28 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

“Annemin İşi Benim Geleceğim” 8 Mart’ta Birleşmiş Milletler’de

Marketing Türkiye
2 Mart 2013
1 dk okuma

Geçtiğimiz yıl Birleşmiş Milletler’in Kadını Güçlendirme İlkeleri’ne (WEP) imza atan Borusan, bu yıl hayata geçirdiği “Annemin İşi Benim Geleceğim” sosyal sorumluluk projesini tanıtmak üzere 5. Birleşmiş Milletler Kadını Güçlendirme toplantısına davet edildi. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü etkinlikleri kapsamında 5-6 Mart tarihlerinde New York’ta yapılacak toplantının ana konusu “Değişim için Sosyal İçerme Stratejisi”. Birleşmiş Milletler Genel Sekreteri Ban Ki-moon’un konuşma yapacağı toplantı dünyanın dört bir yanından sivil toplum kuruluşları, akademisyenler, özel sektör yetkilileri ve uluslararası basın mensuplarını bir araya getirecek. Borusan, “İnovasyon: İş Dünyası ve Eşitlik” konulu toplantıda “Annemin İşi Benim Geleceğim” sosyal sorumluluk projesini tanıtarak, ülke ekonomisine nasıl bir katkıyapmayı amaçladığını, hedef kitlesi olan istihdam dışı kadınlar üzerinde nasıl bir etki yaratmayı öngördüğünü anlatacak.

BM “Annemin İşi Benim Geleceğim” projesini mercek altına alıyor
Borusan’ın, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ve Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı işbirliği ile imza attığı “Annemin İşi Benim Geleceğim” sosyal sorumluluk projesi kapsamında, çocuk bakımı nedeniyle çalışamayan kadınların hayatlarını kolaylaştırmak amacıyla kreş ve gündüz bakım evleri inşa edilecek. Borusan Neşe Fabrikası adıyla, 0-6 yaş arası çocuklara hizmet verecek olan kreş ve gündüz bakımevleri, 10 ildeki 10 farklı organize sanayi bölgesinde kurulacak. İlk Borusan Neşe Fabrikası 2013 yılının sonunda Adıyaman’da açılacak. Adıyaman’ın yanı sıra 2013 yılı içinde Malatya, Şanlıurfa, Afyonkarahisar Organize Sanayi Bölgeleri’nde de Borusan Neşe Fabrikaları’nın yapımına başlanacak. “Annemin İşi Benim Geleceğim” kapsamında kurulacak Borusan Neşe Fabrikaları’nın; projenin ruhunu yansıtan, çocukların geleceğe umutla bakmasını sağlayan, yenilikçi, özgün bir mimari tasarıma sahip olması hedefleniyor. Bu nedenle 25 Ocak tarihinde Yapı Endüstri Merkezi işbirliği ile Türkiye genelinde bir mimari tasarım yarışması başlatıldı.

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
4 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
5 CEO'lara göre jeopolitik ve ekonomik belirsizlik bir yıldan daha uzun süre devam edecek
CEO’lara göre jeopolitik ve ekonomik belirsizlik bir yıldan daha uzun süre devam edecek
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
17. İnsana Değer Ödülleri sahiplerini buldu! Büyük ödül Pluxee ve Folkart'ın...
17. İnsana Değer Ödülleri sahiplerini buldu! Büyük ödül Pluxee ve Folkart’ın…
Esas Sosyal 10. yılını mezunları ve paydaşlarıyla birlikte kutladı
Esas Sosyal 10. yılını mezunları ve paydaşlarıyla birlikte kutladı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

KitchenAid’den Taylor Swift esintili “Tangerine Twinkle”
Haberler
KitchenAid’den Taylor Swift esintili “Tangerine Twinkle”
İrem Alimoğlu
30 Eylül 2025
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa'yı satmayı düşünüyor!
Haberler
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa’yı satmayı düşünüyor!
Marketing Türkiye
7 Ekim 2025
Markaların yeni oyun alanı: The Summer I Turned Pretty
Haberler
Markaların yeni oyun alanı: The Summer I Turned Pretty
Sena Tufan
12 Eylül 2025
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor...
Haberler
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor…
Nafizcan Önder
9 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.