30 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
atyarışı.com ve Sergen Yalçın iş birliğiyle at yarışına talk show keyfi geldi!
Haberler

atyarışı.com ve Sergen Yalçın iş birliğiyle at yarışına talk show keyfi geldi!

Advertorial
12 saat önce
2 dk okuma

At yarışı kimine göre bir tutku, kimine göre bir bilmece. Bir de işin içine mizah, teknoloji ve Sergen Yalçın girince bambaşka bir deneyim çıkıyor ortaya.

Türkiye’nin yeni nesil yarış platformu atyarışı.com için Karbonat tarafından yaratılan kampanyada, at yarışına olan ilgisiyle bilinen Sergen Yalçın, bu kez ekranlara At Kafası adlı talk show programının konuğu olarak çıkıyor. Kendine has tavrından asla ödün vermeyen efsane isim, yarışseverlere “koşmadan kazanmanın” yollarını anlatırken hem bilgi veriyor hem kahkaha attırıyor.

Her biri atyarışı.com’un farklı bir özelliğini tanıtan bu 7 bölümlük serinin çekimleri, atyarışı.com stüdyolarında gerçekleştirildi. Kampanyanın prodüksiyon sürecini Miel Film üstlenirken, yönetmen koltuğunda Samet Eruzun & Ümit Şahin ikilisi oturuyor.

Ajans başkanı Cenk Gümüşcüoğlu kampanyayı şöyle özetliyor: “At yarışı gibi köklü bir alanda, yenilikçi bir tavır sergilemek istedik. Sergen’in doğallığı ve ‘kendiyle dalga geçen’ tavrı sayesinde eğlenceli ama akıllı bir kampanya ortaya çıktı.”

Kreatif direktör Oğuzhan Atliman ise fikrin çıkışını şöyle anlatıyor: “Aslında bu bir reklam serisinden ziyade yarış dünyasına eğlenceli bir giriş bileti. Formatı talk show gibi kurgulayarak bilgiyi eğlenceli bir şekilde aktarmayı planladık. Zaten Sergen Yalçın ile çalışmak başlı başına bir ayrıcalık.”

Atyarışı.com Grup Pazarlama Müdürü Hakan Sert de kampanyaya dair şunları söylüyor: “Yarışseverleri, atyarışı.com’un sunduğu modern ve kullanıcı dostu dünyayla tanıştırmak istedik. Bu projede mizahı, teknolojiyi ve yarış kültürünü ortak bir zeminde buluşturduk. Bekledikleri ünlü bir ismi, arzu ettikleri kampanyalarla karşılarına çıkardık.”

Bu gönderiyi Instagram'da gör

karbonat (@karbonatistanbul)'in paylaştığı bir gönderi

Dijital mecraların tamamında yayına giren kampanya televizyon ekranlarında da kendine yer buldu. Kullanıcılardan gelen ilk yorumlar, hem etkileşimin hem de izleme sürelerinin artmış olduğunu gösteriyor. Sonuç olarak “At Kafası” serisi, yarış dünyasının iletişim biçimini yeniden şekillendiren bir örnek olarak arşivlere geçmeye aday gibi gözüküyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: atyarışı.com

Reklamveren Yetkilileri: Hakan Sert, Yasemin Başaran, Uygar Özarslan

Reklam Ajansı: Karbonat

Kreatif Direktör: Oğuzhan Atliman

Kreatif Ekip Liderleri: Ömer Nacaklı, Semen Mozakoğlu

Kreatif Ekip: Emrah Kabba, Tezcan Özalp

Müşteri İlişkileri Direktörü: Hakan Yıldırım

Müşteri İlişkileri Temsilcisi: Aleyna Çiçekoğlu

Prodüksiyon Şirketi: Miel Film

Yönetmen: Samet Eruzun & Ümit Şahin

1 2025’in en çok kazandıran beş mesleği...
2025’in en çok kazandıran beş mesleği…
2 MNG Kargo'dan DHL'e dönüşümün perde arkası
MNG Kargo’dan DHL’e dönüşümün perde arkası
3 OpenAI, Apple'ın tasarım gurusu Jony Ive'yi transfer etti
OpenAI, Apple’ın tasarım gurusu Jony Ive’yi transfer etti
4 İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
5 3D baskı ile inşa edilen dünyanın en yüksek kulesi "Tor Alva" İsviçre'de ziyarete açıldı
3D baskı ile inşa edilen dünyanın en yüksek kulesi “Tor Alva” İsviçre’de ziyarete açıldı
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (23-29 Mayıs)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (23-29 Mayıs)
atyarışı.com ve Sergen Yalçın iş birliğiyle at yarışına talk show keyfi geldi!
atyarışı.com ve Sergen Yalçın iş birliğiyle at yarışına talk show keyfi geldi!
Group M resmen WPP Media oldu!
Group M resmen WPP Media oldu!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

“Simit satarak bilgisayar alıyorum” dedi, Monster Notebook’tan yanıt gecikmedi!
Haberler
“Simit satarak bilgisayar alıyorum” dedi, Monster Notebook’tan yanıt gecikmedi!
Nafizcan Önder
2 gün önce
CNBC-e'nin sahibi İlbak Holding yöneticileri de İBB operasyonunda gözaltına alındı
Haberler
CNBC-e’nin sahibi İlbak Holding yöneticileri de İBB operasyonunda gözaltına alındı
Marketing Türkiye
19 Mart 2025
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Nisan 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Nisan 2025)
Sena Tufan
4 hafta önce
Snapchat filtrelerine üretken yapay zeka lensleri geliyor!
Haberler
Snapchat filtrelerine üretken yapay zeka lensleri geliyor!
Nafizcan Önder
13 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.