28 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
ASICS’ten kız çocuklarını sporda tutacak inovatif adım: “Undropped Kit”
Haberler

ASICS’ten kız çocuklarını sporda tutacak inovatif adım: “Undropped Kit”

Sena Tufan
2 saat önce
1 dk okuma

Spor markası ASICS, Inclusive Sportswear ve Mind iş birliğiyle hayata geçirdiği “Undropped Kit” projesiyle beden eğitimi kıyafetlerine bambaşka bir bakış açısı kazandırıyor. Proje, özellikle ergenlik çağındaki kızların sporu bırakma nedenlerinden biri olan “kıyafet kaynaklı rahatsızlık” sorununa çözüm sunmayı hedefliyor.

Araştırmalar, İngiltere’de 14–16 yaş aralığındaki kızların neredeyse dörtte üçünün, daha konforlu kıyafetler sağlandığında beden eğitimi derslerine daha çok katılım gösterdiğini ortaya koyuyor. Bu bulgudan hareket eden ASICS, beden eğitimi derslerine katılım oranlarının en düşük olduğu bölgelerden biri olan Burnley High School öğrencileriyle birlikte yeni koleksiyonu geliştirdi.

“Undropped Kit”, yalnızca bir kıyafet koleksiyonu değil; farklı vücut tiplerine, hava koşullarına ve kişisel ihtiyaçlara — regl dönemi ve ter görünürlüğü dahil — yanıt veren bütüncül bir çözüm. Proje aynı zamanda öğretmenler ve ebeveynlere kalıcı bir değişim için eğitim ve kaynak sunan Inclusive Sportswear Community Platform tarafından da destekleniyor.

Inclusive Sportswear Kurucusu ve Team GB hokey oyuncusu Tess Howard konuyla ilgili şunları söyledi:
“Beden eğitimi kıyafeti, kızların spordan uzaklaşmasının en az fark edilen nedenlerinden biri. Oysa bu sorun çok hızlı bir şekilde çözülebilir.”

ASICS Birleşik Krallık Pazarlama Direktörü Lucy Greenhalgh ise “Undropped Kit ile okul spor kıyafetlerini yeniden düşünerek hem algıları hem de davranışları dönüştürmeyi, daha fazla kız çocuğunu sporda tutmayı hedefliyoruz” açıklamasında bulundu.

Kampanya, Golin liderliğinde; Gut, New—Land, Publicis ve Born05 imzasıyla geliştirildi ve hem geleneksel hem de dijital medya kanallarında yayına alındı.

Kaynak: Famous Campaigns

Markalar Taylor Swift’in nişanını konuşuyor!

asics featured
1 Kim, ne kadar ara zam aldı? İşte milyonların aklındaki o sorunun yanıtı...
Kim, ne kadar ara zam aldı? İşte milyonların aklındaki o sorunun yanıtı…
2 Görünmez yükün taşıyıcısı "orta kademe yöneticiler" kırılma noktasında!
Görünmez yükün taşıyıcısı “orta kademe yöneticiler” kırılma noktasında!
3 Turizmin yeni rotası: Sessiz lüks...
Turizmin yeni rotası: Sessiz lüks…
4 Kahve dünyasında yeni trend: Mantar kahve
Kahve dünyasında yeni trend: Mantar kahve
5 Markaların iletişim derbisinde ilk yarı sona erdi: Peki, hangi markalar önde?
Markaların iletişim derbisinde ilk yarı sona erdi: Peki, hangi markalar önde?
Güncel Haberler
Türkiye’nin ilk lüks AVM’si Prestige Mall kapandı
Türkiye’nin ilk lüks AVM’si Prestige Mall kapandı
ASICS’ten kız çocuklarını sporda tutacak inovatif adım: “Undropped Kit”
ASICS’ten kız çocuklarını sporda tutacak inovatif adım: “Undropped Kit”
Gelen tepkilerin ardından Cracker Barrel, logo değişikliğini geri çekti
Gelen tepkilerin ardından Cracker Barrel, logo değişikliğini geri çekti
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

InStyle Türkiye yeni yayın dönemine Heepimiz’le başladı
Haberler
InStyle Türkiye yeni yayın dönemine Heepimiz’le başladı
İrem Alimoğlu
11 Temmuz 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (4-10 Temmuz)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (4-10 Temmuz)
Sena Tufan
10 Temmuz 2025
Nintendo Switch 2, rekora koştu: Tüm zamanların en hızlı satılan konsolu oldu
Haberler
Nintendo Switch 2, rekora koştu: Tüm zamanların en hızlı satılan konsolu oldu
Nafizcan Önder
12 Haziran 2025
"Media First" ile 6 milyon organik izlenme: Lenovo ve Alara X'ten medya dünyasında yapay zeka devrimi
Haberler
“Media First” ile 6 milyon organik izlenme: Lenovo ve Alara X’ten medya dünyasında yapay zeka devrimi
Advertorial
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.