22 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

“Annemin İşi Benim Geleceğim” 8 Mart’ta Birleşmiş Milletler’de

Marketing Türkiye
2 Mart 2013
1 dk okuma

Geçtiğimiz yıl Birleşmiş Milletler’in Kadını Güçlendirme İlkeleri’ne (WEP) imza atan Borusan, bu yıl hayata geçirdiği “Annemin İşi Benim Geleceğim” sosyal sorumluluk projesini tanıtmak üzere 5. Birleşmiş Milletler Kadını Güçlendirme toplantısına davet edildi. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü etkinlikleri kapsamında 5-6 Mart tarihlerinde New York’ta yapılacak toplantının ana konusu “Değişim için Sosyal İçerme Stratejisi”. Birleşmiş Milletler Genel Sekreteri Ban Ki-moon’un konuşma yapacağı toplantı dünyanın dört bir yanından sivil toplum kuruluşları, akademisyenler, özel sektör yetkilileri ve uluslararası basın mensuplarını bir araya getirecek. Borusan, “İnovasyon: İş Dünyası ve Eşitlik” konulu toplantıda “Annemin İşi Benim Geleceğim” sosyal sorumluluk projesini tanıtarak, ülke ekonomisine nasıl bir katkıyapmayı amaçladığını, hedef kitlesi olan istihdam dışı kadınlar üzerinde nasıl bir etki yaratmayı öngördüğünü anlatacak.

BM “Annemin İşi Benim Geleceğim” projesini mercek altına alıyor
Borusan’ın, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ve Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı işbirliği ile imza attığı “Annemin İşi Benim Geleceğim” sosyal sorumluluk projesi kapsamında, çocuk bakımı nedeniyle çalışamayan kadınların hayatlarını kolaylaştırmak amacıyla kreş ve gündüz bakım evleri inşa edilecek. Borusan Neşe Fabrikası adıyla, 0-6 yaş arası çocuklara hizmet verecek olan kreş ve gündüz bakımevleri, 10 ildeki 10 farklı organize sanayi bölgesinde kurulacak. İlk Borusan Neşe Fabrikası 2013 yılının sonunda Adıyaman’da açılacak. Adıyaman’ın yanı sıra 2013 yılı içinde Malatya, Şanlıurfa, Afyonkarahisar Organize Sanayi Bölgeleri’nde de Borusan Neşe Fabrikaları’nın yapımına başlanacak. “Annemin İşi Benim Geleceğim” kapsamında kurulacak Borusan Neşe Fabrikaları’nın; projenin ruhunu yansıtan, çocukların geleceğe umutla bakmasını sağlayan, yenilikçi, özgün bir mimari tasarıma sahip olması hedefleniyor. Bu nedenle 25 Ocak tarihinde Yapı Endüstri Merkezi işbirliği ile Türkiye genelinde bir mimari tasarım yarışması başlatıldı.

1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
3 Apple'da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus...
Apple’da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus…
4 Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
5 Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Güncel Haberler
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Kasım)
The TECH Summit'ten gelecek manifestosu: "Yakın-Uzak ile Yeni Bir Çağ Başlıyor"
The TECH Summit’ten gelecek manifestosu: “Yakın-Uzak ile Yeni Bir Çağ Başlıyor”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Fenerbahçe'de 7 yılın ardından bayrak devri: Saran, Koç’tan görevi devraldı
Haberler
Fenerbahçe’de 7 yılın ardından bayrak devri: Saran, Koç’tan görevi devraldı
Nafizcan Önder
22 Eylül 2025
Türk Telekom’da görev değişimi: RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin CEO koltuğuna oturuyor
Haberler
Türk Telekom’da görev değişimi: RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin CEO koltuğuna oturuyor
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
Haberler
DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Haberler
Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Marketing Türkiye
17 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.