18 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bu da oldu: Nike, çorbacı açtı!
Haberler

Bu da oldu: Nike, çorbacı açtı!

Sena Tufan
41 dakika önce
2 dk okuma

Nike, Çin’de genç tüketicilere ulaşmak için bu kez alışılmışın dışında, oldukça sıcak ve yerel bir deneyim sunuyor. Spor giyim devi, Guangzhou’da sadece kısa süre açık kalacak bir pop-up çorba dükkânı açarak marka dünyasını Canton mutfağının geleneksel konforuyla buluşturdu.

Bu da oldu: Nike, çorbacı açtı!

Bu da oldu: Nike, çorbacı açtı!

Yerel koşucuların yoğun olarak tercih ettiği Ersha Adası’nda konumlanan mekan, Nike’ın klasik mağazalarından hayli farklı. İçeri girenleri parlak ışıklar ya da sınırlı üretim sneaker’lar yerine, kaynayan otlu çorbalar, küçük tabureler ve mahalle lokantalarını andıran samimi bir ortam karşılıyor. Açılış gününde olimpik sprinter Su Bingtian’ın elinde kepçe ile misafirlere çorba ikram etmesi de etkinliğe ayrı bir sıcaklık kattı.

Menüde yer alan her çorba, bölgede iyileştirici yönleriyle bilinen malzemelerle hazırlanıyor. Kuru mandalina kabuğu, domuz kaburga, acı kavun ve kırmızı hurma bunlardan bazıları. Nike, deneyimi rafine bir marka dokunuşuyla tamamlamak için özel tasarlanmış “Swoosh” kaşıklar bile üretti. Bitkisel karışımların seçimi koşu sonrası toparlanma temasına gönderme yaparken, etkinliğin Çince sloganı olan “Hiçbir emek karşılıksız kalmaz” hem koşunun ruhuna hem de uzun süre kaynatılan bir çorbanın arkasındaki emeğe işaret ediyor.

Bu da oldu: Nike, çorbacı açtı!

Nike’ın iddialı bir sokak modası etkinliği yerine mütevazı bir çorbacı seçmesi, markanın Z kuşağıyla kurmak istediği yeni ilişkiyi gösteriyor. Genç şehirli koşucuların günlük rutinlerine dokunan, daha doğal ve topluluk hissi güçlü bir deneyim sunmak markayı onların gözünde daha “hayatın içinden” kılıyor. Çorbanın hem kültürel anlamda bir rahatlık hissi yaratması hem de spor sonrası beslenmede doğal bir tamamlayıcı olması, Nike’a satış baskısı yaratmadan wellness odağında söz söyleme alanı açıyor. Kısacası, Nike bu hamlesiyle Çin’deki genç tüketicilerin dünyasına daha içten, daha yerel ve daha samimi bir adım atmış görünüyor.

Kaynak: Radii

The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?

featured Nike
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
4 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
5 Apple, moda ile teknolojiyi "iPhone Pocket" da buluşturdu
Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturdu
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri “Tarihin İçinde Bir Akşam”da buluştu
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri “Tarihin İçinde Bir Akşam”da buluştu
Bu da oldu: Nike, çorbacı açtı!
Bu da oldu: Nike, çorbacı açtı!
Vine efsanesi geri dönüyor: "DiVine"
Vine efsanesi geri dönüyor: “DiVine”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
Haberler
Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
Haberler
Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Toplumsal cinsiyet eşitliği alarm veriyor: 2030 hedefleri tehlikede
Haberler
Toplumsal cinsiyet eşitliği alarm veriyor: 2030 hedefleri tehlikede
Nafizcan Önder
16 Eylül 2025
Sektörün güçlü oyuncuları bir arada: İsteğe Bağlı Yayıncılar Derneği kuruldu
Haberler
Sektörün güçlü oyuncuları bir arada: İsteğe Bağlı Yayıncılar Derneği kuruldu
Nafizcan Önder
25 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.