Ankara, Marka Zirvesine Hazırlanıyor…
Ankara Ticaret Odası’nın (ATO) organizasyonunda ilki geçtiğimiz yıl düzenlenen Ankara Marka Festivali’nin ikincisi, Ankara Ticaret Odası’nın (ATO) yeni Başkanı Gürsel Baran tarafından Hilton İstanbul Bosphorus’ta düzenlenen basın toplantısında tanıtıldı. Ankara’da yapılan en geniş katılımlı ve uluslararası nitelikteki marka zirvesi olan 2. Ankara Marka Festivali, 14 – 15 – 16 Aralık 2016 tarihlerinde Ankara Congresium’da Türkiye’de ve dünyada kendi alanında marka olmuş ünlü isimler konuşmacı olarak ağırlayacak.
Ankara Ticaret Odası tarafından bu yıl ikincisi düzenlenecek Ankara Marka Festivali’nin programı, Ankara Ticaret Odası’nın (ATO) yeni Başkanı Gürsel Baran’ın katılımıyla 9 Aralık Cuma günü Hilton İstanbul Bosphorus’ta düzenlenen basın toplantısında tanıtıldı. 2. Ankara Marka Festivali, ATO’nun ev sahipliğinde ve Çalık Holding’in ana sponsorluğunda ‘’Geleceğe Dönüş” teması ile bugüne kadar Ankara’da yapılan en geniş katılımlı ve uluslararası nitelikteki marka zirvesi olacak. ATO Yönetim Kurulu Başkanı Gürsel Baran, bu yıl ikincisini düzenleyecekleri Ankara Marka Festivali ile şehrin kapılarını dünyaya açacaklarını belirterek, “Festival ile Ankara, Türkiye’nin ve dünyanın en ilham verici marka liderleri buluşmasına ev sahipliği yapacak.” dedi.
10 salon, 114 oturum, 132 konuşmacı…
Ankara Marka Festivali 2016 kapsamında 3100 kişilik Gordiyon Oditoryum ve 600 kişilik Angora salonlarında eş zamanlı olarak hepsi birbirinden değerli konuşmacılar ağırlanacak. Ankara Marka Festivali’nde 10 salonda 114 oturum gerçekleştirilecek 132 konuşmacı sahne alacak. Geçen yıl 8 bin 500 kişinin katıldığı festivale bu yıl 15 bin katılım bekleniyor.
Festivale, aralarında Murat Dalkılıç, Selami Şahin, Cemil Tokel, Ahmet Pura, Mehmet Dinçerler, Sami Kariyo, Abbas Güçlü, Buğra Kazancı, Fatma Turgut, Ferman Akgül, Murat Kolbaşı, Sinan Öncel, Nazım Salur, Hakan Baş, Gamze Cizreli, Ferhat Göçer, Hande Fırat, Şeyda Coşkun, Metin Hara’nın da bulunduğu, kendi alanında bireysel marka haline gelmiş ünlü isimler, ekonomide lider firmaların üst düzey yöneticileri, uluslararası temsilciler, akademisyenler, marka, reklam, iletişim dünyasından uzmanlar, üniversite öğrencileri ve basın mensupları konuşmacı olarak yer alacak.
Dolu dolu bir içerik…
AMF’de bu senenin ana oturumlarında marka inşası, marka kimliği, marka yaratma, nasıl marka olunur, tutundurma ve marka stratejileri, marka – patent koruma, AR – GE, teknoloji, marka aşkı ve sadakati, marka şahsiyeti, marka ve tüketici hakları, marka ve bilim kurgu ilişkisi, marka yaratmada bilimin rolü konuları ele alınacak. İlham veren isimler de iyi fikir, inovasyon, yaratıcılık, ilham, bilim, sanatçı ruh, sportmen tavır, hikaye yaratma, eğitim, kişisel gelişim, ekip ruhu, yarışmacı ruh, inanmışlık, deneyim, bencmarking, başarı öyküleri ve gençlik üzerine konuşacaklar.
Dört farklı salonda 360 Derece Marka, MusicBusiness & Entertainment, DPİD – Doğrudan Pazarlama Eğitim Programı, İDA ile Marka İletişimi’nde PR’ın Gücü Eğitimi, IAB – Türkiye Dijitalde Neler Oluyor?, Başkent Üniversitesi ile “Markalaşmada Dijital İnovasyon” Sertifika Programı, Serhan Ok ile “Marka Simulatörü: Marka Yaratma Eğitimi”,“Mutfak Magazin”(Sertifikasız) sertifikalı eğitim kamplarının gerçekleştirileceği festival boyunca girişler ücretsiz olacak. 2. Ankara Marka Festivali’nin Ana Sponsorluğunu Çalık Holding üstleniyor. Festivalin Medya Sponsorları Hürriyet, Karnaval, Onedio, haberler.com, ÇOK Tv, Mobil Bord olurken, Kayra Tekstil, Sherwood ve Develi Restaurantları Hizmet sponsorluklarını üstlendiler. Festivalin organizasyonunu bu yıl geçen yıl olduğu gibi TemaCC, içerik yönetimini ise Marketing Türkiye yürütüyor.