17 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
bitaksi'de yeni dönem: Yenilenen logo ve gelişen ulaşım seçenekleri
Haberler

bitaksi’de yeni dönem: Yenilenen logo ve gelişen ulaşım seçenekleri

Advertorial
17 Aralık 2024
2 dk okuma

Türkiye’nin lider taksi uygulaması bitaksi, yenilenen logosu ve renkleriyle birlikte uygulama içi yeniliklerini tanıttı.

Çok yönlü bir ulaşım çözümüne dönüşen bitaksi, Türkiye’de bir ilke imza atarak farklı ulaşım seçeneklerini bir arada sunuyor. Harita üzerinden gitmek istenilen konum seçildiğinde, mesafe ve trafik yoğunluğuna göre ulaşım alternatifleri görüntülenebiliyor. Böylece farklı taksi tipleri ya da GetirAraç’ın dakikalık, saatlik ve günlük kiralanabilecek araçları arasından en hesaplı olan tercih edilebiliyor.

bitaksi yenilenen logosuyla markanın dönüşümünü vurguluyor

Türkiye’nin 24 ilinde milyonlarca kullanıcıya hizmet veren bitaksi’nin yeni logosu, safir mavisi ve deniz kabuğu renkleriyle markanın güvenilir ve modern kimliğini simgeliyor. Bu görsel yenilik, bitaksi’nin ulaşım çözümlerindeki kapsayıcı ve yenilikçi yaklaşımını yansıtarak markanın dönüşümünü vurguluyor.

bitaksi, ulaşımda esnek çözümler sunuyor

bitaksi, 11 yıllık deneyimiyle sunduğu hizmetleri geliştirerek kullanıcılarına daha pratik ve hesaplı ulaşım çözümleri sunuyor. Yenilenen bitaksi uygulamasının kullanıcı dostu ana ekranı, ulaşım tercihlerine göre çeşitli alternatifler de sunuyor. Kullanıcılar, gitmek istediği adresi uygulama ana ekranındaki haritadan seçtikten sonra taksi seçeneklerinden (“Sarı, Büyük, Lüks”) veya GetirAraç’ın dakikalık, saatlik ve günlük araç kiralama alternatiflerinden birini tercih edebiliyor. Sistem, trafik yoğunluğunu ve mesafeyi analiz ederek her seçeneğin fiyatını karşılaştırma imkanı sunuyor. Bu sayede kullanıcılar, anlık ihtiyaçlarına en uygun ve hesaplı seçeneği kolayca belirleyebiliyor.

Hayatın içinden 8 reklam filmi…

bitaksi, yeni kurumsal kimliğiyle birlikte hayatın tam ortasından hikayelerle dolu 8 reklam filmi hazırladı. Günlük yaşamın koşuşturmasından, unutulmaz anlara uzanan bu filmler, şehirdeki her yolculuğun bir hikâyesi olduğunu hatırlatıyor. Ahmet Mümtaz Taylan’ın seslendirdiği film serisi, bitaksi’nin hayatın her anına nasıl kolaylık kattığını, eğlenceli ve samimi bir dille gözler önüne seriyor. Herkesin aşina olduğu şehir temposundan ilham alan filmler; bitaksi’nin yalnızca bir çözüm değil, bu hikayelerdeki vazgeçilmez kahraman olduğunu gösteriyor.

İşte bitaksi’nin reklam filmleri:

Vapura yetişmek için son 15, 14 dakika… bitaksi

İstanbul’da yeditepe, onbinlerce kedi… bitaksi

85 milyon, tek yürek… bitaksi

Aynı gün 3 sunum, 5 toplantı… bitaksi

Bardaktan boşanırcasına yağan milyonlarca damla… bitaksi

350 metre yokuş, 127 basamak… bitaksi

Tatile çıkarken 3 bavul… bitaksi

Yapay zeka sayesinde yolculuklar daha hızlı hale geliyor

bitaksi, yapay zeka ve makine öğrenmesi teknolojileriyle trafik verilerini analiz ederek sürücü ve yolcu eşleşmelerini optimize ediyor. Bu sayede bekleme süresi azalırken taksi bulma oranı artıyor, yolculuklar daha verimli ve hızlı hale geliyor.

GetirFinans kullanıcılarına özel fırsatlar

GetirFinans kullanıcılarına özel fırsatlar sunan bitaksi, GetirFinans kartlarıyla yapılan ödemelerde Aralık ayına özel yüzde 10 GetirPara kazandırıyor. Kazanılan GetirPara, sonraki taksi harcamalarında veya Getir dünyasında kullanılabiliyor.

bitaksi, ulaşımda sürdürülebilir çözümler sunuyor

bitaksi, hem taksi hizmeti hem de GetirAraç alternatifleriyle bireysel araç sahipliğine ihtiyaç duymadan hesaplı ulaşım çözümleri sunuyor. Bu yaklaşım, trafikten daha fazla aracın çekilmesine destek olarak şehirlerde karbon salınımını azaltmayı ve çevresel sürdürülebilirliği desteklemeyi amaçlıyor.

2025’te bitaksi’de yeni dijital taksi dönemi

Çok yönlü bir ulaşım çözümüne dönüşen bitaksi, İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin (İBB) getirdiği “Elektronik Ulaşım Yönetimi Lisansı”nı alan ilk firma olarak, sadece uygulama tabanlı hizmet verecek 2 bin 500 yeni taksiyi de sistemine entegre etmeye hazırlanıyor. Bu gelişme, İstanbul’da taksi hizmetine erişimi kolaylaştırırken, bitaksi uygulaması içinden ulaşılabilen seçenekleri de artırarak, kullanıcıların ulaşım deneyimini daha da iyileştirmeyi hedefliyor.

bitaksi featured
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
3 Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
4 Yılın en iyi 50 girişimi belli oldu!
Yılın en iyi 50 girişimi belli oldu!
5 Markalardan Ata’ya saygı duruşu: İşte yılın öne çıkan 10 Kasım filmleri...
Markalardan Ata’ya saygı duruşu: İşte yılın öne çıkan 10 Kasım filmleri…
Güncel Haberler
Antep Baklavası, Malatya Kayısısı, Adana Kebap, Antep Fıstığı… Akla ilk gelen "Coğrafi işaret” hangisi?
Antep Baklavası, Malatya Kayısısı, Adana Kebap, Antep Fıstığı… Akla ilk gelen “Coğrafi işaret” hangisi?
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı...
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı…
2026 seyahat trendleri belli oldu: "Lüks kaçamaklar" popülerleşiyor
2026 seyahat trendleri belli oldu: “Lüks kaçamaklar” popülerleşiyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler...
Haberler
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler…
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü
Haberler
Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü
Marketing Türkiye
29 Eylül 2025
Airbnb, yeni özelliğiyle seyahati daha sosyal hale getiriyor
Haberler
Airbnb, yeni özelliğiyle seyahati daha sosyal hale getiriyor
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Dr. Serhan Yılmaz’dan içsel bir yolculuk: "Yaşamak Geçerken"
Haberler
Dr. Serhan Yılmaz’dan içsel bir yolculuk: “Yaşamak Geçerken”
İrem Alimoğlu
17 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.