Apple “Daha iyi bir dünya için” logosunu değiştirdi!
Apple, dünyayı bulduğundan daha iyi halde bırakma misyonunu desteklemek için WWF ve 27 önemli uygulamanın arkasındaki geliştiricilerle işbirliği yaparak Apps for Earth kampanyasını başlattı. Kampayı duyuran iTunes International Başkan Yardımcısı Oliver Schusser konuyla ilgili yaptığı açıklamada “Bugünden başlayıp 24 Nisan’a kadar, App Store müşterileri WWF’nin küresel düzeydeki çabalarının odaklandığı alanlar olan ormanlar, okyanuslar, içme suyu ve yaban hayatı, gıda ve iklim değişikliği temel başlıklarını kapsayan bu kampanya için özel olarak oluşturulmuş içerikleri kullanarak gezegenimizdeki yaşamı korumak ve bu konuda farkındalık yaratmak için WWF’ye yardımcı olabilirler” dedi. Schusser ayrıca “Kampanya süresince, Apps for Earth uygulamalarının satışından ve bu uygulamalarda yapılan uygulama içi alımlardan elde edilecek gelirler WWF’ye aktarılacak.” haberini verdi.
Apple logosunun yaprağı yeşile döndü
Kampanya kapsamında, bugünden itibaren tüm dünyadaki 132 Apple mağazasında Apple logosunun yaprağı yeşile dönecek ve 15 Nisan’dan itibaren çalışanlar gezegendeki yaşamı koruma konusundaki farkındalığı arttırmak için yeşil tişörtler giyecek. Belirli mağazalar, “Dünya için Konuşmalar” ve ”Çevre ve Koruma” ile ilgili fotoğraf sergilerine ev sahipliği yapacak. Kampanya kapsamında ABD’de Apple Store’lar yüzde 80’i geri dönüştürülmüş malzemelerden üretilen kağıt poşetlere geçecek.
“#AppsforEarth – Daha İyi Bir Dünya İçin; Gezegene yardım edin” kampanyasına dahil olan uygulamalar söyle sıralanıyor:
Angry Birds 2 (Rovio Entertainment; Finlandiya) üç özel seviye ve yepyeni ek içeren süresi sınırlı bir etkinlikle okyanuslarımızı korumaya odaklanıyor. Oyuncular korkak domuzcukların aşırı balık tutmasını önleme görevini yerine getirmeye çalışacak.
Best Fiends (Seriously; ABD) oyuncuları Çin’in Yangtze Nehri bölgesinde eğlenceli bulmaca seviyelerinden oluşan Apps for Earth maceralarını yaşayabilir. Bulmacaları çözerken yardım almak için, oyuncular sınırlı bir süre için benzersiz Panda Arkadaşlar satın alabilir.
Candy Crush Soda Saga (King; Malta) oyuncuların gezegenimizi korumaya yardımcı olmak için 15 Nisan ve 21 Nisan hafta sonlarında oynayabilecekleri canlı bir oyun için etkinlik olan Bamboo Hill’i sunuyor.
Cooking Dash 2016 (Glu Games Inc.; ABD) oyuncuların keyif alacakları yeni bir “Eats for Earth” gösterisi sunuyor. Gayretli garson Flo’nun yardımıyla, oyuncular sürdürülebilir malzemeler kullanarak yeni bir yemek menüsü hazırlamak için çalışıyor. İddialı şefler sorumlu bir şekilde yemek pişirmek için oyun içi öğeler de satın alabilirler.
Cut the Rope: Magic (ZeptoLab; Rusya) Om Nom’un sihirli bir şekilde ünlü olan aksırma hareketinin ilham verdiği şirin bir pandaya dönüştüğü yepyeni ve özel bulmaca seviyeleri sunuyor.
Disney Infinity: Toy Box 3.0 (Disney; ABD) oyuncuları, Nick, Judy ve Baloo figürlerinden ve Power Disk’lerden oluşan özel bir Apps for Earth paketi satın alabilirler. Oyuncular ayrıca yeni Toy Box seviyelerini deneyimleyecekler.
Dragon City (Social Point; İspanya) WWF’nin odaklandığı temel alanlardan ilham alan altı yeni ejderhanın bulunduğu özel bir Panda adası içeriyor.
Özel eğitim videoları ve ön ayarlarla, Enlight (Lightricks Ltd; ABD) kullanıcıları doğal dünyanın en beğendikleri görünümlerini kaydederek muhteşem ve ilham verici grafikler oluşturabilir ve paylaşabilirler.
Hay Day (Supercell; Finlandiya) oyuncuları, özel bir Panda Heykeli dekorasyonu edinmek ve kampanya süresince yol kenarındaki mağazalarındaki WWF logosunu görüntüleme fırsatına sahip olmak için oyunun mağazasından yeni bir Elmas Torbası satın alabilir.
Hearthstone (Blizzard Entertainment; ABD) oyuncuları gizli gücün kilidini açacak ve kötülüğe karşı korunmalarını sağlayacak yeni kahraman Kahadgar’ı satın alabilir.
Jurassic World: The Game (Ludia; Kanada) yeni “Efsanevi” dinozorlar, yepyeni dekorasyonlar, enerji üreten türbinler gibi yepyeni özelliklere sahip olacak.
