18 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cem Boyner: "Boyner Now devrim niteliğinde bir yenilik"
Haberler

Cem Boyner: “Boyner Now devrim niteliğinde bir yenilik”

Marketing Türkiye
10 Haziran 2022
3 dk okuma

Müşteri deneyiminin sektör bağımsız her alanda büyük bir farklılaşma noktası yarattığı günlerden geçiyoruz. Boyner’in uygulamaya geçirdiği yeni hizmeti Boyner Now ise perakende sektörüne yeni bir boyut kazandırmayı hedefliyor. Yaklaşık 200 kişilik bir ekibin, dokuz aylık çalışması sonucu hayata geçirdiği Boyner Now uygulaması, online alışverişte müşteri deneyimini bir adım öteye taşıyor… Boyner Now, 600’ü aşkın marka ve yüzbinlerce ürünü sadece 90 dakikada müşterilere teslim etmeyi vadediyor. Sipariş anında ödeme, beden ve renk alternatifleriyle sipariş, ürünleri ev konforunda deneme de projenin yenilikleri arasında.  Bir basın toplantısıyla Boyner Now’u basın mensuplarına bizzat anlatan Boyner Grup Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Cem Boyner proje için “devrim niteliğinde bir yenilik” dedi.

Boyner mobil uygulamasını içinde yer alan Boyner Now sekmesinden giriş yapan kullanıcılar, seçtikleri ürünleri alternatif beden ya da renkleriyle hiçbir ücret ödemeden sipariş ediyor, 90 dakika gibi kısa bir sürede ürünleri kapısında teslim alıyor ve ürünleri denedikten sonra iade ya da değişim işlemlerini yine Boyner mağazalarından veya randevulu iade ile kapılarından yapabiliyor.

Boyner Now: Dünyada bir ilk!

“Önce dene, tamamsa öde” söylemiyle tüketicilerle buluşan Boyner Now’ın devrim niteliğinde bir yenilik olduğunu vurgulayan Boyner Grup Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Cem Boyner, “Çok büyük bir ekip ile uzun süredir bu proje için çalışıyoruz. Sıfırdan başlasak böyle büyük bir operasyonu hayata geçiremezdik. Tedarikçilerimiz, iş ortaklarımız ve geniş operasyon ağımızla yıllardır sanki bu proje için hazırlanmışız.

Müşterilerimizi dinledik, online alışverişin bütün acı veren noktalarını topladık. Sipariş edilen ürünün 90 dakikada teslim edilmesi, farklı bedenlerin sepete eklenmesi ve önce deneyip sonra ödeme yapılması gibi üç büyük yeniliği Boyner Now’da bir araya getirerek, kritik noktalara çözüm olduk. Dünyada bu üç yeniliği bir arada toplayan başka bir uygulama yok. Şu anda ülkemizin yüzde 35’i Boyner Now’ın kapsama alanında, yaz sonuna kadar bu kapsama alanını yüzde 70 oranlarına ulaştırmak ve iki yıl içerisinde, Türkiye’yi yüzde 100 Boyner Now mutluluğu ile buluşturmayı hedefliyoruz” dedi. 

Boyner Now’ın sunduğu hizmetin bu kapsamı ile dünyada bir ilk olduğunun altını çizen Cem Boyner, sözlerine şöyle devam etti: “Sadece Türkiye’de değil dünyada perakende trendlerine kafa tutan bu inanılmaz online mağazacılık deneyimini hayata geçiren çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Her zaman olduğu gibi ‘Yenilikler, ilkler Boyner Grup’tan’ dedirtmeye devam edeceğiz” dedi.

“Beklentilerin de ötesinde!”

Boyner Now için 200 kişilik bir ekibin 9 aydır çalıştığını söyleyen Boyner Grup IT’den Sorumlu Başkan Yardımcısı ve Omni-Channel Genel Müdürü Cengiz Gürer ise şunları aktardı:  “Boyner Now’ın çıkış noktası online alışverişle ilgili üç iç görüye dayanıyor. Belki de çoğumuzun online alışverişte sık sık karşılaştığı durumlar bunlar. Bunlardan ilki hız. Müşteri her geçen gün daha fazla hız istiyor, istediğine ulaşma süresi beklentisi gittikçe kısalıyor.

Bir diğeri, online siparişte ürünü görüp dokunamamak ve tam istediği gibi oluyor mu, deneyememek. Boyner Now ile müşterilerimize beğendiği ürünleri bulundukları yerde deneyerek satın alma olanağı sunuyoruz.

Deneyerek dahi alsalar, sonrasında kararlarını değiştirip ürünü değiştirmek ya da iade etmek isterlerse, uğraşsınlar istemiyoruz. Her zaman olduğu gibi kolayca değişim/iade yapmaları ve mağaza deneyimini de yaşatabilmeleri adına mağazalarımıza davet ediyoruz. Ya da müşterilerimiz kargo şirketine gitmeden iade talebi oluşturabiliyor, müşteri temsilcimiz adresinden, belirlenen saatte ürünü teslim alıyor.

Böylelikle her müşterimize ilk anından son aşamasına, ayrıcalıklı ve eşsiz bir alışveriş deneyimi yaşatıyoruz. Boyner Now online ve offline’ın iç içe geçtiği ayrıcalıklı bir deneyim sunuyor.” 

Boyner Now ile ilgili müşterilerden aldıkları geri bildirimleri paylaşan Boyner Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Nurçin Koçoğlu: “Boyner Now için çok uzun zamandır titizlikle çalışıyoruz. Hizmetimiz kapsamında hizmeti tasarlamaya başladığımız ilk günden beri almaya özen gösterdiğimiz müşteri iç görülerine göre özellikle ürünleri oldukları yerde rahat rahat deneme, bedenlerini isteyebilme, baştan hiçbir ödeme yapmadan sipariş verebilme, randevulu teslimat, 90 dakikada teslimat,  sadece beğendiklerini satın alıp geri kalanını iade etme, hiç ürün seçmez ise gönderi bedelinin dahi alınmaması inanılmaz bulundu. Sadece ev ya da iş yerine değil cafe, restoran gibi bulunulan lokasyona gönderim yapılabilmesi en beğenilen özelliklerden biri olarak öne çıktı. Müşterilerimizden şu ana kadar aldığımız geri bildirimler, Boyner Now’ın beklentilerin de ötesinde bir hizmet olduğunu gösteriyor” dedi.

Boyner featured
1 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 "LEGO ödeneği" yan hak oldu!
“LEGO ödeneği” yan hak oldu!
4 Marka danışmanı Turgay Adıyaman hayatını kaybetti
Marka danışmanı Turgay Adıyaman hayatını kaybetti
5 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Güncel Haberler
Yılın en iyileri ödüllerine kavuştu...
Yılın en iyileri ödüllerine kavuştu…
Getir, genç kadın mühendis adaylarını destekliyor
Getir, genç kadın mühendis adaylarını destekliyor
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

WHISKAS®’tan yeni kedi sahiplerine özel podcast: "Miyavcast"
Haberler
WHISKAS®’tan yeni kedi sahiplerine özel podcast: “Miyavcast”
Sena Tufan
3 hafta önce
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
Haberler
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Yoksa sizin hala baristanız yok mu?
Haberler
Yoksa sizin hala baristanız yok mu?
Sena Tufan
6 Nisan 2025
RepMan ve FutureBright'tan stratejik iş birliği: İtibar araştırmalarında yeni dönem...
Haberler
RepMan ve FutureBright’tan stratejik iş birliği: İtibar araştırmalarında yeni dönem…
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.