Bu kez yolcular motoru taşıdı!
Nestlé Pure Life, obeziteye karşı açtığı savaşa devam ediyor. “Obeziteye Karşı Hareket Zamanı” projesi kapsamında insanları harekete geçirmeyi amaçlayan marka “Bir Asansör Hikayesi”, “Bir Durak Hikayesi” ve “Bir Araba Hikayesi” isimli viral serilerinin ardından şimdi de “Bir Deniz Hikayesi” tüketicilerinin kaşısına çıktı.
Nestlé Pure Life, yeni viralinde bu kez günlük seferini yapacak bir motorda hareket zamanını bekleyen yolcuları denizin üzerinde yürümeye davet etti. Motorun, denizin üzerinde yürüyerek hareket ettiğini öğrenen yolcular kurulan yürüyüş bandına çıkarak motoru hareket ettirdiler. Viral kapsamında yolcuların yüzde 80’i denizin üstünde yürüdü, toplamda 4.750 kalori harcandı ve toplam 9.650 vücut kası çalıştı.
{youtube}e0DtE06zJR4|450|280{/youtube}