
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Yılın ilk çeyreği geride kalırken tüm sektörlerden de raporlar ardı ardına geliyor. Sektör bağımsız tüm markalar için online rekabette fark yaratmaksa kuşkusuz en önemli ayrışma noktalarından biri. Peki 2025’in ilk çeyreğinde en fazla ziyaret edilen platformlar hangileri oldu? Gelin e-ticaretten kozmetiğe, zincir marketlerden sosyal medyaya en çok ziyaret edilen platformlara Gemius Audience’ın verileri ışığında birlikte bakalım…
Google zirveyi kaptırmıyor

2025’in ilk üç ayında en çok ziyaret edilen platformları listelendiğinde Google’ın ilk sırada olduğu görülüyor. Geçen yılın aynı dönemine göre YouTube, WhatsApp, Gmail ve Temu’nun toplam erişiminde (App + Web) artış görülürken, Facebook, Trendyol, Google Haritalar ve TikTok’ta düşüş gözlemleniyor.
Trendyol zirvede, Temu atakta

Geçen yıla göre toplam erişiminde dikkat çeken bir artış gören Temu daha geniş kitlelere ulaşmayı başarırken, rakip e-ticaret platformlarıyla karşılaştırıldığında da Trendyol’un hemen ardından ikinci sırada yer alıyor ve Hepsiburada’yı geride bırakıyor. Amazon’un dördüncü sırada yer aldığı listenin beşinci sırasında ise Yemeksepeti karşımıza çıkıyor.
YouTube’un yeri başka

En yüksek erişime sahip olan sosyal medya platformları söz konusu olduğunda YouTube birinciliği kimseye bırakmıyor. WhatsApp ve Instagram’ın ilk üçte yer aldığı listede özellikle Z kuşağının gözdesi TikTok beşinci sırada kendisine yer buluyor.
En fazla ziyaretçi çeken Migros

Süpermarket tarafında en çok ziyaretçi çeken platform Migros olurken, ŞOK Marketler, A101, CarrefourSA ve BİM listenin öne çıkan diğer isimleri oluyor.
Garanti BBVA cezbediyor

Kriptonun adresi Binance Türkiye

2. el otomobiller ve emlak “sahibinden”


İkinci el otomobil satışları söz konusu olduğunda en fazla ziyaretçi ağırlayan platform Sahibinden.com oluyor. Letgo ikinci sırada yer alırken arabam.com da üçüncü sırada karşılık buluyor.
İkinci el otomobilde olduğu gibi emlak siteleri arasında da en çok ziyaretçiyi Sahibinden.com çekti. Hepsiemlak, Emlakjet, Zingat ve Remax.com.tr listemizin dikkat çeken diğer isimleri oldu.
Dizi ve film Netflix’te izlenir

2025 yılı itibarıyla dünya genelindeki abone sayısını 301 milyona çıkaran ve alanında bir numara olan Netflix, VOD kategorisi altında en çok ziyaretçi çeken platform olurken, TRT’nin Tabii ve Amazon’un Prime Video platformları da ilk üçte kendine yer buldu.
Toplumun nabzı “saglik.gov.tr”de ve “Samsung Health”te atıyor

Sağlık kategorisi altında incelediğimizde en çok ziyaretçi çeken web sitesinin saglik.gov.tr olduğu görülüyor. Bu elbette sürpriz değil. Kullanıcıların sağlıklarıyla ilgili verileri izleyebildiği mobil uygulamalara baktığımızda ise burada Samsung Health ipi göğüsleyen isim oldu.
Kozmetik mağazaları arasında yılın ilk çeyreğinde en çok ziyaretçi sayısına ulaşan Gratis olurken; Watsons, Rossmann, Sephora ve Dermoeczanem listemizin öne çıkan diğer isimleri oldu.
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları