15 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Amazon, PS 5 beklerken evlerine bulgur gelen müşterilerinden özür diledi
Haberler

Amazon, PS 5 beklerken evlerine bulgur gelen müşterilerinden özür diledi

Marketing Türkiye
27 Kasım 2020
1 dk okuma

Video oyun tutkunlarının heyecanla beklediği PlayStation 5 ön siparişe açıldığından bu yana dünya üzerinden pek çok kullanıcı farklı online alışveriş platformlarından ön siparişini verip heyecanla beklemeye koyulmuştu. Eurogamer’ın haberine göre geride bıraktığımız hafta yoğunluğa ve stok sorununa rağmen PlayStation 5 satın almayı başaranlar, Amazon’dan gelen kutularını açtıklarında kötü bir sürprizle karşılaştı…

 

Amazon, PS 5 beklerken evlerine bulgur gelen müşterilerinden özür diledi

19 Kasım günü Amazon UK tarafından yapılan teslimatlar Twitter ve Reddit’te gündem oldu. PlayStation 5 oyun konsolunu bekleyen oyuncular kutuyu açtıklarında evcil hayvan maması, ayak masaj aleti, NERF silahı ve hatta bir paket bulgurla karşılaştı. Üstelik bu içeriklerle karşılaşan her alıcının hikâyesi aynıydı.

Kutularında PlayStation 5’le karşılaşmayan herkesin siparişi daha önceden gecikmeye uğramıştı. Yaşanan gecikmenin ardından sonunda siparişine kavuşanlarsa kutuda bile değişiklik görebiliyorlardı. Zira kutuda Amazon’un Amazon Prime yazılı bantı değil normal düz bir bant bulunuyordu.

Söz konusu “sorunun” gündeme oturmasıyla birlikte Sky News’e açıklamalarda bulunan Amazon İngiltere, sosyal medyada paylaşılan fotoğrafların gerçek olduğunu belirterek yaşananlar için çok “üzgün” olduklarını ifade etti.

Çalınan PS5’lerin nerede olduğu hala bulamadı

Hepimiz müşterilerimizi memnun etmek için çalışıyoruz ancak (PS5) siparişlerin bir kısmında bu mümkün olmadı.” diyen Amazon İngiltere, henüz olayın sorumlularını bulamadıklarını vearaştırmaların devam ettiğini belirtti.

Yaşanan sorunu düzeltebilmek için kendilerine ulaşan tüm müşterilerle iletişim halinde olduklarını ifade eden Amazon İngiltere, “Herhangi bir siparişi ile ilgili sorun yaşayan tümmüşterilerimiz, müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçebilir.” dedi.

Amazon bulgur nerf özür PlayStation5
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
3 Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
4 Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
5 Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Güncel Haberler
Tüketiciler "sürdürülebilir restoranlara" yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
Tüketiciler “sürdürülebilir restoranlara” yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyor
İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyor
2026’da gündem "kültür bütçesi" olmalı!
2026’da gündem “kültür bütçesi” olmalı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Togg’dan Almanya çıkarması: Kenan İmirzalıoğlu ile “Biz geldik!” mesajı
Haberler
Togg’dan Almanya çıkarması: Kenan İmirzalıoğlu ile “Biz geldik!” mesajı
Marketing Türkiye
5 Eylül 2025
İzlenebilir bir platformdan, yaşanabilir bir deneyime: Netflix House açılıyor!
Haberler
İzlenebilir bir platformdan, yaşanabilir bir deneyime: Netflix House açılıyor!
Nafizcan Önder
2 Eylül 2025
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede...
Haberler
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede…
Nafizcan Önder
9 Ekim 2025
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Haberler
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.