2 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ayın ses getiren küresel kampanyaları
Haberler

Ayın ses getiren küresel kampanyaları

Gizem Yıldız
3 Ekim 2023
4 dk okuma

“Biz dünyaya ilham verdik, siz bir kültür yarattınız”

Ayın ses getiren küresel kampanyaları

adidas Originals yeni küresel platformunu tanıtırken, 3 rakamının tarih boyunca kendini hissettiren gizemine gönderme yaparak yeni bir görsel dünyaya giriş yapıyor. Yeni marka yazı karakteriyle beraber Trefoil işaretinin altından geleneksel adidas yazısının da kalkmasıyla ikonik işaret daha belirgin bir şekilde tekrar doğuyor. Birbirinden başarılı üç yönetmen tarafından çekilen üç film, Chadwick Tayler tarafından çekilen üçlü fotoğraf setiyle beraber sunuluyor. Bazı setlerde Trefoil’in hikayesini dünyanın dört bir yanına anlatan partnerler ve marka dostları Zinedine Zidane, David Beckham, Jenna Ortega ve Pusha T yer alıyor.

Fanta siyahlara büründü

Fanta neden siyaha büründü?

2022 yılından bu yana “What The Fanta?” sloganlı gizemli tat avı kampanyasıyla merak uyandıran Fanta, bu defa da Cadılar Bayramı’na özel bir tat yarattı. Siyahın ürkütücü bir tonunda görünen içeceğin şişe tasarımı da örümcek ağları, örümcekler, yarasalar ve uğursuz bir dolunaya ev sahipliği yapıyor. Fanta’nın yeni lezzetini tadanların dili, içeceği her yudumladığında geçici olarak siyaha bürünerek Cadılar Bayramı konseptine uyum sağlıyor. Ayrıca her etiketin arkasında oyunlar, lezzetle ilgili ipuçları ve ödül kazanma şansı sunan bir QR kod bulunuyor.

Levi’s ve Crocs Japon kültüründen ilhamla ortak koleksiyon çıkardı

Levi's x Crocs

Levi’s ve Crocs, Japon kültüründen ilham alan yeni bir koleksiyon çıkardı. Koleksiyonda, geleneksel Japon nakışı Sashiko’yu kullanan Classic Clogs ve All Terrain Clogs modelleri yer alıyor. Classic Clogs, Japon Shibori tekniğinden ilham alan batik bir baskıya sahip. Ayakkabının iç tabanında Levi’s’ın ikonik Two Horse baskısı ve üst kısmında ikonik kırmızı etiketi yer alıyor. Ayrıca, sekiz adet özel yapım Jibbitz (ayakkabı tokası) mevcut. Açık ve koyu yıkamalı denim kumaşından üretilen seçeneklere sahip olan All Terrain Clogs modelinde ise karmaşık Sashiko nakışı bulunuyor.

Starbucks kahvelerine Disney sihri kattı

Ayın ses getiren küresel kampanyaları

Güneydoğu Asya’da The Walt Disney Company ile iş birliği yapan Starbucks, “sihirli” bir koleksiyonla tüketicilerin karşısına çıkmaya hazırlanıyor. Mickey ve arkadaşları, Chip’n Dale, Dumbo, Stitch ve Angel gibi sevilen karakterlerin yer aldığı “Sihri Birlikte Yeniden Yaşa” adlı bu ilginç koleksiyon, herkesi nostalji ve mutlu anılarla dolu bir kahve molasına davet ediyor… Kupadan yeniden kullanılabilir bardaklara, termostan şemsiyeye dek farklı ürün gruplarının yer aldığı koleksiyonda retro tasarımlar ve kahverengi tonları öne çıkıyor.

Devasa ruj fırçası asfaltı kırmızıya boyadı

Bu gönderiyi Instagram’da gör

L’Oréal Paris Official (@lorealparis)’in paylaştığı bir gönderi

L’Oréal Paris, yeni Infallible Matte Resistance likit rujuna dikkat çekmek için dev bir ruj animasyonu yaratarak asfaltı kırmızıya boyadı. Kırmızı bir arabaya çapraz şekilde yaslanan devasa ruj fırçası, araç hareket ettikçe asfaltı kırmızıya boyuyor. Kampanyada CGI teknolojisi kullanıldı ancak gerçek olsaydı, kırmızı ruj izi muhtemelen tüm gün asfaltta kalırdı. Zira likit ruj, 16 saate kadar dayanıklılık vaat ediyor. Markanın “Infaillible Matte Resistance likit rujumuzla emniyet kemerinizi bağlayın ve cesur bir giriş yapmaya hazır olun! Karşı konulmaz renkle dudak performansınızı yepyeni bir seviyeye çıkarın” mesajıyla Instagram’da paylaştığı kampanya oldukça dikkat çekti.

