kocaeli’de öğrencilerle bir araya gelecek!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları (22 Mart - 4 Nisan)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (22 Mart – 4 Nisan)
Nafizcan Önder
4 Nisan 2025
CFO'lar yapay zekaya CEO'lardan daha çok güveniyor...
Haberler
CFO’lar yapay zekaya CEO’lardan daha çok güveniyor…
Sena Tufan
12 Nisan 2025
Halil Özcan: “ON Dijital Bankacılık ile 5 yılda 5 milyon müşteriye ulaşacağız”
Haberler
Halil Özcan: “ON Dijital Bankacılık ile 5 yılda 5 milyon müşteriye ulaşacağız”
Advertorial
4 Mart 2025
Çalışan gelişimi artık "lüks" değil, stratejik bir zorunluluk
Haberler
Çalışan gelişimi artık “lüks” değil, stratejik bir zorunluluk
İrem Alimoğlu
1 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.