3 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Amazon indirim sezonu için 150.000 işe alım yaptı
Haberler

Amazon indirim sezonu için 150.000 kişiyi işe aldı

Gizem Yıldız
10 Ekim 2022
1 dk okuma

Amazon yayınladığı basın bülteniyle “Prime Early Access Sale” olarak adlandırılan yeni satış döneminin 11-12 Ekim tarihlerinde gerçekleşeceğini duyurdu. 48 saatlik etkinlik yalnızca Prime aboneleri için geçerli olacak. Ardından Black Friday ile devam edecek olan indirim sezonu için tedbiri elden bırakmayan e-ticaret devi 150.000 çalışanı işe aldı.

Şirket, tam zamanlı, sezonluk ve yarı zamanlı pozisyonları içeren işe alımın; paketlemeden toplamaya, sıralamadan nakliyeye kadar geniş bir yelpazede gerçekleştiğini açıkladı.

Amazon her indirim sezonu işe alım yapıyor ancak bu yıl yüksek enflasyonun pek çok şirketi küçülmeye zorladığı bir dönemde ABD’de 150.000 işe alım gerçekleştirmesi iddialı bir adım oldu. E-ticaret devi yakın zaman önce depo ve teslimat işçilerinin saatlik maaşlarını da artıracağını belirtmişti.

İndirim sezonu kapsamında en çok işe alım yapılan eyaletler ise Kaliforniya, Illinois ve Texas oldu.

E-mail marketing yeniden keşfediliyor…

Pazarlama çalışmalarında da güncellemeye giden Amazon yakın zaman önce gerçekleşen yıllık satıcılar konferansı Amazon Accelerate’de, e-mail marketing’e ağırlık vereceğini açıklamıştı. Amazon platformuna güvenen birçok satıcı için bu hareket, müşterileriyle daha doğrudan bir ilişki kurma ve potansiyel olarak onları tekrar tekrar alışveriş yapmaya ikna etme imkanı sunuyor. Amazon ayrıca, dünya çapında 1,9 milyondan fazla satış ortağına ve 300 milyondan fazla aktif müşteri hesabına sahip olduğunu da paylaştı.

Amazon Kuzey Amerika Satış Ortağı Hizmetleri Başkan Yardımcısı Benjamin Hartman bu adımı şöyle açıklıyor: “Markalar Amazon mağazasında hızla yeni müşteriler kazanabiliyor, ancak müşteri yaşam boyu değerini artırmak için geliştirilmiş araçlara da ihtiyaç duyduklarını da ifade ediyorlar.”

Bu talebe karşılık Amazon, Tailored Audiences adlı programı test etmeye başladı. E-ticaret devi, yeni programı 2023’ün başlarında tüm ABD’li satıcıların kullanımına sunacak. Aracın satıcılara ücretsiz olarak sunulacağı, yeni şablonlarla ve e-mail tasarımlarıyla düzenli olarak geliştirileceği duyuruldu.

Öte yandan müşterilerin, Amazon ve markalardan gelen pazarlama e-maillerini devre dışı bırakma seçeneği var.

Amazon featured
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit'in destekçileri belli oldu!
The TECH Summit’in destekçileri belli oldu!
5 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
Güncel Haberler
The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
YouTube'ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Haberler
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Haberler
Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Sena Tufan
8 Ekim 2025
Instagram'dan yaratıcılığa özel ödül: "Rings"
Haberler
Instagram’dan yaratıcılığa özel ödül: “Rings”
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
Bosch'tan önemli adım ancak eksik...
Haberler
Bosch’tan önemli adım ancak eksik…
Ali SAYDAM
11 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.