Kanat Uysal: “Lojistik sektöründen en büyük beklenti esneklik ve şeffaflık”
Marketing Türkiye YouTube kanalında da canlı olarak yayınlanan Türkiye’nin en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit’in “Omni Channel ve Pürüzsüz eTicaret” oturumunda Aras Kargo Operasyonel Mükemmellik Müdürü Kanat Uysal lojistik sektöründe değişen tüketici beklentileriyle beraber oluşan yeni kargo deneyimine ışık tuttu.
Sunumunda karonun e-ticaret ekosistemi içerisindeki en önemli oyunculardan biri olduğunun altını çizen Aras Kargo Operasyonel Mükemmellik Müdürü Kanat Uysal “Yeni bir dünyaya adım atıyoruz ve biz de bu dünya içerisinde kargo deneyimini baştan sona yeniliyoruz” dedi.
Lojistik sektörünü e-ticaret içerisinde müşteriler arasında bir köprü olarak tanımlayan Kanat Uysal, “Bugün tüketicilerin lojistik sektöründen en büyük beklentileri şeffaflık ve esneklik” dedi. Müşteri Odaklı bir deneyim yaratmak istediklerini belirten Kanat Uysal, gerçekleştirdikleri tüketici beklentileri araştırmalarının verilerini paylaştığı sunumunda Aras Kargo’nun yarattığı inovatif deneyimi de dinleyicilere aktardı…