1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Balenciaga, festival bilekliklerinden esinlendiği bilekliği piyasaya sürdü: Fiyatı dudak uçuklattı...
Haberler

Balenciaga, festival bilekliklerinden esinlendiği bilekliği piyasaya sürdü: Fiyatı dudak uçuklattı…

Sena Tufan
20 Temmuz 2024
2 dk okuma

Lüks moda devi Balenciaga, müzik festivallerinde takılan bilekliklerden esinlendiği “Raver Used Bracelet” isimli bilekliği piyasaya sürdü. 3 bin 500 euro (yaklaşık 126 bin TL) fiyat etiketiyle satışa çıkan bileklik, Coachella, Bonnaroo, Tomorrowland, Glastonbury gibi festivallerin biletlerinden, hatta hepsinin toplamından, daha pahalı.

Piyasaya sürdüğü ilginç ürünlerle adından söz ettiren Balenciaga, “Raver Used Bracelet” isimli kullanılmış görünümlü festival bilekliğiyle bunu bir kez daha başardı.

Balenciaga, festival bilekliklerinden esinlendiği bilekliği piyasaya sürdü: Fiyatı dudak uçuklattı...
Balenciaga, festival bilekliklerinden esinlendiği bilekliği piyasaya sürdü: Fiyatı dudak uçuklattı...

Balenciaga’nın bu ay başlarında Paris’te sonbahar/kış 2024-25 koleksiyonunun bir parçası olarak görücüye çıkardığı bileklik, “festivale gitmeden festivale gitmiş gibi görünmek isteyenler” için üretilmiş. Markadan yapılan açıklamaya göre bilekliklerin her birinin yapımı tam bir gün sürüyor…

Balenciaga, festival bilekliklerinden esinlendiği bilekliği piyasaya sürdü: Fiyatı dudak uçuklattı...

Yıpranmış dokusuyla dikkat çeken bilekliğin bir de yıpranmamış versiyonu var.

Festivallerin ilk gününde verildiği gibi yepyeni görünüme sahip bileklikler 4 bin 500 euro’dan (yaklaşık 162 bin TL) alıcılarını bekliyor.

Balenciaga, festival bilekliklerinden esinlendiği bilekliği piyasaya sürdü: Fiyatı dudak uçuklattı...
Balenciaga, festival bilekliklerinden esinlendiği bilekliği piyasaya sürdü: Fiyatı dudak uçuklattı...

Her iki bilekliği de satın alabilmek için özel olarak randevu almak gerekiyor.

Daha önceden cips poşeti görünümlü cüzdan, Ikea torbası görünümlü çanta da üreten marka; kullanılmış görünümlü bilekliği de diğer ürünlerin yer aldığı “aşırı pahalı günlük ürünler” koleksiyonu arasına ekledi.

Kaynak: Design Taxi, Outlook

Balenciaga featured
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Çalışan memnuniyetsizliğinin şirketlere maliyeti belli oldu! Etkisi tahminlerin de üstünde...
Çalışan memnuniyetsizliğinin şirketlere maliyeti belli oldu! Etkisi tahminlerin de üstünde…
Google’dan eğitim dünyasına yapay zeka takviyesi: “Gemini for Education”
Google’dan eğitim dünyasına yapay zeka takviyesi: “Gemini for Education”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Onlar TV'nin ilk ay karnesi...
Haberler
Onlar TV’nin ilk ay karnesi…
Nafizcan Önder
7 Mayıs 2025
Nescafé, geceleri sakin bir şekilde kararan "Kafeinsiz reklam panoları" ile uykuya davet ediyor
Haberler
Nescafé, geceleri sakin bir şekilde kararan “Kafeinsiz reklam panoları” ile uykuya davet ediyor
Sena Tufan
30 Mayıs 2025
Sanipak’ın yeni CMO’su Mine Mavi Arıkan oldu
Haberler
Sanipak’ın yeni CMO’su Mine Mavi Arıkan oldu
Nafizcan Önder
2 hafta önce
REPİD’den sürdürülebilirlik için güçlü adım: Ad Net Zero Türkiye
Haberler
REPİD’den sürdürülebilirlik için güçlü adım: Ad Net Zero Türkiye
Nafizcan Önder
6 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.