9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
B2B’yi nasıl bir gelecek bekliyor?
Haberler

B2B’yi nasıl bir gelecek bekliyor?

Marketing Türkiye
7 Nisan 2024
3 dk okuma

B2B’nin en iyilerini beşinci kez bir araya getirecek olan B2B Marketing & Management Summit bu yıl “FUTURE OF B2B” ana temasıyla gerçekleştirilecek. Marketing Türkiye liderliğinde Deloitte Türkiye ve Kuantum Araştırma iş birliğiyle tasarlanan zirve B2B alanındaki en güncel konuları sahnesine taşırken, güçlü bir networking fırsatı da yaratacak. 14 Mayıs’ta Wyndham Grand Istanbul Levent’te gerçekleşecek etkinlikte Kuantum Araştırma tarafından zirveye özel olarak hazırlanan B2B Endeks raporu da açıklanacak. Rapor iş dünyasında yaşanan değişim, dönüşüm ve buna bağlı olarak yükselen trendlere ışık tutacak. Yılın En İtibarlı İş Ortakları ise etkinliğin ardından gerçekleşecek “B2B Excellence Awards” ile ödüllerine kavuşacak.

Geride bıraktığımız 5 yıl B2B’nin ne denli hayati bir konumda olduğunu da zihinlerimize kazıdı adeta. Özellikle tedarik konusunda yaşanan sıkıntılar bugün hala sancılarını çektiğimiz global enflasyonun da fitilini ateşledi. Hal böyle olunca tedarikinden üretimin odağına, üründen satışa kadar her aşaması kritik öneme sahip olan B2B sektörler ülke ekonomilerinin de değişmez gündemine dönüştü.

Her ne kadar B2B şirketler son aşamada “2C” de olsa B2B sektörler B2C’lerden farklı dinamiklere sahip. Bu farklılık sadece iletişim sürecinde değil, bugüne değin pek de dillendirilmeyen değer önerisinde de mevcut.

B2B yönetimleri üretimden satışa artan baskıyı artık daha çok hissediyor. Başta iletişim kaynakları ve argümanları olmak üzere bu alandaki kaynak kıtlığı bu durumun da en önemli sebebi konumunda.
Ancak her şeye karşın veriyle temellendirilen yaratıcılığı teknolojiyle buluşturan B2B profesyonelleri yeterince birikimin oluşmadığı bu alanda yeni içgörüler yaratmayı ve başarı hikayeleri yazmayı başarıyor.

B2B’nin en büyük networking platformu

“B2B Marketing & Management Summit”, B2B’de yeni dünyanın gereklerinin dikey alanda paylaşıldığı büyük bir buluşma ve bir öğreti platformu yaratmayı hedefliyor. Yeni trendler ve geleceğe ışık tutacak kavramların bir kez daha tartışılacağı zirvede, B2B’nin en önemli gündem konuları üç ana başlıkta ayrıntılı olarak incelenecek. Bu yıl beşinci kez düzenlenecek B2B Marketing & Management Summit’in ana teması “Future of B2B” olarak belirlendi.

“Yılın En İtibarlı İş Ortakları”

B2B Marketing & Management Summit’in hemen ardından, metodolojisi Marketing Türkiye ve Kuantum Araştırma tarafından tasarlanan geniş katılımlı bir araştırmayla belirlenen B2B Excellence Awards Ödül Töreni gerçekleştirilecek. Törende “Yılın En İtibarlı İş Ortakları” ödüllerine kavuşacak.

B2B’yi nasıl bir gelecek bekliyor?

B2B Marketing & Management Summit’te neler konuşulacak…

Future pricing

Bugünün fiyatları geleceğin gerekliliklerini karşılayacak mı?

Pazar payını büyütmek, karlılığı yönetmek ve olası ekonomik çalkantılara göğüs germek için ücretlendirme sadece B2B sektörler için değil tüm kurumlar için her zamankinden daha da büyük bir önem taşıyor. Bir yandan dinamik piyasa, diğer yandan müşteri beklentilerini dengeleyen kurumlar; ücretlendirme stratejilerini yönetmeli, sunulan ürün ve hizmetin değer karşılığını net bir şekilde ortaya koymalı.

•Pricing Strategies / Ücretlendirme Stratejileri
•Pricing Execution / Ücretlendirme Uygulamaları
•Value Selling / Değer Ticareti
•Dynamic Pricing in B2B Industries / B2B’de Dinamik Ücretlendirme

Değer zinciri

Pürüzsüz ekosistem uygulamaları

Ekosistem, her biri güçlü bağlarla birbirine bağlanmış oluşumların aynı hedef için dengeli varlık göstermesi demek. İşin sürdürülebilirliği için sektör fark etmeksizin en önemli kavramlardan biri olarak kabul edilen ekosistem, tedarik zincirindeki her bir halkanın kusursuz işlemesini gerekli kılıyor. Zirvede sürecin vazgeçilmez halkaları, bu denli büyük bir yapıyı zorlu dönemlerde nasıl yönettiklerini best-practice’ler ve case’ler üzerinden anlatacak.

•Stok Yönetimi
•Talep Yönetimi ve Planlama
•Lojistik
•Bankalaşan Markalar
•B2B Pazaryerleri

İhracat

Ürün ve hizmetle öne çıkanlar

İhracat deyince akla ilk gelen kavram ürün oluyor. Türkiye ihracat cirosu giderek artarken gözler, yıllardır başarılarını devam ettirmiş ürün ihracatçılarının yanı sıra sessiz yükselişiyle bu ciroda önemli bir paya sahip olan hizmet ihracatçılarına da dönüyor. Bu süreçler devam ederken sorumlulukları sadece ticari beklentilerle kalmayan şirketler; sürdürülebilirlik, inovasyon, teknoloji ve best-practice’ler konularında da önemli uygulamalara imza atıyor.

•Ürün İhracatı
•Yazılım İhracatı
•Sürdürülebilirlik
•Finansal Ürünler ve Teşvikler

featured
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
İş dünyasında haftanın atamaları (3-9 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (3-9 Mayıs)
Anneler Günü’nde kartlı harcamada 10 milyar liralık artış bekleniyor
Anneler Günü’nde kartlı harcamada 10 milyar liralık artış bekleniyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kent Lokantası soruşturmasına Vedat Milor’dan yanıt: “Hesabı Ödüyorum”
Haberler
Kent Lokantası soruşturmasına Vedat Milor’dan yanıt: “Hesabı Ödüyorum”
Nafizcan Önder
10 Mart 2025
"Pril Ramazan Buluşması", İstanbul'un ardından İzmir ve Ankara'da
Haberler
“Pril Ramazan Buluşması”, İstanbul’un ardından İzmir ve Ankara’da
Advertorial
12 Mart 2025
Gerety, "Yılın Kurum İçi Ajansı" ödülünü duyurdu!
Haberler
Gerety, “Yılın Kurum İçi Ajansı” ödülünü duyurdu!
Sena Tufan
2 Nisan 2025
Çalışanlar artık daha çok güven, daha çok eşitlik ve daha çok aidiyet istiyor
Haberler
Çalışanlar artık daha çok güven, daha çok eşitlik ve daha çok aidiyet istiyor
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.