Kendall & Kylie (Glue Games Inc.; ABD) oyuncuları, suların korunmasını destekleyen yeni bir oyun içi maceraya ve etkinliğe katılabilir ve su damlaları satın alarak okyanus koruma temalı elbiseler, aksesuarlar ve daha fazlasını kazanabilirler. Ayrıca, oyuncular özel WWF markalı selfie kabininden selfie’ler çekip paylaşabilirler.
LINE (LINE; Japonya) kullanıcıları Apps for Earth ve ötesini kutlarken arkadaşlarıyla sınırlı sayıda çıkarılan bir çıkartma setini paylaşabilirler.
LINE: Disney Tsum Tsum (LINE, Japonya) oyuncuları, gururla gösterebilecekleri sınırlı sayıdaki Dünya rozetlerinden birini kazanmak için bir Yakut satın alabilirler.
Map My Run+ (Under Armour; ABD) sporcuları küresel topluluklarını (yürüyerek, koşarak ve bisikletle) olabildiğinde fazla mesafe katetmeye teşvik eden bir fitness etkinliği olan “Run Nature” yarışmasına katılabilirler. Kullanıcılar yol boyunca, belirli bir mesafeyi katederek her efsanevi konuma ulaştıktan sonra doğanın en güzel yönünü temsil eden rozetlerin kilidini açabilirler.
MARVEL Contest of Champions (Kabam; ABD) sınırlı bir süre için, kullanıcıların oyun içindeki belirli bir maceraya katılmalarını sağlayacak 3 yıldızlı Hulk ve Goo Green biletini içeren “WWF Güç Paketi” adında bir paket sunuyor.
Peak (Brainbow; Birleşik Krallık) oyuncuları beyinlerini eğiterek çevreyi koruyacaklar; şahin gagalı kaplumbağa Billy’ye denizde, plastik poşetlerden, balık ağlarından ve okyanustaki diğer engellerden kaçınarak olabildiğince deniz anası yiyecek şekilde yönlendirecekler.
Procreate (Savage Interactive; Avustralya) yaratıcı kullanıcılarına Kyle T. Webster tarafından doğal dünyadan ilham alarak elde üretilen özel bir fırça seti sunuyor.
Recolor (Sumoing Ltd; Finlandiya), bu dünyanın en büyük Boyama Kitabı, Apps for Earth kampanyasını WWF’nin alt temel konusu çerçevesinde benzersiz boyama sayfaları tasarlayan 10 başarılı sanatçıyla kutluyor.
SimCity BuildIt (EA; ABD) oyuncuları deniz yaşamını korumak için okyanus koruma alanları kurabilir, yemyeşil ormanlar yetiştirebilir ve bu ormanları koruyabilir ve tehlikedeki türleri korumak için yaban hayatı habitatları oluşturabilirler.
Star Wars: Galaxy of Heroes (EA; ABD) tutkunları Endor’un orman ayını korumak için Ewok’larını destansı bir savaşta bir araya getirme şansına sahip olacaklar; oyuncular ayrıca mağaza paketleri satın alabilir ve İmparatorluğa karşı savaşarak onları ormandan tamamen kovmak için kendi Ewok mangalarını oluşturmak zorunda kalacakları çok aşamalı bir özel etkinliğe katılabilirler.
The Earth by Tinybop (Tinybop Inc., ABD) çocuklar ve aileleri arasında, çöp toplamaktan araba yerine bisiklete binmeyi tercih etmeye kadar gezegenimize yardımcı olmak için neler yapabileceğimiz konusunda konuşmaların başlamasına katkıda bulunmak için Orman, Enerji ve Su’ya odaklanmış üç yeni interaktif özellik sunuyor.
Trivia Crack (Etermax; Arjantin) oyuncuları, WWF’nin altı temel konusunun her birini temel alan altı özel karakterden birini satın alarak WWF’nin ilham verdiği olguları ve önemli ayrıntıları uyun içinde öğrenebilir.
Tabs & Chords by Ultimate Guitar (Ultimate Guitar; ABD) kullanıcıları çevre temalı şarkılarla eğlenecekler ve yeni araçlar, dersler ve daha fazlasını deneyimleyecekler.
VSCO (Visual Supply Company; ABD) fotoğrafçıları, doğal ortamların ışıklarını ve renklerini iyileştiren, manzara ve yaban hayatı fotoğrafçılığı için ideal özelliklere sahip yeni bir WWF ön ayarı satın alabilir.
WWF Together (World Wildlife Fund; ABD) kullanıcılara, dünyanın uzaydan 360 derecelik bir panoramik resmini görebilecekleri, iPhone’larını dijital suya daldırabilecekleri ve gezegenin olağanüstü fotoğraflarını ve videolarını görebilecekleri Earth adında sınırla sayıda sunulan bir özellik getiriyor.
Yoga Studio (Gaiam Inc; ABD) iki yeni koleksiyonla gezegenimiz için minnettarlık duymamızı sağlıyor; altı yeni yoga dersi içeren Earth Salutations ve ilham verici Earth Meditations seti.
Marka küresel düzeydeki Apps for Earth kampanyasına ek olarak, bugün itibariyle Yenilenebilir Enerji Yatırımları, Yeniden Kullanım-Renew- ve Geri Dönüşüm ile Ormancılık Ortaklıkları gibi temel çevreyi koruma inisiyatiflerini vurgulayan yenilenmiş apple.com/tr/environment sayfasını da kullanıma sundu.