9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
En yaratıcı medya fikirleri Brandverse Awards'ta ödüllendirilecek...
Haberler

En yaratıcı medya fikirleri Brandverse Awards’ta ödüllendirilecek…

Berçem Sultan Kaya
13 Nisan 2022
3 dk okuma

Brandverse Awards’ta markaların medya uygulamalarında gösterdikleri başarı “Medya” bölümünde değerlendirilecek. Yaratıcı medya çalışmaları, yenilikçi uygulamalar ve ilham verici medya kullanım fikirleri bu bölümde yarışacak… Gelin bu bölümde yer alan kategorilere hep birlikte bakalım…

Sektörel kategorilere başvuru yapacak her proje yalnızca 1 sektöre başvuru yapabilir. Aynı projeyle birden fazla sektöre başvuru yapılamaz.

Kanal Kategorileri

Basın Kullanımı

Basılı gazete ve dergi mecralarındaki reklam alanlarının kullanımı için yapılan çalışmalar bu kategoride yarışacak. Dijital gazete ve dergilerdeki reklam alanlarının kullanımı bu kategoriye başvuruda bulunamaz.

Entegre Medya Kullanımı

Bu kategoride mecraların kampanya kapsamında ne ölçüde entegre kullanıldığı değerlendirilecek. Kategoriye başvuracak işlerin en az 3 farklı mecrayı kullanmış olması gerekiyor.

Outdoor – Indoor Kullanımı

Billboardlar, yol panoları, tabelalar, otobüs durakları, bina ve araç giydirme, megalight, yer grafikleri vb. açık hava reklam alanları için yapılan çalışmalar ile mağaza ve AVM gibi mekan içi reklam alanlarında yapılan çalışmalar bu kategoride yarışacak.

Sesli Platform Kullanımı

Her türlü sesli platformdaki (radyo, podcast, müzik indirme/dinleme platformları vb.) reklam alanlarının kullanımı için yapılmış yaratıcı çalışmalar bu kategoride yarışacak.

TV, Sinema ve Diğer Ekran Kullanımı

Bu kategoride televizyon, VOD (Video-on-Demand) platformları, servis sağlayıcıları ve sinemalardaki reklam alanlarının kullanımı için yapılan çalışmalar yarışacak. “Diğer Ekran Kullanımları” arasında interaktif ve dijital ekranlar da yer alıyor.

Yaratıcı Ortam Kullanımı

Daha önce reklam mecrası olarak kullanılmayan mekan ve alanların özgün ve yaratıcı biçimde tanıtım kampanyalarında kullanıldığı çalışmalar bu kategoride değerlendirilecek.

Medyada Mükemmellik

İçgörü ve Stratejide Mükemmellik

Bu kategoride tüketici ihtiyaçları ve içgörülerini kullanarak marka konumlamasına ve hedeflerine uygun biçimde oluşturulmuş medya stratejileri değerlendirilecek.

Medya Planlamada Mükemmellik

Bu kategoride markanın hedefleri doğrultusunda medya mecralarının nasıl seçildiği ve seçilen mecraların yaratıcı kullanımları değerlendirilecek. Yapılan başvurularda mesajın erişim ve frekans bilgileri ayrıntılı olarak belirtilmeli.

Medya Uygulamasında Mükemmellik

Bu kategoride başvuru sahipleriyle medya sahipleri arasında yapılan müzakerelerin medya kampanyasının yürütülmesinde ve kampanya hedeflerine ulaşılmasındaki katkısı değerlendirilecek.

Sektörel Kategoriler

B2B

Hedef kitlesi bireyler değil, iş ortakları, şirketler olan markalar için çekilmiş reklam filmleri bu kategoriye başvurabilir.

Dayanıklı Tüketim / Küçük Ev Aletleri

Mobilya, beyaz eşya, küçük ev aletleri gibi tüm dayanıklı tüketim markaları için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

E-Ticaret

E-ticaret markaları için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

Finans

Bankacılık, sigortacılık, kredi kartları, banka kartları, emeklilik, sanal para servisleri, dijital ve mobil bankacılık için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

Giyim ve Aksesuar

Giyim, ayakkabı ve aksesuar markaları için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

İnşaat

İnşaat firmaları ve yapı malzemeleri markaları için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

Kişisel Bakım

Kişisel bakım ve kozmetik markaları için üretilmiş tüm medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

Medya / Eğlence

Müzik, film, televizyon, kitaplar, haberler, dijital platformlar ve diğer tüm medya için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

