21 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Nişantaşı sokaklarında Batiste ile tazelik ve ferahlık hissi
Haberler

Nişantaşı sokaklarında Batiste ile tazelik ve ferahlık hissi

Marketing Türkiye
26 Nisan 2024
2 dk okuma

Nişantaşı sokaklarını süsleyen yeni CGI kampanyaları ve dijital bilboard’larıyla modern şehir yaşamının dinamizmiyle uyumlu bir şekilde saç bakımının kolaylığına odaklandıklarını söylüyor Batiste Category Manager Yasemin Keleş. Kampanyaları aracılığıyla tüketicilerin Batiste Kuru Şampuanının tazelik ve pratiklik vaatlerini daha etkili bir şekilde görsel olarak deneyimledikleri belirten Yasemin Keleş’ten markanın son iletişim çalışmalarının ardındaki içgörüleri ve önümüzdeki süreçteki stratejilerini dinledik…

Nişantaşı sokaklarını mekan olarak kullanan CGI kampanyasıyla tüketiciye nasıl bir deneyim sundunuz? Tasarladığınız bu deneyimin ardındaki içgörü neydi?

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Batiste Turkiye (@batisteturkiye)'in paylaştığı bir gönderi

Batiste markası olarak Nişantaşı sokaklarını kullanarak gerçekleştirdiğimiz CGI kampanyası, ve paralel olarak şehrin sokaklarını süsleyen dijital bilboardl’arımız ile tüketicilere saç bakımında pratiklik ve canlılık sunan bir deneyim yaşatmayı hedefledik. Bu kampanya ile saçların anında tazelik ve hacim kazanması vurgulanarak, tüketicilere günlük hayatlarında kullanışlı bir ürün sunuldu. Ardındaki içgörü ise modern şehir yaşamının dinamizmiyle uyumlu bir şekilde saç bakımının kolaylığına odaklanmaktı.

Kampanya ile ilgili aldığınız geri dönüşler nasıl oldu?

Kampanyamız genel olarak olumlu geri dönüşler aldı. Tüketiciler, Nişantaşı sokaklarında ve şehrin caddelerinde gördükleri dijital billboard’lar ve LED ekranlar aracılığıyla Batiste Kuru Şampuanının tazelik ve pratiklik vaatlerini daha etkili bir şekilde görsel olarak deneyimlediler. Sosyal medya ve diğer platformlarda da kampanyamıza yönelik ilgi ve olumlu yorumlar aldık.

Hedef kitlenizi nasıl tanımlıyorsunuz? Bu kitleye sunduğunuz temel fayda ne?

Hedef kitlemizi genç ve modern şehirli kadınlar olarak tanımlıyoruz. Bu kitlenin temel ihtiyaçları arasında zaman tasarrufu, pratiklik ve günlük hayatta bakımlı olmak ön planda. Batiste Kuru Şampuanı bu kitlenin ihtiyaçlarına cevap vererek saç bakımını pratik ve etkili bir şekilde sağlamakta, saçlara anında tazelik ve hacim kazandırarak kullanıcılara günlük yaşamlarında pratik bir çözüm sunmaktadır.

Önümüzdeki dönem için tasarladığınız kampanya ve iletişim stratejilerinde CGI’ın yeri ne olacak?

Gelecek dönemde de CGI teknolojisinin markamızın iletişim stratejilerinde önemli bir yeri olacak. Bu teknolojiyi kullanarak daha etkileyici ve görsel açıdan zengin kampanyalar yaratmayı hedefliyoruz. CGI, markamızın ürünlerini ve vaatlerini daha etkili bir şekilde tüketicilere iletmemize olanak sağlayacak ve markamızın dijital dünyadaki varlığını güçlendirecektir.

Nişantaşı sokaklarında Batiste ile tazelik ve ferahlık hissi

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Transmed/Batiste

Reklamveren yetkilileri: Yasemin Keleş

Reklam Ajansı: AdBusters Agency

Marka Temsilcisi: Elif Taner

featured
1 Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
2 sahibinden.com: 25 yılda Türkiye’nin ikinci el ekonomisini yeniden yazmak...
sahibinden.com: 25 yılda Türkiye’nin ikinci el ekonomisini yeniden yazmak…
3 Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
4 Ticaret Bakanlığı’ndan aldatıcı reklamlara 141 milyon TL ceza!
Ticaret Bakanlığı’ndan aldatıcı reklamlara 141 milyon TL ceza!
5 İyi ama eksik
İyi ama eksik
Güncel Haberler
O artık sadece kulaklık değil: Moda, meditasyon ve mini asistan tek cihazda!
O artık sadece kulaklık değil: Moda, meditasyon ve mini asistan tek cihazda!
Ali Saydam yazdı: "Hocanın dediğini yap, yaptığını yapma"
Ali Saydam yazdı: “Hocanın dediğini yap, yaptığını yapma”
Alışverişi artık yapay zeka yapacak!
Alışverişi artık yapay zeka yapacak!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

MMA Türkiye SMARTIES™ AWARDS '25 başvuruları başladı!
Haberler
MMA Türkiye SMARTIES™ AWARDS ’25 başvuruları başladı!
İrem Alimoğlu
17 Haziran 2025
Uykunun da adaleti yok: Gelir düştükçe uykular da kaçıyor!
Haberler
Uykunun da adaleti yok: Gelir düştükçe uykular da kaçıyor!
Sena Tufan
2 hafta önce
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri...
Haberler
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri…
İrem Alimoğlu
8 Mayıs 2025
Amazon’un robot filosunda 1 milyon barajı aşıldı
Haberler
Amazon’un robot filosunda 1 milyon barajı aşıldı
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.