Apple’dan mesaj var: “Rahatlayın”
Apple, iPhone 14 Pro ve 14 Plus için iki yeni reklam filmi yayınladı. iPhone 14 Plus için çekilen reklam filminde uzun pil ömrünü merkeze alan teknoloji devi, iPhone 14 Pro reklamında kaza algılama özelliğini vurguladı.
iPhone 14 Plus için çekilen “Battery for Miles” filminde, hiçliğin ortasındaymış gibi görünen uzun, düz bir yolda devasa balkabağını taşıyan traktörle seyahat eden adamı iPhone 14 Plus’ından yol tarifi alırken izliyoruz. Ancak yol çok uzun, zira Siri’nin “102 mil boyunca düz devam edin” talimatına şahit oluyoruz.
Arka planda Ludacris’in “Two Miles An Hour” şarkısının çaldığı reklam filmi “Şimdiye kadarki en uzun pil ömrümüz. Rahatlayın, bu iPhone 14 Plus” mesajıyla sona eriyor.
İkinci reklam filmi olan “Crash Test”te Gene Chandler’ın “You Can’t Hurt Me No More” şarkısı eşliğinde bir hangarda çarpışma testi yapılıyor. Çarpışma ağır çekimde gerçekleşir ve araç durana kadar sürücü koltuğuna yerleştirilen mankeni takip eder.
Ön panelde “Bir kaza gerçekleştirmişsiniz gibi görünüyor” yazan bir iPhone 14 Pro’nun görüntüsünün ardından şu slogan geliyor; “Crash Detechtion özelliği şiddetli bir araba kazasını algılayabilir ve otomatik olarak 911’i arayabilir. Rahatlayın, bu iPhone 14 Pro.”