12 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Baykar sosyal medyada zirveyi kaptırmıyor...
Haberler

Baykar sosyal medyada zirveyi kaptırmıyor…

Nafizcan Önder
5 Haziran 2023
2 dk okuma

Markalar arasındaki yoğun rekabet sosyal medyada da kesintisiz devam ediyor. Binlerce marka, rakipleri arasından sıyrılmak ve dikkat çekmek için sosyal medyada büyük bir çaba sarf ediyor. Sosyal medyanın sunduğu avantajları hedef kitlesiyle buluşmak için en etkili şekilde kullanan markalar ise başarılarıyla öne çıkıyor. Markaların sosyal medya performanslarını analitik verilere dayalı olarak ölçen SocialBrands’in Haziran ayı raporu tam da bu rekabete ışık tutuyor. Gelin raporun satır aralarına ve ayın öne çıkan markalarına daha yakından bakalım…

Savunma sanayindeki teknolojisiyle öne çıkan Baykar; Facebook, Twitter ve Instagram kanallarının tümünde sergilediği başarılı performansla SocialBrands Haziran Ayı Top100 Listesi’nin zirvesinde yer aldı. Özellikle ay boyunca Kızıl Elma belgeseli hakkındaki iletişimiyle yoğun ilgi gördü.

Top100 listesinin ikinci sırasında ise ürünleri hakkında tanıtıcı paylaşımları ve çekiliş kampanyalarıyla öne çıkan English Home yer alıyor.

Önde gelen savunma sanayii markalarından bir diğeri olan Aselsan, savunma teknolojisine ilişkin paylaşımlarıyla haziran ayında listesinin üçüncü sırasında yer alan marka oluyor.

SocialBrands’in en güncel listesine göre sosyal medyanın en başarılı ilk 10 markası

Baykar sosyal medyada zirveyi kaptırmıyor...
SocialBrands Haziran Ayı Top100 Listesi’ni incelemek için tıklayın.

Ayın öne çıkan özel gün iletişimi: 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı

Baykar sosyal medyada zirveyi kaptırmıyor...

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı yine markaların gündemindeydi.  

SocialBrands değerlendirmesinde yer alan markalar tarafından 19 Mayıs için 10 binden fazla içerik paylaşımı yapılırken, bu içerikler toplamda 2 milyon 747 bin etkileşim elde etti.

Garanti Bankası, 19 Mayıs’ı Mustafa Kemal Atatürk’ün sevdiği şarkıları Karsu ve Antakya Medeniyetler Korosu ile yeniden söyleyerek kutladı.  

CK Enerji, milli sporculara yer verdiği reklam filminde sporcular “Bir yılda kaç 19 Mayıs var?” sorusuna yıl içerisinde kazandıkları madalya sayısıyla yanıt verdi.

Papara, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nda Atatürk’ü anmak için farklı bir çalışmaya imza attı. Yapay zekâya “Atatürk bugün yaşasaydı, gençlere ne söylerdi?” diye sorarak yanıtı reklam filminde paylaştı.

Araştırmanın Metodolojisi

Baykar sosyal medyada zirveyi kaptırmıyor...

SocialBrands Haziran ayı sonuçları için değerlendirme esnasında binlerce sosyal medya hesabı ve milyonlarca içerik mercek altına alındı. 1-31 Mayıs döneminde markaların Facebook, Twitter ve Instagram kanallarındaki takipçi sayıları, büyümeleri, paylaştıkları iletiler ve elde ettikleri etkileşimler gibi birçok farklı veri SocialBrands algoritması tarafından incelenerek en başarılı markalar belirlendi. 

 SocialBrands Mayıs ayı raporunu incelemek için TIKLAYIN!

featured SocialBrands haziran
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
3 Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
4 Uber, Trendyol GO'yu satın aldı
Uber, Trendyol GO’yu satın aldı
5 Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Güncel Haberler
Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
Evyap’tan geleceğe yatırım: “Kendine İyi Bak Gençlik” programı başladı
Evyap’tan geleceğe yatırım: “Kendine İyi Bak Gençlik” programı başladı
İletişim sektörü, Kocaeli'de öğrencilerle bir araya gelecek!
İletişim sektörü, Kocaeli’de öğrencilerle bir araya gelecek!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ramazan ayında Türkiye'nin seyahat ve yeme içme alışkanlıkları nasıl şekilleniyor?
Haberler
Ramazan ayında Türkiye’nin seyahat ve yeme içme alışkanlıkları nasıl şekilleniyor?
Sena Tufan
22 Mart 2025
Sadece "evden" olmuyor...
Haberler
Sadece “evden” olmuyor…
Ali SAYDAM
9 Mart 2025
İş yerinde stresle başa çıkmanın 10 yolu!
Haberler
İş yerinde stresle başa çıkmanın 10 yolu!
İrem Alimoğlu
9 Nisan 2025
Peki ya yapay zekanız başkasının reklam fikrini çalıyorsa?
Haberler
Peki ya yapay zekanız başkasının reklam fikrini çalıyorsa?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.