25 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Brandverse Awards'ta "Erken Başvuru Dönemi" sona eriyor!
Haberler

Brandverse Awards’ta “Erken Başvuru Dönemi” sona eriyor!

Marketing Türkiye
7 Mart 2023
2 dk okuma

Reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında en iyi işlerin rekabet ettiği Brandverse Awards erken başvuru dönemi yarın sona eriyor! BoomSonar ve Marketing Türkiye iş birliği ile gerçekleşen ve özgün değerlendirme modeline Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla dahil olduğu organizasyonda reklamverenlerin ve ajansların başarısı değerlendirilecek.

Tüm iletişim çalışmaları 8 ana bölümde yarışıyor!

Tüm iletişim çalışmalarını 360 derece kapsayan Brandverse Awards’ta 1 Mayıs 2022 – 1 Nisan 2023 arasında üretilen projeler Sosyal Medya ve Dijital, Medya, Film, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Deneyim Tasarımı ve Craft bölümleri altındaki kategorilerde yarışacak.

Brandverse Awards’un ana bölümleri

Social Media Awards Turkey

Sosyal Medya ve Dijital Bölümü

Marka ya da kurumların sosyal medya ve dijitaldeki tüm kampanyaları ve iletişim faaliyetleriyle sosyal medya performansları bu bölümde değerlendirilecek. Social Media Awards Turkey’nin önceki yıllarda ödüllendirme yaptığı tüm kategoriler bu bölümde bulunuyor.

Medya Bölümü

Markaların medya uygulamalarında gösterdikleri başarı bu bölümde değerlendirilecek. Yaratıcı medya çalışmaları, yenilikçi uygulamalar ve ilham verici medya kullanım fikirleri de bu bölümde yarışacak.

Sürdürülebilir Başarı ve KSS Bölümü

Ticari bir kuruluş ya da kar amacı gütmeyen kurumlar tarafından, toplumsal ve çevresel sorunların çözümü ve farkındalık adına geliştirilen tüm projeleri bu bölüm altındaki kategorilerde yarışacak.

PR Bölümü

Markanın itibarını geliştirmek, markanın/ ürünün hedef kitlesiyle arasında bağ kurmak/ güçlendirmek adına yaptığı tüm yaratıcı PR çalışmaları bu bölümde yarışacak.

Film Bölümü

Bu bölümde marka, kurum ya da kuruluş için TV, sinema ya da dijital ortamlarda yayınlanan reklam filmleri yarışacak.

Deneyim Tasarımı Bölümü

Markaların hedef kitleleriyle yaratıcı ve özgün yöntemlerle buluşmasını sağlayarak müşteri deneyimi sunan projeler bu bölümde yarışacak.

Strateji Bölümü

Marka adına yapılan tüm iletişim faaliyetleri ve kampanyalarının ardındaki, işin başarıya ulaşmasını sağlayan özgün ve etkili marka stratejileri bu bölümde değerlendirilecek.

Craft Bölümü

Marka mesajını iletmek için reklamda kullanılan görsel, metin ve müzik gibi öğelerin nasıl kullanıldığı ve yaratıcı çalışmaya sağladığı katkı bu bölümde değerlendirilecek.

Erken başvuru dönemi 7 Mart’ta sona eren yarışmada katılım için son tarih ise 6 Nisan!

featured
1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
3 YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
4 Google'dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu
Google’dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu
5 Burger King, "sessizliği" konuşturuyor
Burger King, “sessizliği” konuşturuyor
Güncel Haberler
AI Powered Future: Geleceğin ajandası The TECH Summit’te açılıyor
AI Powered Future: Geleceğin ajandası The TECH Summit’te açılıyor
BMW, Google Haritalar'ı "hackledi": Test sürüşleri yüzde 400 arttı
BMW, Google Haritalar’ı “hackledi”: Test sürüşleri yüzde 400 arttı
The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Fenomen patronlar çağı başlıyor!
Haberler
Fenomen patronlar çağı başlıyor!
Sena Tufan
24 Eylül 2025
LeBron James'in "hayatımın kararı" açıklaması, marka iş birliği çıktı!
Haberler
LeBron James’in “hayatımın kararı” açıklaması, marka iş birliği çıktı!
Sena Tufan
15 Ekim 2025
Milka çikolatalarına "hileli ambalaj" davası
Haberler
Milka çikolatalarına “hileli ambalaj” davası
İrem Alimoğlu
3 Eylül 2025
Hilton 2026 Trend Raporu: Gezginler artık “neden buradayım?” diye soruyor
Haberler
Hilton 2026 Trend Raporu: Gezginler artık “neden buradayım?” diye soruyor
Sena Tufan
11 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.