3 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bursa Reklamcılar Derneği’nden bir ilk
Haberler

Bursa Reklamcılar Derneği’nden bir ilk

Marketing Türkiye
29 Ağustos 2017
2 dk okuma

Bursa Reklamcılar Derneği (BRD), başlattığı “Sen Gördüysen, Herkes Görür” reklam farkındalık kampanyası ile reklam sektörüne katkı sağlamayı hedefliyor.  Yeni sezon ile birlikte reklam verenleri reklama teşvik etmek amacıyla başlatılan kampanya, ulusal ve yerel birçok mecrada yer bulmaya başladı.

Bursa Reklamcılar Derneği Başkanı Yavuz Temel
Bursa Reklamcılar Derneği Başkanı Yavuz Temel

Reklam sektörünün Bursa’daki çatı kuruluşu Bursa Reklamcılar Derneği, reklam sektörüne de canlılık katmak amacıyla reklam ile ilgili farkındalığı pekiştirecek bir kampanyayı başlattı. “Sen Gördüysen, Herkes Görür” sloganı ile reklam verenlerin ilgisini reklama çekmeyi amaçladıklarını söyleyen Bursa Reklamcılar Derneği Başkanı Yavuz Temel, “BRD olarak Yönetim Kurulumuz ile birlikte reklam verenleri olumlu yönde teşvik edecek bu kampanya ile sektöre canlılık getirmeyi amaçladık. Birçok mecrada yer alacak olan görsellerimiz ile yeni sezonda işletmelerin reklama olan bakış açısında olumlu bir etki uyandıracağımıza inanıyoruz” dedi.

Web adresi ile reklam önemi anlatılacak
Kampanyanın içeriği ile ilgili bilgiler de paylaşan Başkan Yavuz Temel, şunları kaydetti: “Sen Gördüysen, Herkes Görür çatı sloganı ile reklamın marka ve işletmelere sağladığı 4 farklı faydaya vurgu yaptık. 4 farklı renkte hazırlanan çalışmalar outdoor, konvansiyonel ve dijital mecralarda yaklaşık 3 aylık periyotta yer alacak. Kampanya süresince dernek olarak sektör temsilcileriyle ve reklam verenlerle çeşitli platformlarda bir araya gelinecek. Halkla ilişkiler (PR) çalışmalarının yanında kampanyaya dair tüm ayrıntıların olduğu www.sengorduysen.com da faaliyete konuyu destekleyecek. Sosyal medya tarafında da #sengördüysen etiketi ile kampanya ülkenin dört bir yanındaki meslektaşlarımız tarafından destekleniyor.”

GZTBursa’da bir ilk
Kampanyanın sosyal medya ayağında Bursa’da böyle bir kampanyanın daha önce yapılmadığını hatırlatan Yavuz Temel, kampanyanın özellikle yerel TV, gazete, dergi, radyo, açıkhava ve dijital medyada geniş boyutta yer alacağını ifade etti. Yerel medya kuruluşlarının BRD’ye vermiş olduğu destekten son derece memnun olduklarının altını çizen Başkan Yavuz Temel, “Bursa, yerel medya bakımından Türkiye’nin en güçlü şehri. Yerel medya kuruluşlarımız da sektörün gelişimi konusunda gösterdiğimiz gayrete kayıtsız kalmadı ve her anlamda derneğimize destek verdiler. Bu bağlamda Bursa yerel basınına Yönetim Kurulumuz adına teşekkür ediyorum” diye konuştu.  

 

1 Türkiye’nin ilk lüks AVM’si Prestige Mall kapandı
Türkiye’nin ilk lüks AVM’si Prestige Mall kapandı
2 16 yaşındaki genç intihar etti, ailesi ChatGPT'ye dava açtı
16 yaşındaki genç intihar etti, ailesi ChatGPT’ye dava açtı
3 Yunanistan’da haftada dört gün çalışma modeli mecliste!
Yunanistan’da haftada dört gün çalışma modeli mecliste!
4 Markalar Taylor Swift'in nişanını konuşuyor!
Markalar Taylor Swift’in nişanını konuşuyor!
5 Temu, Türkiye'de işe alımlara başladı
Temu, Türkiye’de işe alımlara başladı
Güncel Haberler
İstanbul’a yakın, yatırım fırsatları da sunan 7 tatil rotası...
İstanbul’a yakın, yatırım fırsatları da sunan 7 tatil rotası…
Milka çikolatalarına "hileli ambalaj" davası
Milka çikolatalarına “hileli ambalaj” davası
Soğuk kahvede sıcak rekabet!
Soğuk kahvede sıcak rekabet!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yayıncılar Z kuşağına ulaşmakta zorlanıyor
Haberler
Yayıncılar Z kuşağına ulaşmakta zorlanıyor
İrem Alimoğlu
19 Temmuz 2025
Ali Saydam yazdı: "Hocanın dediğini yap, yaptığını yapma"
Haberler
Ali Saydam yazdı: “Hocanın dediğini yap, yaptığını yapma”
Ali SAYDAM
20 Temmuz 2025
Çin, gebelik robotunu tanıttı: 2026’da piyasaya çıkacak...
Haberler
Çin, gebelik robotunu tanıttı: 2026’da piyasaya çıkacak…
Sena Tufan
2 hafta önce
Medya yanılıyor, yaşlanmak yenilgi değil stratejik oyun alanı…
Haberler
Medya yanılıyor, yaşlanmak yenilgi değil stratejik oyun alanı…
Nafizcan Önder
4 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.