16 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bursa Reklamcılar Derneği’nden bir ilk
Haberler

Bursa Reklamcılar Derneği’nden bir ilk

Marketing Türkiye
29 Ağustos 2017
2 dk okuma

Bursa Reklamcılar Derneği (BRD), başlattığı “Sen Gördüysen, Herkes Görür” reklam farkındalık kampanyası ile reklam sektörüne katkı sağlamayı hedefliyor.  Yeni sezon ile birlikte reklam verenleri reklama teşvik etmek amacıyla başlatılan kampanya, ulusal ve yerel birçok mecrada yer bulmaya başladı.

Bursa Reklamcılar Derneği Başkanı Yavuz Temel
Bursa Reklamcılar Derneği Başkanı Yavuz Temel

Reklam sektörünün Bursa’daki çatı kuruluşu Bursa Reklamcılar Derneği, reklam sektörüne de canlılık katmak amacıyla reklam ile ilgili farkındalığı pekiştirecek bir kampanyayı başlattı. “Sen Gördüysen, Herkes Görür” sloganı ile reklam verenlerin ilgisini reklama çekmeyi amaçladıklarını söyleyen Bursa Reklamcılar Derneği Başkanı Yavuz Temel, “BRD olarak Yönetim Kurulumuz ile birlikte reklam verenleri olumlu yönde teşvik edecek bu kampanya ile sektöre canlılık getirmeyi amaçladık. Birçok mecrada yer alacak olan görsellerimiz ile yeni sezonda işletmelerin reklama olan bakış açısında olumlu bir etki uyandıracağımıza inanıyoruz” dedi.

Web adresi ile reklam önemi anlatılacak
Kampanyanın içeriği ile ilgili bilgiler de paylaşan Başkan Yavuz Temel, şunları kaydetti: “Sen Gördüysen, Herkes Görür çatı sloganı ile reklamın marka ve işletmelere sağladığı 4 farklı faydaya vurgu yaptık. 4 farklı renkte hazırlanan çalışmalar outdoor, konvansiyonel ve dijital mecralarda yaklaşık 3 aylık periyotta yer alacak. Kampanya süresince dernek olarak sektör temsilcileriyle ve reklam verenlerle çeşitli platformlarda bir araya gelinecek. Halkla ilişkiler (PR) çalışmalarının yanında kampanyaya dair tüm ayrıntıların olduğu www.sengorduysen.com da faaliyete konuyu destekleyecek. Sosyal medya tarafında da #sengördüysen etiketi ile kampanya ülkenin dört bir yanındaki meslektaşlarımız tarafından destekleniyor.”

GZTBursa’da bir ilk
Kampanyanın sosyal medya ayağında Bursa’da böyle bir kampanyanın daha önce yapılmadığını hatırlatan Yavuz Temel, kampanyanın özellikle yerel TV, gazete, dergi, radyo, açıkhava ve dijital medyada geniş boyutta yer alacağını ifade etti. Yerel medya kuruluşlarının BRD’ye vermiş olduğu destekten son derece memnun olduklarının altını çizen Başkan Yavuz Temel, “Bursa, yerel medya bakımından Türkiye’nin en güçlü şehri. Yerel medya kuruluşlarımız da sektörün gelişimi konusunda gösterdiğimiz gayrete kayıtsız kalmadı ve her anlamda derneğimize destek verdiler. Bu bağlamda Bursa yerel basınına Yönetim Kurulumuz adına teşekkür ediyorum” diye konuştu.  

 

1 KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
2 Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
3 İş dünyasında haftanın atamaları (3-9 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (3-9 Mayıs)
4 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
5 Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Güncel Haberler
"Çay her şeyi çözer"
“Çay her şeyi çözer”
Kadın liderler kariyer yolculuklarını SheTalks’ta anlattı
Kadın liderler kariyer yolculuklarını SheTalks’ta anlattı
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TikTok'a "dilencilik" eleştirisi!
Haberler
TikTok’a “dilencilik” eleştirisi!
Sena Tufan
8 Nisan 2025
"Pril Ramazan Buluşması", İstanbul'un ardından İzmir ve Ankara'da
Haberler
“Pril Ramazan Buluşması”, İstanbul’un ardından İzmir ve Ankara’da
Advertorial
12 Mart 2025
Mutfaktaki dönüşümün adı: Dondurulmuş gıda
Haberler
Mutfaktaki dönüşümün adı: Dondurulmuş gıda
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Marketing Türkiye 35. yaşında ilk günkü heyecanıyla yayında!
Haberler
Marketing Türkiye 35. yaşında ilk günkü heyecanıyla yayında!
Nafizcan Önder
1 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.