2 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Nakliye sorunları
Haberler

Ünlü bisiklet firması nakliye hasarlarına nasıl son verdi?

Gizem Yıldız
6 Temmuz 2022
1 dk okuma

Nakliye sırasında ürünlerin korunması her zaman mümkün olmuyor ve bu durum şirketlere pahalıya patlayabiliyor. Bu sorundan muzdarip olan Vanmoof nakliye sırasında 3.000 dolarlık bisikletlerini korumak için ilginç bir yola başvurarak nakliye hasarlarını yüzde 80 oranında azaltmıştı. Başarılı ambalaj çözümünü tekrar hatırlayalım…

Çevrimiçi satış yapan bisiklet üreticileri genellikle ürünleri nakliye sırasında hasar gördüğü için ağır kayıplarla karşı karşıyalar. Bu sorun Hollandalı bir şirket olan Vanmoof’un siparişlerinin yüzde 25’ini etkiliyordu.

Vanmoof’un Kurucu Ortağı Taco Carlier CNNMoney’e verdiği demeçte içgörülerinin oluşum sürecini şu sözlerle açıklamıştı; “Özellikle ABD’de teslimat hasarlarına dair büyük masraflarla karşı karşıya kaldık. Gerçek bir karmaşaydı… Bazen sadece birkaç çizik, bazen de sanki bir kamyon bisikletin üzerinden geçmiş gibi feci hasarlar oluşuyordu. Kendimize sorduk, Amerikalılar gerçekten neyi seviyor? Kuryeleri bir paket konusunda hassas olmaya ne sevk edebilir? İşte o zaman düz ekran TV’yi düşündük, çünkü kutumuz gerçekten büyük bir TV’ninkiyle aynı boyut ve şekle sahip.”

Ünlü bisiklet firması nakliye hasarlarına nasıl son verdi?

Böylece Vanmoof kutularına bir TV silüeti basmaya başladı. Hasarlar en az yüzde 80 oranında azaldı.

Şirket daha önce nakliye şirketlerini değiştirerek hasarı azaltmaya çalışmıştı, ancak bu çok az fark yarattı.

Carlier, her kolide asıl içeriği bildiren bir bildirim olduğuna dikkat çekerek, müşterilerin ve kuryelerin yeni ambalaja olumlu tepki verdiğini söyledi.

Carlier, “New York’taki mağazamızda bir gazeteci bu konuda tweet atıp dünyaya ifşa edene kadar elimizden geldiğince bunu yapmaya çalıştık” dedi.

Kaynak: CNN

McDonald’s müşterilerini sallıyor!

featured
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
5 The TECH Summit'in destekçileri belli oldu!
The TECH Summit’in destekçileri belli oldu!
Güncel Haberler
23. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri sahiplerini buldu
23. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri sahiplerini buldu
Finans dünyasının yeni kodları The TECH Summit FINTECH Sahnesi’nde
Finans dünyasının yeni kodları The TECH Summit FINTECH Sahnesi’nde
The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Müşteri sadakati oyunlaştırma ile yeni bir boyut kazanıyor
Haberler
Müşteri sadakati oyunlaştırma ile yeni bir boyut kazanıyor
Advertorial
1 hafta önce
Noel geleneği, tüketim çılgınlığına dönüştü: Advent Calendar...
Haberler
Noel geleneği, tüketim çılgınlığına dönüştü: Advent Calendar…
Sena Tufan
3 hafta önce
Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
Haberler
Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Bersay İletişim Danışmanlığı’nda yeni dönem: CEO koltuğuna Dr. Muhammed Attila Sevim geçti
Haberler
Bersay İletişim Danışmanlığı’nda yeni dönem: CEO koltuğuna Dr. Muhammed Attila Sevim geçti
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.