10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Autorola Liderleri Türkiye’deki yolculuklarını anlatıyor
Haberler

Autorola Liderleri Türkiye’deki yolculuklarını anlatıyor

Advertorial
25 Temmuz 2024
2 dk okuma

1996 yılında Danimarka’da kurulan Online Yeniden Pazarlama ve Otomotiv Bilgi Teknolojileri alanlarında hizmet veren Autorola Grup’un bir parçası olan Autorola Türkiye, marka ve iş modellerini “Autorola Liderleri Anlatıyor” isimli 4 bölümlük bir video serisiyle takipçileriyle buluşturdu.

“Autorola Liderleri Anlatıyor” serisinde Autorola Türkiye’ye dair merak edilen her şey masaya yatırıldı. İlk bölümde Autorola Türkiye Genel Müdürü Oğuzhan Saygı Autorola’nın genel yapısını aktardı ve geleceği hakkında değerlendirmelerde bulundu. İkinci bölümde Autorola Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Aslı Şentürk Göker, üçüncü bölümde Autorola Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Tarhan, dördüncü ve son bölümde ise Autocom Müdürü Tezcan Hocaoğlu konuk oldu.

“Autorola müşterilerine bir ekosistem sunuyor”

Autorola Türkiye Genel Müdürü Oğuzhan Saygı, programda şirketin kuruluş süreci ve yapılanmasından söz ederken “Autorola müşterilerine bir ekosistem sunuyor. Biz, sadece açık artırma yapan bir şirket değiliz. Tedarikçilerine yazılım çözümleri ve operasyonel çözümler sunan bir şirketiz, aynı zamanda pazar analizi sunan ürünlerimiz ile fark yaratan bir şirketiz. Autorola’nın 24 farklı ülkede operasyonunun olması, farklı ülkelerde farklı müşterilerle çalışıyor olması çok değerli bilgi birikimini bizlere sağlıyor” dedi.

Autorola Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Aslı Şentürk Göker ise şirketin öne çıkan yazılım ve teknolojilerine değinirken “Sektörün değişen ihtiyaçlarına yönelik; yazılımlarımıza yeni özellikler ekleyerek, yeni sürümlerini devreye alarak, yeni dijital iş modelleri geliştirerek, elimizdeki büyük veriyi aktif kullanarak sektör gelişimine katkıda bulunuyoruz” diye konuştu.

“Sektörde bir kültür oluşturuyoruz”

Autorola Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Tarhan da programda; şirketin online ihale sürecini, Autorola Marketplace’in iş modelini ve sektöre olan katkısını anlattı.

Tarhan şu ifadeleri kaydetti:

“Artık pazarda bir iş yapış şekli, araç sunum formatı oluştu ve pazara yeni giren veya benzer iş modeli geliştirmeye çalışanların kendilerini ifade etmek için kullandıkları “Autorola gibi” tabiri bu kültürü oluşturduğumuzun göstergesi.”

Autocom CSS Müdürü Tezcan Hocaoğlu ise; Autorola Türkiye’nin nihai müşteriye dokunan, Türkiye’nin en güvenilir ikinci el araç alım-satım markası olduğunu söyledi ve Autocom’un yolculuğunu ve iş modelini aktardı. Hocaoğlu, “Araç alım-satım süreçlerimizi her zaman müşterilerimizin memnuniyeti doğrultusunda şekillendirip şeffaf bir şekilde yönetmeye çalışıyoruz” dedi.

Video serisinin tamamı, Autorola Türkiye YouTube kanalından yayında…

Autorola Group featured
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

HOKA, Türkiye pazarına giriyor!
Haberler
HOKA, Türkiye pazarına giriyor!
Nafizcan Önder
7 Mart 2025
Bazen huzur bazen mücadele: Tek kişilik yaşamlar!
Haberler
Bazen huzur bazen mücadele: Tek kişilik yaşamlar!
Sena Tufan
30 Mart 2025
Ramazan iletişiminin incelikleri...
Haberler
Ramazan iletişiminin incelikleri…
Nafizcan Önder
9 Mart 2025
Boykotların anatomisi
Haberler
Boykotların anatomisi
Hüseyin Tapınç
1 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.