
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye’ye emanet etti
Mobilya ve ev tekstili sektörünün önde gelen markaları Bellona ve Doqu Home’u bünyesinde bulunduran Anadolu Güçbirliği Holding, tüm medya satın alma ve pazarlama hizmetleri için WPP Media Türkiye ile stratejik bir iş birliğine adım atıyor.
Ortaklık kapsamında Bellona ve Doqu Home markalarının dijital ve geleneksel tüm mecralardaki pazarlama yatırımları; süreçlerin uçtan uca entegre yönetim anlayışıyla, global standartlarda en iyi uygulamalar ve ileri teknoloji çözümleriyle desteklenmesini sağlayacak.
Anadolu Güçbirliği Holding ile WPP Media Türkiye arasında hayata geçirilen bu stratejik iş birliği; Bellona ve Doqu Home markalarının pazarlama ve iletişim yatırımlarında global standartlarda, veri ve teknoloji odaklı bir dönüşümü mümkün kılarken, markaların sürdürülebilir büyüme hedeflerine güçlü bir katkı sağlamayı amaçlıyor.
İş birliği hakkında değerlendirmelerde bulunan WPP Media Türkiye CEO’su Tolga Üner, “Anadolu Güçbirliği Holding’in sektör lideri markaları Bellona ve Doqu Home ile başlattığımız bu yolculuk, bir imzadan çok daha fazlasını ifade ediyor; bu, ortak hedeflere adanmış güçlü bir takım çalışmasının başlangıcıdır. WPP Media Türkiye olarak, veri ve teknoloji odaklı çözümlerimizi değerli iş birliğinin hizmetine sunarak, dinamik stratejiler ile şekillenen güçlü bir aktivasyon ile markalarımız için yeni büyüme ufukları açmayı hedefliyoruz” dedi.
Anadolu Güçbirliği Holding Yönetim Kurulu Üyesi & CEO’su Serdar Karavil ise şu ifadeleri kaydetti: “Bellona ve Doqu Home markalarımızla yürüttüğümüz büyüme yolculuğunda, pazarlama ve iletişim yatırımlarımızı daha entegre, ölçümlenebilir ve sürdürülebilir bir yapıya kavuşturmayı öncelikli hedeflerimiz arasında görüyoruz. WPP Media Türkiye ile hayata geçirdiğimiz bu stratejik iş birliği; global standartlarda veri, teknoloji ve içgörü odaklı çözümlerle markalarımızın hem dijital hem de geleneksel mecralardaki gücünü daha da ileri taşımamıza katkı sağlayacak. Bu ortaklığın, markalarımızın hedef kitleleriyle daha güçlü bağlar kurmasına ve uzun vadeli büyüme hedeflerimize ulaşmamızda önemli bir kaldıraç etkisi yaratacağına inanıyoruz.”
