20 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Bir markanın en değerli başarısı, tavsiye edilmesidir"
Haberler

“Bir markanın en değerli başarısı, tavsiye edilmesidir”

Advertorial
6 Mayıs 2025
2 dk okuma

Sağlık ve güzellik perakendesinde Asya’nın lider markası olmanın ötesinde, Watsons; müşterileriyle kurduğu duygusal bağ, kişiselleştirilmiş hizmet anlayışı ve sürdürülebilir değerleri merkeze alan vizyonuyla Türkiye’de üst üste ikinci kez “Tavsiye Şampiyonu” unvanının sahibi oldu. Watsons Türkiye Pazarlama ve Ticaret Direktörü Cem Demiröz ile markanın bu başarısının ardındaki stratejileri, dijital ve fiziksel kanalları bütünleştiren O+O yaklaşımını, genç kuşakla kurduğu bağları ve “mutluluk taahhüdü” olarak tanımladığı perakendecilik anlayışını konuştuk.

"Bir markanın en değerli başarısı, tavsiye edilmesidir"
Cem Demiröz
Watsons Türkiye
Pazarlama ve Ticaret
Direktörü

Markanızın “Tavsiye Şampiyonu” unvanını kazanmasının ardındaki sırlar neler?

Watsons olarak her adımımızı, müşterilerimizin kendini iyi hissetmesi ve mutlu olması odağında atıyoruz. “İyi görün, iyi olanı yap, harika hisset” mottosuyla sadece ürün değil, bir yaşam tarzı sunuyor; rafların ötesinde bir deneyim yaşatmak için çalışıyoruz.

Asya’nın bir numaralı sağlık ve güzellik perakendecisi olarak, müş­terilerimizin mutluluğunu odağımıza alan bakış açımız ve sürdürü­lebilirlik vizyonumuz bir kez daha “Tavsiye Şampiyonu” unvanını kazanmamızı sağladı.

Tüketici sadakati oluşturmak için nasıl bir strateji izli­yorsunuz?

Watsons olarak bir markanın ancak tüketicileriyle var olabileceği­nin bilinciyle, müşterilerimizle duygusal ve güçlü bağlar kuruyo­ruz. Kişiselleştirilmiş deneyimler sunarak, sürdürülebilir değerler­de buluşuyor ve başarılarımızı birlikte paylaşacağımız büyük bir topluluk inşa ediyoruz. Dünya genelindeki 100 milyonu aşkın ve Türkiye’deki 12 milyon Watsons Club üyesi bu aidiyetin en güçlü göstergesi. Stratejilerimizi, müşterilerimizin ihtiyaçlarını anlaya­rak ve hayatlarını kolaylaştıracak çözümler sunmaya odaklanarak oluşturuyoruz. Fiziksel mağazalarımızı dijital kanallarla entegre ettiğimiz O+O yaklaşımımız kapsamında, “Tıkla Gel Al-Hemen” gibi hizmetlerimizle erişilebilirliği artırıyor; “Online Cilt Analizi” ve “Online Güzellik Danışmanı” hizmetlerimizle ise kişiselleştiril­miş rehberlik sağlıyoruz.

Watsons’ı sadece bir marka değil, aynı zamanda bir yaşam tarzı olarak konumlandırıyoruz. Watsons Gençlik Festivali ve Wbus’ta müşterilerimizle mağaza dışında bir araya gelerek onlara unutul­maz anılar bırakırken, 11. kez düzenleyeceğimiz Watsons Güzel­lik ve Kişisel Bakım Ödülleri ile müşterilerimizin sesini doğrudan markalara ulaştırıyoruz.

Markanızın tavsiye ediliyor olmasında sizce en önemli et­kenler neler?

Bize göre bir markanın en değerli başarısı, müşterilerinin onu ya­kınlarına tavsiye etmesi. Watsons olarak bu güveni; onların kal­ bine dokunan etkinliklerimiz ve kesintisiz alışveriş deneyimi sun­duğumuz online–offline entegrasyonumuzla inşa ediyoruz. Geniş ürün yelpazemizle aradıklarını bulmalarını sağlarken hem bireysel ihtiyaçlara hem de evrensel değerlere hitap ediyoruz.

Perakendeciliği bir “mutluluk taahhüdü” olarak görüyoruz. İşte bu yaklaşım, 20 yıldır Watsons’ı sadece tercih edilen değil, tavsiye edi­len bir marka haline getiriyor ve müşterilerimizin Watsons’ta her zaman kendilerinden bir parça bulmasını sağlıyor.

Önümüzdeki dönemde bu unvanı korumak için nasıl bir yol izleyeceksiniz?

Sektördeki öncü konumumuzu korumak için odağımızı, müşteri­lerimizin değişen beklenti ve ihtiyaçlarına göre dinamik biçimde güncellemeye devam edeceğiz. Alışverişi keyifli bir deneyime dö­nüştürme hedefimiz doğrultusunda hem fiziksel mağazalarımızda hem de dijital kanallarımızda bu hissi pekiştirecek adımlar atmayı sürdüreceğiz. Bunun yanı sıra, 2030 hedeflerimiz kapsamında sür­dürülebilirlik alanındaki kapsamlı çalışmalarımızı kararlılıkla iler­leteceğiz. Müşterilerimizin yüzde 36’sını oluşturan ve çevresine de bizi tavsiye eden Z kuşağının enerjisinden ve yaratıcılığından ilham almaya devam edeceğiz. Global trendleri yakından takip ederek gençlerin değişen beklentilerine hızla yanıt vermeyi ve Watsons Gençlik Festivali gibi güçlü projelerimizle onlarla doğrudan bağ kurmayı sürdüreceğiz. Böylece hem “Tavsiye Şampiyonu” unvanı­mızı koruyacak hem de Marketing Türkiye – Bi’öğrenci iş birliğiyle gerçekleştirilen Gençlik Markaları Araştırması’nda elde ettiğimiz güçlü konumu daha da ileri taşıyacağız.

featured watsons
1 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
5 37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Güncel Haberler
Sanipak’ın sürdürülebilirlik manifestosu: Kadın, çevre ve hijyen
Sanipak’ın sürdürülebilirlik manifestosu: Kadın, çevre ve hijyen
Young Lions, Marketers kategorisinde Türkiye'ye ilk Altın ödül!
Young Lions, Marketers kategorisinde Türkiye’ye ilk Altın ödül!
Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri, 11 yıldır tüketicide güven unsuru oluşturuyor!
Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri, 11 yıldır tüketicide güven unsuru oluşturuyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İstanbul Modern’de Ali Kazma’dan “Aklın Manzaraları”
Haberler
İstanbul Modern’de Ali Kazma’dan “Aklın Manzaraları”
Advertorial
3 gün önce
53. İstanbul Müzik Festivali 11-26 Haziran'da "Sınırların Ötesinde" temasıyla müzikseverlerle buluşuyor
Haberler
53. İstanbul Müzik Festivali 11-26 Haziran’da “Sınırların Ötesinde” temasıyla müzikseverlerle buluşuyor
Advertorial
1 hafta önce
Senelerin Nogger’ına seneler sonra yepyeni bir kampanya fikri: Atıştırmalık değil doymalık!
Haberler
Senelerin Nogger’ına seneler sonra yepyeni bir kampanya fikri: Atıştırmalık değil doymalık!
Advertorial
21 Mayıs 2025
Medya ve reklam yatırımları yüzde 78,9 arttı!
Haberler
Medya ve reklam yatırımları yüzde 78,9 arttı!
İrem Alimoğlu
28 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.