Organize Perakende

Farklı marka ve ürün gruplarının birlikte satıldığı alışveriş merkezleri, zincir marketler, fast-food zincirleri, kahve zincirleri, kafeler, restoranlar, teknomarketler, yapı marketleri ve zincir mağazalar için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

Otomotiv

Otomotiv ve otomotiv ürünleri markaları için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

Sağlık

Hastaneler, sağlık kurumları, ilaç şirketleri, tıbbı ekipman ve cihaz üreticileri, dişçilik hizmetleri alanlarında hizmet veren markalar için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

Seyahat / Ulaşım

Hava yolları, otobüs şirketleri, araç kiralama, tur şirketleri, oteller ve toplu taşıma markaları için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

Teknoloji Üreticileri

Bilgisayarlar, mobil cihazlar (telefonlar, tabletler, akıllı saatler), bilgisayar donanım ve yazılımları, VR cihazları, fotoğraf makineleri vb. tüm teknolojik ürün üreten markalar için hazırlanmış medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

Telekomünikasyon

GSM operatörleri ve internet servis sağlayıcıları için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

Temizlik

Ev ve diğer mekanların temizliğinde ve bakımında kullanılan temizlik ve hijyen ürünleri için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

Yiyecek / İçecek

Yiyecek ve içecek markaları için üretilmiş tüm medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

Diğer Sektörler

Yukarıdaki sektörler dışında farklı bir sektörde hizmet veren markalar için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

Markalı İçerik

Marka mesajının tüketiciyle buluşması hedefiyle marka/ürün için özel olarak oluşturulan ve markanın/ürünün var olan bir içeriğe (film, dizi, TV programı, oyun, kısa film, webisode, müzik videoları, streaming servisleri vb.) başarılı bir şekilde entegre edildiği projeler bu bölümde yarışıyor. Advertorial uygulamaları bu kategorinin kapsamına girmiyor.

Tüketiciye Dokunan Kampanyalar

Markanın bir kampanya aracılığıyla tüketiciyle arasında bağ kurmasına ve dijital ya da gerçek dünyada etkileşim yaratmasına yönelik yapılan çalışmalar bu kategoride yarışıyor. Çalışmada elde edilen etkileşim sonuçlarının başvuru dosyasında yer alması önemli.

Verinin Etkin Kullanımı

Verinin yaratıcı kullanımı, veri entegrasyonu, veriden elde edilen içgörüye dayalı projeler dahil olmak üzere veri temelli tüm kampanyalar bu kategoride yarışacak. Bu kategoriye yapılacak başvurular, kampanyanın başlangıcında veya bir noktasında online veya offline kanallar aracılığıyla elde edilen verinin yaratıcı ve etkili kullanımının marka başarısına etkisini göstermeli.

Yenilikçi Teknoloji Kullanımı

Bu kategoride marka konumlamasına ve hedeflerine uygun olarak kampanya kapsamında yenilikçi teknolojilerinin kullanımı değerlendirilecek. Yapay zekâ, sanal gerçeklik, robot teknolojileri giyilebilir teknoloji ürünleri vb. kullanımlar bu kategoriye başvurulabilir.

Yerel Kampanyalar

Bölgesel/yerel ya da ulusal markalar tarafından yerel mecralar kullanılarak yalnızca belli bir bölge için üretilmiş tüm yaratıcı pazarlama faaliyetleri ve kampanyalar bu kategoride değerlendirilecek.

Detaylar brandverseawards.com‘da…

BrandverseAwardsİndir
Brandverse Awards featured
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan - 2 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan – 2 Mayıs)
3 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
4 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
5 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Güncel Haberler
Bill Gates, servetinin yüzde 99'unu bağışlayacak!
Bill Gates, servetinin yüzde 99’unu bağışlayacak!
İŞKUR en çok eleman açığı olan sektörleri açıkladı
İŞKUR en çok eleman açığı olan sektörleri açıkladı
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri...
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Bill Gates, servetinin yüzde 99'unu bağışlayacak!
Haberler
Bill Gates, servetinin yüzde 99’unu bağışlayacak!
Sena Tufan
1 saat önce
Rekabet Kurulu, bazı teknoloji perakendecilerine soruşturma başlattı
Haberler
Rekabet Kurulu, bazı teknoloji perakendecilerine soruşturma başlattı
İrem Alimoğlu
11 Mart 2025
Türkiye'deki arama trendlerine göre Oscar'ın favorileri!
Haberler
Türkiye’deki arama trendlerine göre Oscar’ın favorileri!
İrem Alimoğlu
1 Mart 2025
Tesla restoranı açılmadan krize girdi
Haberler
Tesla restoranı açılmadan krize girdi
Nafizcan Önder
26 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.