Baykuş Ödülleri sahipleri ile buluştu!
Türkiye Araştırmacılar Derneği tarafından yılın en başarılı pazarlama ve kamuoyu araştırmalarını ödüllendirmek amacıyla bu yıl 12.si düzenlenen Baykuş Ödülleri Töreni 5 Eylül gecesi araştırma, reklam, pazarlama, iletişim, akademi ve marka dünyasının profesyonellerini bir kez daha buluşturdu. Gecede 31 Araştırmaveren, 13 Araştırma Şirketi, 7 Veri Toplama Şirketi ödüllerine kavuştu.
Baykuş Ödülleri 2024 çalışma komitesine bu yıl TÜAD Yönetim Kurulu üyesi, Sia Insight Genel Müdür ve Kurucu Ortağı Hüseyin Tapınç başkanlık etti. Komitenin diğer üyeleri ise; Tüad Yönetim Kurulu Üyesi ve Girişim Araştırma Kurucu/ Genel Müdürü Mehmet Taşkın Işık, Coca-Cola Avrasya ve Ortadoğu Alışverişçi İçgörüleri Direktörü And Silahçı, Ipsos Araştırma Direktörü Ceyhan Demiray, TİAK Genel Müdürü Dursun Güleryüz, İpekyol Group Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Stratejik Planlama Direktörü F. Şehnaz Tuğasaygı, Unilever Dondurma Kategorisinden Sorumlu Tüketici ve Pazar Araştırmaları Lideri Hande Yılmaz ve İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Şebnem Burnaz’dan oluştu.
Kurumsal destekçileri arasında Unilever, Anadolu Efes, Petrol Ofisi, Eti, Cevapla Kazan, Anket Cepte, Designneuro ve Han Spaces Piyalepaşa’nın bulunduğu ödül töreninin sunuculuğunu Selim Yeğin üstlendi.
Törenin açılış konuşmasını gerçekleştiren TÜAD Asbaşkanı Kıvanç Bilgeman; Baykuş Ödülleri’nin 12. yılında, bugüne kadar proje değerlendirmelerinde yer alan jüri üyelerinden, ödüllere başvuru yapan araştırma şirketlerinden ve araştırma veren markalardan gelen öneriler dikkate alınarak, yönetmelikte ödül sistemi, kategori kapsamları, jüri yapısı vb. konularda köklü değişikliklere gidildiğini ve 2013 yılında 6 kategoride 22 ödül ile başlayan yolculuğun, sektörün ihtiyaçları doğrultusunda daha kapsayıcı bir hale getirilerek 12. yılında 17 kategoride ödül vermenin ve daha geniş kitlelere ulaşmanın araştırma sektörü ve paydaşları adına oldukça önemli bir gelişme olduğunu ifade etti.