23 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Anadolu Efes boykotuna Tuncay Özilhan’dan yanıt geldi...
Haberler

Anadolu Efes boykotuna Tuncay Özilhan’dan yanıt geldi…

Marketing Türkiye
2 Şubat 2018
2 dk okuma

Anadolu Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tuncay Özilhan’ın, “Evde bira üretimi satışları etkiliyor. Ancak bunu çok sağlıklı bulmuyorum. Bu durum vergi kaybına da yol açıyor” açıklaması sonra sosyal medyada büyük tepki uyandırmıştı.

Bira satışlarındaki yüzde 5.7’lik düşüşü evde bira yapımının artmasına bağlayan Özilhan bu iddiasını, “Çok ucuza alınan cihazlarla evde bira yapılıyor. Bugün 7.5 liralık biranın 4 lirası vergi. Evde bira üretimi vergi kaybına da neden oluyor. Bu konudaki görüşlerimizi yetkililerle de paylaştık” sözleriyle açıklamıştı.

Hızla artan tepkiler üzerine Anadolu Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tuncay Özilhan basın mensuplarına gönderdiği bir mektupla eleştirilere yanıt verdi.

İşte Özilhan’ın o mektubu…

“Değerli Basın Mensupları,
Frankfurt Paperworld Fuarı’nda basın mensubu arkadaşlarımla yaptığım görüşmenin yansımalarını üzülerek takip ediyorum. Görüşmeler sırasında konu alkollü içeceklerdeki vergilerin yüksekliğinden açıldı, ben de vergilerin yüksek olmasının merdiven altında kaçak ve sahte içki üretimini artırdığından, bunun insan sağlığını tehlikeye attığından bahsettim. Yasa dışı ticaret hem insan sağlığını tehdit ediyor hem de vergi kayıplarına yol açıyor dedim. Asıl dikkat çekmek istediğim konu buydu.
Biz Anadolu Efes olarak, ülkemizde bira sektörünün gelişmesi, bira kültürünün yaygınlaşmasına önem veriyor ve bu konuda çalışma yapan herkesi destekliyoruz. Evde hobi olarak yapılan biraların da bira kültürünün bir parçası olarak sektörün gelişmesine katkı sağladığını düşünüyoruz.
Görüşmeler esnasında da vurgulamak istediğim gibi; alkollü içeceklerdeki vergi yüksekliği sektörümüzü her anlamda olumsuz etkiliyor, biz de bunu her platformda dile getiriyoruz. Temennim yeni vergiler gelmesi değil, mevcut vergi oranlarının yeniden değerlendirilmesidir.
Kamuoyunun bilgilerine sunarım.
Saygılarımla,
Tuncay Özilhan
Anadolu Efes Yönetim Kurulu Başkanı”

 

Tuncay Özilhan BilgilendirmeMetni

1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
4 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
5 Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
Güncel Haberler
Gökyüzüne uzanan bir parmak: "Görünmez çocuklar" Banksy ile "görünür" oldu!
Gökyüzüne uzanan bir parmak: “Görünmez çocuklar” Banksy ile “görünür” oldu!
Burger King’ten "bir aile yemeği felaketi..."  
Burger King’ten “bir aile yemeği felaketi…”  
TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

The TECH Summit'ten gelecek manifestosu: "Yakın-Uzak ile Yeni Bir Çağ Başlıyor"
Haberler
The TECH Summit’ten gelecek manifestosu: “Yakın-Uzak ile Yeni Bir Çağ Başlıyor”
Sena Tufan
21 Kasım 2025
Filistinlilerin yüzde 71'i "Savaşın bir kazananı yok" diyor...
Haberler
Filistinlilerin yüzde 71’i “Savaşın bir kazananı yok” diyor…
Nafizcan Önder
22 Ekim 2025
“Mystery box” akımına Pringles da katıldı!
Haberler
“Mystery box” akımına Pringles da katıldı!
İrem Alimoğlu
13 Kasım 2025
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Haberler
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
İrem Alimoğlu
1 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.