10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

“Annemin İşi Benim Geleceğim” 8 Mart’ta Birleşmiş Milletler’de

Marketing Türkiye
2 Mart 2013
1 dk okuma

Geçtiğimiz yıl Birleşmiş Milletler’in Kadını Güçlendirme İlkeleri’ne (WEP) imza atan Borusan, bu yıl hayata geçirdiği “Annemin İşi Benim Geleceğim” sosyal sorumluluk projesini tanıtmak üzere 5. Birleşmiş Milletler Kadını Güçlendirme toplantısına davet edildi. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü etkinlikleri kapsamında 5-6 Mart tarihlerinde New York’ta yapılacak toplantının ana konusu “Değişim için Sosyal İçerme Stratejisi”. Birleşmiş Milletler Genel Sekreteri Ban Ki-moon’un konuşma yapacağı toplantı dünyanın dört bir yanından sivil toplum kuruluşları, akademisyenler, özel sektör yetkilileri ve uluslararası basın mensuplarını bir araya getirecek. Borusan, “İnovasyon: İş Dünyası ve Eşitlik” konulu toplantıda “Annemin İşi Benim Geleceğim” sosyal sorumluluk projesini tanıtarak, ülke ekonomisine nasıl bir katkıyapmayı amaçladığını, hedef kitlesi olan istihdam dışı kadınlar üzerinde nasıl bir etki yaratmayı öngördüğünü anlatacak.

BM “Annemin İşi Benim Geleceğim” projesini mercek altına alıyor
Borusan’ın, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ve Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı işbirliği ile imza attığı “Annemin İşi Benim Geleceğim” sosyal sorumluluk projesi kapsamında, çocuk bakımı nedeniyle çalışamayan kadınların hayatlarını kolaylaştırmak amacıyla kreş ve gündüz bakım evleri inşa edilecek. Borusan Neşe Fabrikası adıyla, 0-6 yaş arası çocuklara hizmet verecek olan kreş ve gündüz bakımevleri, 10 ildeki 10 farklı organize sanayi bölgesinde kurulacak. İlk Borusan Neşe Fabrikası 2013 yılının sonunda Adıyaman’da açılacak. Adıyaman’ın yanı sıra 2013 yılı içinde Malatya, Şanlıurfa, Afyonkarahisar Organize Sanayi Bölgeleri’nde de Borusan Neşe Fabrikaları’nın yapımına başlanacak. “Annemin İşi Benim Geleceğim” kapsamında kurulacak Borusan Neşe Fabrikaları’nın; projenin ruhunu yansıtan, çocukların geleceğe umutla bakmasını sağlayan, yenilikçi, özgün bir mimari tasarıma sahip olması hedefleniyor. Bu nedenle 25 Ocak tarihinde Yapı Endüstri Merkezi işbirliği ile Türkiye genelinde bir mimari tasarım yarışması başlatıldı.

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Haberler
Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
İrem Alimoğlu
5 gün önce
Usta sanatçı Edip Akbayram yaşamını yitirdi
Haberler
Usta sanatçı Edip Akbayram yaşamını yitirdi
Nafizcan Önder
3 Mart 2025
Halk TV'de "Rasim Ozan Kütahyalı" krizi büyüyor
Haberler
Halk TV’de “Rasim Ozan Kütahyalı” krizi büyüyor
Nafizcan Önder
12 Mart 2025
Tüketici, market markalarının "premium"unu arıyor
Haberler
Tüketici, market markalarının “premium”unu arıyor
İrem Alimoğlu
15 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.