15 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Amazon Books, kitaplara hayat veriyor...
Haberler

Amazon Books, kitaplara hayat veriyor…

Sena Tufan
30 Temmuz 2025
2 dk okuma

Amazon Books, kitapların gücünü yeniden tanımlayan yeni bir küresel kampanyaya imza attı. Droga5 London imzası taşıyan ve İngiltere, Almanya ve ABD’de hayata geçirilen kampanya, okumanın sadece pasif bir eylem olmadığını; okuyucunun hayal gücüyle şekillenen interaktif bir deneyim olduğunu vurguluyor. “Bring a Book to Life” (Bir Kitaba Hayat Verin) isimli kampanya, “That Reading Feeling Awaits” lansman kampanyasının evrimsel bir devamı niteliğinde.

Kampanyanın merkezinde şu güçlü fikir var: Kitaplar, ancak okuyucu onları açıp dünyalarına daldığında anlam kazanıyor. Dizi ve filmlerde anlatı otomatik olarak ilerlerken, kitaplarda ilerleme okuyucunun katılımıyla mümkün oluyor. Bu, okuyucuyu sadece bir izleyici değil, aynı zamanda ortak bir yaratıcı haline getiriyor.

Amazon Books’un hedefi, dijital ekranlar ve sosyal medya arasında kaybolan günümüz insanına kitapların büyüsünü yeniden hatırlatmak. Çünkü kitap okumak, nesiller ve kültürler arasında ortak bir anlayış kurma aracı olarak her zaman güçlü bir rol oynadı. Okuma alışkanlığı, çoğu insanın özlediği ve yeniden hayatına entegre etmek istediği değerli bir ritüel olmaya devam ediyor.

Kitap açıldığında dünya canlanıyor

Reklam filmi yönetmen Steve Rogers tarafından çekildi. Filmde bir okuyucu kitabını açtığı anda, donmuş dünyaların aniden hareketlendiğine tanık oluyoruz: Bir samuray düellosu, 1950’ler Berlin’inde bir tren garı, ihtişamlı bir malikane partisi ve post-apokaliptik bir kovalamaca… Her biri, okuyucunun gözü sayfada olduğu sürece yaşamaya devam ediyor, dikkat dağıldığında ise donup kalıyor.

Açık hava reklamlarında ise kitap türlerine özel hazırlanan illüstrasyonlarla okurların dikkatini çeken sahneler canlandırılıyor. Romantik, korku, bilim kurgu ve polisiye gibi türlerde hazırlanan bu dinamik görseller, şehirlerin işlek noktalarında ses, hareket ve görsellikle okuyuculara ulaşmayı hedefliyor.

Amazon Books, kitaplara hayat veriyor...

Radyo reklamları ise hikayeleri sesli dünyaya taşıyor. Usta oyuncu Jonathan Hyde’ın seslendirdiği içeriklerde, farklı karakterler – bir samuray, baştan çıkarıcı bir vampir prens ya da eski bir denizaltı mürettebatı – okuyucuların günlük sıradan işlerini yaparken hayata geçmeyi bekliyor.

Kaynak: Creative Salon

Pazarlamanın dili, gerçekle bağını nasıl kopardı?

amazon books featured
1 Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
2 Türkiye’de sosyal medya platformlarına erişim sorunu sürüyor
Türkiye’de sosyal medya platformlarına erişim sorunu sürüyor
3 Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi'nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi’nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
4 Yurt dışı çıkış harcına zam kararı Resmi Gazete'de yayımlandı...
Yurt dışı çıkış harcına zam kararı Resmi Gazete’de yayımlandı…
5 Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler...
Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler…
Güncel Haberler
Üstad yine durmamış
Üstad yine durmamış
TikTok'ta #PerfumeTok rüzgarı: Koku pazarına Z kuşağı yön veriyor...
TikTok’ta #PerfumeTok rüzgarı: Koku pazarına Z kuşağı yön veriyor…
Ajanslarda yapay zekanın geleceğini "kod" değil, "kültür" belirleyecek...
Ajanslarda yapay zekanın geleceğini “kod” değil, “kültür” belirleyecek…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TikTok'ta #PerfumeTok rüzgarı: Koku pazarına Z kuşağı yön veriyor...
Haberler
TikTok’ta #PerfumeTok rüzgarı: Koku pazarına Z kuşağı yön veriyor…
İrem Alimoğlu
13 saat önce
Tüketici, "ultra işlenmiş" gıdalardan uzaklaşıyor
Haberler
Tüketici, “ultra işlenmiş” gıdalardan uzaklaşıyor
Sena Tufan
3 hafta önce
Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
Haberler
Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
Nafizcan Önder
15 Temmuz 2025
İzlenebilir bir platformdan, yaşanabilir bir deneyime: Netflix House açılıyor!
Haberler
İzlenebilir bir platformdan, yaşanabilir bir deneyime: Netflix House açılıyor!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.