20 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Burger Queen" Stevenage ile tekrar sahalarda
Haberler

“Burger Queen” Stevenage ile tekrar sahalarda

Nafizcan Önder
21 Aralık 2020
2 dk okuma

Stevenage adı yakın döneme dek kimse için tanıdık değildi… Ta ki Burger King, İngiltere dördüncü liginin en sonunda sıralanan bu futbol takımının ana sponsoru olana dek. Stevenage’a sponsor olan Burger King, yayınladığı kampanyayla FIFA 20’de bir “challenge” başlatmıştı: Stevanage’ı en iyi kulüp yapmak! Oyuncuları, bu mütevazı takıma emek verip, sevdikleri futbolcuları transfer ederek oyunun zirvesine taşımak için motive eden bu kampanya, futbol severler arasında büyük bir yankı uyandırdı. Ve kulüp kısa sürede tüm dünyada, özellikle de FIFA tutkunları arasında bilinirliğe ulaştı… Şimdiyse Burger King’in önünde yeni bir “challenge” var: Burger Queen…

Stevenage Challenge ile oldukça büyük bir başarı yakalayan ve ardından Stevenage FC Women’a sponsor olan Burger King, sporda kapsayıcılığı desteklemek adına her iki takıma da aynı şartlar ve koşullar altında sponsorluk yapıyor.

Sponsorluğun bir parçası olarak Burger King, Stevenage FC’nin kadın takımının sponsorluğunu simgeleyen Burger Queen logosunu yarattı. Yeni logo 20/21 sezonu boyunca takımın setinde gururla sergilenecek.

Sponsorluğun başlangıcını kutlamak için Stevenage Burger King restoranının sitesi “Burger Queen®” olarak yeniden adlandırıldı. Yeni sponsorluğunu yayınladığı bir kampanyayla da duyuran Burger King “Stevenage FC için oynamak zor, kadın takımı için oynamak daha zor olmamalı.” diyor…

Burger King UK Pazarlama Direktörü Soco Nunez, sponsorluk anlaşmasına dair yaptığı açıklamalarda, “Kadın takımı, erkek takımıyla aynı zorluklar ve engellerle karşı karşıya ve markamızın aynı desteği eşit sponsorluk ile sunuyor olması adil olandır” diyor…

Stevenage FC CEO’su Alex Tunbridge ise, “Burger King ile ortaklığımızı sürdürmekten heyecan duyuyoruz ve markanın kadın takımına gösterdiği destek eşsiz,” diyor ve sponsorluk gelirlerinin ekibi desteklemek için kullanılacağının altını çiziyor.

Stevenage Futbol Kulübü’ne sponsor olarak pazarlamada sınır tanımadığını bir kez daha gösteren Burger King, Burger Queen’le de değişen dünyayı algıladığını ve dünyanın markalardan beklediği sorumluluğu almaya hazır olduğunu bir kez daha kanıtladı.

Hadi hikâyenin en başına dönelim… Stevenage Futbol Kulübü’ne sponsor olmak neden dahiyane bir fikir? OKUMAK İÇİN TIKLAYIN…

burger king Burger Quuen eşitlik pazarlama Soco Nunez Stevenage
1 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
2 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
3 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
4 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
5 Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
Güncel Haberler
Dünyanın en iyileriyle aynı sahnede! Toprak, Red Bull Kutusunda Kanatlandı
Dünyanın en iyileriyle aynı sahnede! Toprak, Red Bull Kutusunda Kanatlandı
Markalı perakendede indirimler çare olmadı: Satışlarda kan kaybı sürüyor
Markalı perakendede indirimler çare olmadı: Satışlarda kan kaybı sürüyor
Topshop, “See Now, Buy Now” defilesiyle yedi yıl sonra geri döndü
Topshop, “See Now, Buy Now” defilesiyle yedi yıl sonra geri döndü
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Cannes Lions için heyecan dorukta: İşte uzmanların favori gösterdiği kampanyalar...
Haberler
Cannes Lions için heyecan dorukta: İşte uzmanların favori gösterdiği kampanyalar…
Sena Tufan
8 Haziran 2025
Z kuşağı, işi çabuk bırakıyor, yenisini bulmakta ise acele etmiyor!
Haberler
Z kuşağı, işi çabuk bırakıyor, yenisini bulmakta ise acele etmiyor!
Sena Tufan
1 hafta önce
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Haberler
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
İrem Alimoğlu
2 Temmuz 2025
Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
Haberler
Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
İrem Alimoğlu
21 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.