Coca-cola, Casio’ya zamanı durdurmayı öğretiyor

Casio & Coca-Cola iş birliği

Casio, Coca-Cola’nın ikonik cam şişelerinden ilham aldığı yeni saatlerini tanıttı. Casio’nun G-Shock serisine eklenen Coca-Cola modelleri kullanıcıların üzerinde zamansız bir etki yaratmayı amaçlarken, koleksiyonda yalnızca DW-5600 ve DW-6900 modelleri yer alıyor. DW-5600CC23-4, canlı ikonik Coca-Cola kırmızısı rengiyle cesur bir ifade veriyor. Rengiyle ikonik kola markasını hatırlatan modelin kordonunda da Coca-Cola logosu yer alıyor. DW-6900CC23-3 ise farklı bir yaklaşım sergiliyor. Yeşil cam Coca-Cola şişesini andıran modelde, arka ışık etkinleştirildiğinde, şişenin silueti saatin ekranında beliriyor. Sınırlı sayıda üretilen saatler, 160 dolardan satışa sunuldu.

Subway bel çantası satışına başladı

Ayın ses getiren küresel kampanyaları

Subway yeni sandviç serisiyle birlikte kendi tasarımı olan bel çantasını da tanıttı. Fast food devi bu adımıyla moda dünyasına göz kırpıyor gibi görünse de tek hedefi sandviçlerini taze tutmak… Yalıtımlı malzemeden üretilen bel çantası, fermuarlı üst kısmı ve ayarlanabilir omuz askısıyla tam bir Subway sandviçini alabilecek boyutta ve bel çantalarının 7’den 70’e herkesin favorisi olduğu 90’lı yılların esintilerini taşıyor.

Heinz’dan 911’i aratmayan lezzetler

Ayın ses getiren küresel kampanyaları

Hiç çok baharatlı bir yemek sonrası 911’i aramak zorunda kaldınız mı? Kalmadıysanız şanslısınız… Zira Heinz, baharat severlerin mağduriyetlerinin acil durum aramalarıyla sonlanmasını ele aldığı yeni kampanyasında hiçbir lezzet için bu kadar acı çekilmemesi gerektiğini vurguluyor. “Stupid Good, Not Stupid Spicy” (Aptalca iyi, aptalca baharatlı değil) sloganıyla yayınlanan kampanyada Heinz, yeni ketçap serisini tadanların 911’i aramayacağının da garantisini veriyor. Reklam ajansı Rethink ve Publicis 57 ile iletişim ajansı Zeno iş birliğinde tasarlanan mizahi kampanya, baharatlı yiyeceklerin ardından yaşadıkları zor durumlar sebebiyle 911 acil hattını arayan insanlardan ilham alıyor.

Tower Bridge bir forma tarafından ele geçirildi

Kampanyada Nike ve Chelsea FC, takımının yeni formasını Londra'daki Tower Bridge köprüsünün üzerinde dalgalandırıyor.

Nike, CGI teknolojisiyle ses getiren bir kampanyaya imza attı. Kampanyada Nike ve Chelsea FC, takımın yeni formasını Londra’daki Tower Bridge üzerinde dalgalandırıyor. Bu çarpıcı kampanyanın animasyonu video prodüksiyon şirketi The Berry tarafından yaratıldı. Chelsea FC’nin Instagram hesabı üzerinden paylaşılan kampanyada şu ifadelere yer verildi; “Başkenti ele geçirmeye uygun bir forma.”

Önceki ayın dikkat çeken küresel kampanyalarına göz atmak için TIKLAYIN.

featured
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
3 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
4 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
5 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
Güncel Haberler
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Taylor Swift’ten müzik tarihine geçen rekor: 100 milyonluk kulüpte ilk kadın!
Haberler
Taylor Swift’ten müzik tarihine geçen rekor: 100 milyonluk kulüpte ilk kadın!
Nafizcan Önder
3 Ekim 2025
Paşabahçe, Füreya Koral’ın ilhamını günümüze taşıyor
Haberler
Paşabahçe, Füreya Koral’ın ilhamını günümüze taşıyor
İrem Alimoğlu
30 Eylül 2025
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Haberler
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Ferruh Altun
3 hafta önce
Instagram’dan gençlere yeni ifade alanı: Ruh hallerine göre değişen 6 yeni ikon!
Haberler
Instagram’dan gençlere yeni ifade alanı: Ruh hallerine göre değişen 6 yeni ikon!
Nafizcan Önder
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.