
Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nden bilime dayanan güven
Bir marka ne zaman gerçek bir fark yaratır? Kuşkusuz mesajını sadece anlatmakla kalmayarak, raflardan ötesine taşıyıp, gerçek bir deneyime dönüştürdüğünde… Aptamil Çocuk Devam Sütleri, yalnızca bebek beslenmesinde lider1 bir marka olmanın ötesine geçerek; 50 yılı aşkın bilimsel araştırmalarıyla geliştirilen ürünler sunmanın yanı sıra, bilgiyle güçlenen bir topluluğu bir araya getiriyor.
Aptamil İlkadımlarım platformu; yıllık 12 milyon tekil ziyaretçisi2 ile Türkiye’nin en büyük dijital anne-bebek platformu3 olarak ebeveynlerin eşsiz hikayesine eşlik ediyor. Platform, şimdi Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nin 50 yıllık anne sütü araştırmalarından4 gelen bilimsel uzmanlığını; sağlık profesyonelleri ve gıda mühendislerinin rehberliği ve içerik üreticilerinin gerçek hayat tecrübeleriyle buluşturarak daha da zenginleşiyor ve annelerin ihtiyaç duyduğu bilgileri tek bir çatı altında buluşturan bir topluluk haline geliyor.
Bu topluluğun ilk adımı; pediatristler, eczacılar, gıda mühendisleri ve anne içerik üreticilerinden oluşan bir grubun Hollanda’nın Utrecht kentinde bulunan Nutricia Anne Sütü Araştırma Merkezi’ni ziyaret etmesiyle atıldı.
80 klinik araştırma, 50’den fazla akademik iş birliği, 1 stratejik amaç: Güven
Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nin davetiyle; katılımcılar anne sütü üzerine yapılan araştırmaları gözlemledi, bebeklerin yaşamlarının ilk 1000 günündeki beslenmenin önemini bir kez daha gördü. Ziyaret sırasında katılımcılar; uzmanlığı biyotiklerden gelen markanın prebiyotik, probiyotik ve postbiyotik alanındaki bilimsel çalışmalarını ve 50 yıllık anne sütü araştırmalarını yerinde inceleme fırsatı buldu. Amaç bir ürünü tanıtmak değil, bilimsel yaklaşımı ve toplulukla kurulan güven ilişkisini paylaşmaktı. Aptamil Çocuk Devam Sütleri; ürün tanıtımının ötesine geçerek, kategorinin arkasındaki bilimi ve bebek beslenmesinin toplumun geleceği için önemini anlatarak, klasik pazarlama stratejilerinin ötesine geçiyor.
“Nutricia Anne Sütü Araştırma Merkezi, bilimsel çabanın somut bir örneği”

Nutricia Anne Bebek Beslenmesi Pazarlama Lideri
Nutricia Anne Bebek Beslenmesi Pazarlama Lideri Sibel Yüksel, Aptamil’in marka stratejisinin ruhunu şöyle anlatıyor: “50 yıldır anne sütü mucizesini ve bu mucizenin bağışıklığa5 etkilerini araştıran bir marka olarak toplumumuzun geleceği bebeklerimizin sağlıklı gelişimi için, en önemli çevresel faktörlerden biri olan beslenme konusunda büyük bir sorumluluk üstleniyoruz. Anne sütü gerçek bir mucize ve her zaman ilk önceliğimiz. Bebeklerin ilk 6 ay sadece anne sütü alması, 2 yaşına kadar da anne sütüne devam etmesi gerekiyor. Anne sütü eksikliği durumunda ise beslenmenin sağlık profesyonelleri önerisiyle devam sütüyle desteklenmesi gerekiyor.
Aptamil Çocuk Devam Sütleri olarak hedefimiz, toplumumuzun geleceği için bebek beslenmesi konusundaki bilinci artırmak ve yeni ebeveynleri mucizevi yolculuklarının her adımında desteklemek. Utrecht’teki Nutricia Anne Sütü Araştırma Merkezi, bu bilimsel çabanın somut bir örneği.
Anne Sütü Araştırma Merkezi’mizde bağırsak sağlığını destekleyen prebiyotik, probiyotik ve postbiyotik gibi biyotik içerikleri geliştirmek için dünyanın dört bir yanındaki bilim insanları ve araştırma enstitüleriyle iş birliği yapıyoruz. Bizi farklılaştıran en önemli unsur, güçlü bilimsel altyapımız ve her bir formülümüzün arkasında yer alan akademik araştırmalardır. Bu doğrultuda, bilimsel birikimimizi toplumla buluşturmak için İlkadımlarım platformumuz ve değerli uzmanlarımız aracılığıyla somut adımlar atıyoruz.”
Bebeğiniz için en iyisi anne sütüdür. Eksikliğinde doktorunuza danışınız.
Kaynak:
- Nielsen, IMS, Baby Stores, E-COM Haziran 2025 YTD verileri ile IPSOS Brand Health Tracking Nisan 2025 ↩︎
- Google Analytics Mart 2023- Mart 2024 trafik datası ↩︎
- Mart 2023- Mart 2024 aylık Similar Web uygulaması verilerine göre en çok trafik alan markalı anne bebek sitesi ↩︎
- Utrecht’te bulunan Nutricia Anne Sütü Araştırma Merkezi’nde yapılan araştırmalar ↩︎
- D vitamini çocuklarda bağışıklık sisteminin normal işlevine katkıda bulunur. ↩︎