Aras Kargo’dan yeni iletişim atağı
Aras Kargo, yeni reklam kampanyasıyla kargoculuğa yeni bir bakış açısı kazandırıyor. Kargo kolilerinin Araslar adında kargocular haline geldiği kampanya samimi tonuyla dikkat çekiyor.
3D animasyon tekniğiyle çekilen 4 farklı filmin olduğu kampanya, işin özünü yani kolileri, kutuları, işin sahipleriyle buluşturuyor. Kutu adam konseptiyle tasarlanan Araslar, kampanya filmlerinde gün boyu şevkle sürdürdükleri çalışmalarını ve Aras Kargo’nun yenilikçi ürünlerini anlatıyor. Samimi, güler yüzlü, genç ve dinamik bir marka imajı oluşturmayı hedefleyen kampanya, Aras Kargo’nun yeni ve neşeli yüzünü temsil ediyor.
Araslar 4 ayrı versiyonla ekranlarda
4 ayrı versiyonu olan Araslar reklam filmi, 3D animasyon olduğu için post prodüksiyonu 1 ayı aşkın sürede tamamlandı. Kampanyada TV reklamının yanı sıra gazete, dergi, internet, açık hava ve radyo mecraları kullanılacak. Açık havada billboard ve giantboard kullanımlarının yanı sıra metro, tramvay, metrobüs turnikeleri, bina ve asansör giydirme gibi özel uygulamalar yapılacak. Türkiye’nin her yerindeki Aras Kargo şubelerinde aynı anda kullanılmak üzere afiş, cut out ve vitrin giydirmeler yapılacak.
Kampanya Künyesi
Reklamveren : Aras Kargo
Reklamveren Yetkilisi : Burçun İmir
Reklam Ajansı : Big
CCO : Güngör Türkömer
Yaratıcı Yönetmen : Kemal Hayıt
Reklam Yazarı : Cem Yolal
Sanat Yönetmeni : Gözde Menemenlioğlu
Ajans Prodüktörleri : Tuğba Özkan
Stratejik Planlama : Nilay Akhan
Müşteri Grubu : Aslı Seyhan, Cihan Gediz, Aslı Eti
Yapım Şirketi : Otomat
Prodüktör : Arda Erkmen
Yönetmen : Emre Aypar
Medya Planlama : Media Teamwork
Mecra : TV, gazete, dergi, internet, açıkhava, radyo
Reklam filminin süresi : 4 versiyon / ort. 25”