17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Barbie ile gerçekleşen hayaller!
Haberler

Barbie ile gerçekleşen hayaller!

Advertorial
17 Ocak 2025
2 dk okuma

Barbie ve Toyzz Shop iş birliğiyle hayata geçen “Benim Moda Hikayem” projesiyle çocuklar, hayal güçlerini modayla buluşturdu, çizdikleri kıyafetler Barbie’nin dünyasında tasarlanarak, gerçeğe dönüştü.

1959’dan beri, her kız çocuğunun sınırsız potansiyeline ilham olmaya çalışan Barbie, geçtiğimiz yıl 65. yılını kutladı. Barbie 65 yıldır üç kuşak çocuğa ilham verdi ve 250’den fazla kariyere ışık tuttu. Çocuklar Barbie ile bazen bir astronot, bazen bir sporcu, bazen bir doktor oldu. Barbie, bugün yine kendinden emin, cesur ve efsanevi olmayı öğretmeye devam ediyor.

Barbie, geride bıraktığımız yıl 65. yıl kutlamaları kapsamında, çocukların hayal gücüne ilham olmak ve onların yaratıcılıklarını desteklemek amacıyla Toyzz Shop ile birlikte özel bir projeye imza attı. “Barbie x Toyzz Shop ile Benim Moda Hikayem” adını taşıyan bu proje, Barbie’nin yalnızca bir oyuncak markası olmanın ötesine geçen vizyonunu bir kez daha gözler önüne serdi. Proje, çocukların yaratıcılık potansiyellerini keşfetmelerine yardımcı olmayı, onların hayallerini gerçekleştirmeyi hedefledi.

Proje kapsamında, Toyzz Shop mağazalarından Barbie alan çocuklara kasalardan bir kod verildi. Bu kod ile mikro siteye çizimlerini yükleyen çocuklar, hayal ettikleri kıyafetleri Barbie bebekleri için çizdi. Türkiye’nin dört bir yanından gelen binlerce tasarım, çocukların hayal gücünü gözler önüne serdi. Ünlü tasarımcı Zeynep Mayruk tarafından değerlendirilip dikime uygun 50 tasarım seçildi. Halk oylamasıyla bu tasarımlar arasından 10 kıyafet belirlendi.

Barbie ile gerçekleşen hayaller!

Halk oylamasıyla belirlenen kıyafetler, Zeynep Mayruk’un dokunuşlarıyla gerçeğe dönüştü. Projenin finalinde, seçilen tasarımlar ve çocuklar, profesyonel bir çekimde buluştu. Çocuklar, hayallerindeki kıyafetleri karşılarında görmenin mutluluğunu yaşadı. Kampanya filmi, bu anları ölümsüzleştirerek Barbie’nin ilham veren etkisini gözler önüne serdi.

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Zeynep Mayruk Sarıtaş (@zeynepmayruk)'in paylaştığı bir gönderi

Barbie sadece bir oyuncak değil

Proje çocukların Barbie ile kurduğu hayallerin, hayatlarına birer ilham kaynağı olabileceğini gösterdi. Barbie, çocukları geleceğe hazırlayan bir rehber olarak, yaratıcılıklarını gerçek dünyayla buluşturdu. Geleceğin modacılarına ve tasarımcılarına ilham verdi.

Yaratıcılık yolculuğu devam ediyor

“Barbie ile Benim Moda Hikayem”, çocukların kendi potansiyellerini fark etmeleri ve modanın gücünü tanımaları için önemli bir adımdı. Barbie, çocuklara ilham vermeye ve yaratıcılıklarını desteklemeye devam ediyor.

Barbie Benim Moda Hikayem featured
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Sosyal sorumluluktan gerçek etkiye: RüzgarA ÇEVir ile Hatay’da umut yükseldi
Sosyal sorumluluktan gerçek etkiye: RüzgarA ÇEVir ile Hatay’da umut yükseldi
Cannes Lions'ta Türkiye'ye ilk ödül geldi!
Cannes Lions’ta Türkiye’ye ilk ödül geldi!
Cannes Lions 2025'in ilk Grand Prix'leri sahiplerini buldu...
Cannes Lions 2025’in ilk Grand Prix’leri sahiplerini buldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Sena Tufan
20 saat önce
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
Haberler
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
İrem Alimoğlu
2 gün önce
AI döneminde güç, cevapta değil sorgulamada
Haberler
AI döneminde güç, cevapta değil sorgulamada
Marketing Türkiye
4 Mayıs 2025
Builder.ai iflas etti: “Yapay zeka” arkasında 700 kişilik yazılım ekibi çıktı
Haberler
Builder.ai iflas etti: “Yapay zeka” arkasında 700 kişilik yazılım ekibi çıktı
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.