26 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ayın öne çıkan global kampanyaları
Haberler

Ayın öne çıkan küresel kampanyaları

Gizem Yıldız
17 Şubat 2024
3 dk okuma

LEGO’dan iflah olmaz romantiklere 14 Şubat sürprizi

Ayın öne çıkan küresel kampanyaları

Şüphesiz Sevgililer Günü’nün en ikonik hediyelerinden biridir kırmızı gül… Alternatifler arasında da en “kolayı”… Olaya farklı bir perspektifle bakan LEGO diyor ki “Gül eksik olmasın ama emek vermeniz de gereksin…” Zira markanın 14 Şubat için tasarladığı “Icons Bouquet of Roses” gül demetini hazırlamak için 822 parçayı özenle bir araya getirmek gerekiyor.

Google yine Apple’a sataştı

Google, akıllı telefonu Pixel 8’in grup fotoğraflarını düzeltme özelliğini tanıtmak için eğlenceli bir reklam filmi yayınladı. Reklam filminde, bir iPhone 15 Pro ve bir Pixel 8, partide karşılaşıyor. iPhone, grup fotoğrafları çekmenin hayli zor olduğunu dile getirirken yorgunluğunu da gizleyemiyor. Pixel 8 ise “Best Take” özelliği sayesinde çok iyi grup fotoğrafları çekebildiğini dile getiriyor. iPhone, bu özelliğin nasıl çalıştığını merak ediyor ve öğrenince de bayılıyor.

Hello Kitty 50. yaşını yeni koleksiyonla kutluyor

Ayın öne çıkan küresel kampanyaları

Sanrio, 50. yaş gününü kutlamaya hazırlanan Hello Kitty için Crocs iş birliğinde yeni bir koleksiyon oluşturdu. Hello Kitty Crocs koleksiyonu, nostaljiyle modern tasarımın harmanlandığı üç farklı tarza sahip. Sadece şirin bir görünüme sahip olmakla kalmayan bu ürünler; yetişkinler, çocuklar ve minikler için farklı boyutlarda mevcut.

Online yemek siparişinin en heyecanlı anı!

Yemek siparişlerinin gelişini beklerkenki düşünceler çoğu zaman ortaktır. Kuşkusuz siparişin yola çıktığını haber veren bildirimi gördükten sonra zihinlerde hesaplamalar başlar. Duyulan motor sesi yemeğin geldiğine dair bir işaret olabilir… Hele de kurye sizin binanıza yöneliyorsa bekleyiş bitmek üzere demektir… Foodora’nın GUT imzası taşıyan “It’s gonna leave a mark” (İz Bırakacak) kampanyası işte tüm bu heyecan anlarını ekranlara taşıyor…

Heinz stadyum kahramanlarına unutulmaz bir deneyim yaşattı

İtalya’da futbolla en çok özdeşleştirilen yiyeceklerin başında sandviç geliyor. Heinz’ın, DUDE Milan iş birliğiyle geliştirdiği yeni sos markası platformu “Proud Sponsor of Calcio Mangiato”nun (Yenen Futbol) ardındaki en temel içgörü de futbolla sandviç arasındaki bu özel ilişki. “Calcio Mangiato”, markayı futbol dünyasının yemekle kesiştiği tüm anlara, özellikle de stadyum etrafında tüketilen ikonik sandviç ritüeline dahil ediyor. “Stadium Heroes” temasını benimseyen kampanyanın ana karakterleri sandviç ustaları Mauro, Sofia ve Ruggiero. Kampanya, onların San Siro stadyumunun yanında çalışmalarına rağmen, futbolsever olarak stadyuma girip bir maç bile izleyememesine odaklanıyor.

Apple Vision Pro’nun ilk reklam filmi yayınlandı: Get Ready!

Apple’ın Haziran 2023’teki WWDC etkinliklerinde tanıttığı karma gerçeklik gözlüğü Vision Pro’nun ilk reklam filmini yayınladı. Reklam filmi, gözlük ve maskelerin evrimini Back To The Future’dan Sünger Bob’a, Snoopy’den Iron Man’e dek örnek karelerle göstererek, Vision Pro’nun bu gelişmeler içerisinde “geleceği” temsil ettiğini vurguluyor. Reklam filminin sonunda Vision Pro’yu takan bir kişinin, gerçek dünyayı tamamen değiştiren bir karma gerçeklik deneyimine girdiği görülüyor.

IKEA isim konusunda yalan söyledik

İsveçli marka, mutfak ürünleriyle ilgili önyargıları yıkmak için sürpriz bir hamle yapıyor ve kendini “Eureka Spiritsis” olarak tanıtıyor. Reklam filminde bu markanın sunduğu şık ürünlerle tasarlanmış modern mutfaklara göz atıyoruz. Ayrıca, 25 yıl garantili, karıştırıp eşleştirilebilen kapı ve çekmeceler vurgulanıyor. Ancak müşteriler, Eureka Spiritsis ürünlerinin evlerinde zaten olduğunu öğreniyor. Zira aslında isim, “SURPRISE, IT’S IKEA” (SÜRPRİZ, BU IKEA)’nın anagramı. Reklam filminin sonunda verilen mesaj ise şöyle; “İsim konusunda yalan söyledik. Ama geri kalan her şey doğru…”

Sevgi tatile çıkmaz!

Prefeitura de Nova Lima Belediyesi adına ORO Comunicação reklam ajansı tarafından oluşturulan “Love Doesn’t Take Vacations” kampanyası tatile gitmek için terk edilen evcil hayvanları gündeme getiriyor… Filmde tatile hazırlanan bir aile görüyoruz. Ailenin köpeği, yaklaşan ayrılışın heyecanıyla her eylemi hevesle takip ediyor. Ailecek arabaya biniyorlar ve araba hızlandığında, üzgün çocuk arabanın arka camından bakıp köpeklerinin geride bırakıldığını ve terk edilmiş bir hayvana dönüştüğünü görüyor.

Pepsi milenyum kuşağının vahşi doğasına sesleniyor

Pepsi “Get Wild” sloganıyla yayınladığı yeni kampanyasında milenyum ebeveynlerinin içlerindeki çılgın ruhu yeniden ateşlemeyi hedefliyor. Film, 1981 ile 1996 arasında doğan milenyum neslinin, yetişkinliğin sorumluluklarını üstlenirken bile vahşi yanlarını nasıl canlı tuttuklarına odaklanıyor. Pepsi’nin Kıdemli Pazarlama Direktörü Jenny Danzi “Bir milenyum kuşağı mensubu olarak biliyorum ki hala biraz ‘vahşi’ olmayı iyi beceriyoruz. Yeni ‘Get Wild’ kampanyamız, Pepsi Wild Cherry’nin bize bu ‘vahşi’ hissi yeni gerçekliklerimize uyarlama konusunda ilham verebileceğini gösteriyor”

featured
1 2025 şehir hayatının "en"leri belli oldu!
2025 şehir hayatının “en”leri belli oldu!
2 ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
3 Netflix Games, FIFA’yı oyun dünyasına geri taşıyor
Netflix Games, FIFA’yı oyun dünyasına geri taşıyor
4 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
5 Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-25 Aralık)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-25 Aralık)
Zincir marketlerde “pazar tatili” mutabakatı: Gözler Ticaret Bakanlığı’nda
Zincir marketlerde “pazar tatili” mutabakatı: Gözler Ticaret Bakanlığı’nda
Karaca İngiltere’de küresel markalara meydan okuyor!
Karaca İngiltere’de küresel markalara meydan okuyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Haberler
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı...
Haberler
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı…
Ferruh Altun
3 gün önce
Twitter'ın logosu değişti
Haberler
X, kullanıcı profilleri için menşei etiketleri getirdi
Sena Tufan
24 Kasım 2025
Başımız sağ olsun...
Haberler
Başımız sağ olsun…
Marketing Türkiye
11 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.