5 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Alibaba.com Türkiye ve E-Glober güçlerini birleştirdi
Haberler

Alibaba.com Türkiye ve E-Glober güçlerini birleştirdi

Marketing Türkiye
30 Kasım 2015
1 dk okuma

Alibaba.com’un Türkiye’deki Yeni İş Ortağı Mehmet Ali Yalçındağ’ın E-Glober’ı Oldu. Yeni işbirliği, Türk şirketlerinin uluslararası ticaret fırsatlarını geliştirmeleri için dünyanın lider e-ticaret portalından faydalanmalarına destek sunacak. Alibaba.com Türkiye Ülke Müdürü Cüneyt Erpolat, Alibaba.com Türkiye olarak E-Glober ile gerçekleştirilen yeni işbirliğiyle daha çok sayıda küçük işletmenin ürünlerini daha fazla uluslararası alıcıya ulaştırmalarına destek olacaklarını belirtti ve sözlerine devam etti; ‘Alibaba.com olarak 2008 yılından beri Türkiye’de faaliyetlerimizi sürdürüyoruz ve bu süre zarfında her geçen gün sayısı hızla artan Türk şirketinin sınır ötesi ticarete açıldığını gördük. Yeni işbirliğimiz sayesinde daha da çok sayıda KOBİ’nin uluslararası ticaret fırsatından yararlanması için güçlü bir üs sunabileceğiz. Zengin kaynaklara ve rezervlere sahip Türkiye, Avrupa’nın en yüksek internet erişim oranına sahip genç nüfusu, nitelikli işgücü ve yetenekli bireyleriyle uluslararası piyasalarda rekabet gücüne sahip olunması gereken her şeye sahip. Bizler, Türk KOBİ’lerinin bu nitelikli birikimlerini ticarete döndürebilmeleri ve dünyanın dört bir yanındaki uluslararası alıcılarla ticari ilişkilerini geliştirmeleri için Alibaba.com üzerinde gereken tüm desteği sunmaya hazırız.” 
E-Glober Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ, Türkiye’nin genç bir girişimciler ülkesi ve yüksek kaliteli ürün ve hizmetlerin adresi olduğunu söyledi. Yalçındağ, bu iki önemli zenginliğin bir araya gelmesinin doğal sonucu olarak küresel ticaret piyasalarında rekabet gücü yüksek, henüz dünya tarafından keşfedilmeyi bekleyen büyük bir küresel ticaret potansiyeline sahip bir ülke olduğunu belirtti ve sözlerine devam etti; ‘Alibaba.com ile Türkiye’nin parlak geleceğine olan ortak inancımız kadar, ülkemizdeki yerel işletmelerin gerçek küresel oyunculara dönüşmelerine destek olma vizyonumuzu ve Türkiye’nin e-ticaret hacmini artırmaya yönelik odağımızı da paylaşıyoruz. Bu ortak hedefler ışığında, dünyanın önde gelen küresel organizasyonlarından biri olan ve faaliyetleri ile uluslararası ticareti tanımlayan Alibaba.com ile güç birliğine giriyor olmaktan memnuniyet duyuyoruz.’

 

1 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
2 Erişilebilirlik
Müşterilerle bağlantı kurmanın anahtarı: Erişilebilirlik
3 Şirketlerin yüzde 83'ü ya ara zam yaptı ya da yapacak
Özel şirketlerin yüzde 83’ü ya ara zam yaptı ya da yapacak
4 Denizbank'ın reklam konkurunu kazanan ajans belli oldu!
Denizbank’ın reklam konkurunu kazanan ajans belli oldu!
5 Brandverse Awards kazananları ödüllerine kavuşuyor…
Brandverse Awards kazananları ödüllerine kavuşuyor…
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
e-ticaret
E-ticaretteki büyüme yüzde 68’e ulaştı
hbo max
İddia resmileşti: HBO Max’in Türkiye serüveni başlamadan bitti
şeker
İngiltere’de şeker gibi vergi kaçakçılığı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Bir annenin tüm işlere yetişebilmesi için kaç klon gerekir?
Haberler
Bir annenin tüm işlere yetişebilmesi için kaç klon gerekir?
Gizem Yıldız
4 hafta önce
Tüketiciyle birlikte ışıldayan markalar hangileri?
Haberler
Tüketiciyle birlikte ışıldayan markalar
Gizem Yıldız
29 Mayıs 2022
En gözde karne hediyeleri belli oldu!
Haberler
En gözde karne hediyeleri belli oldu!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
İnsanlar tüketici olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
Haberler
İnsanlar “tüketici” olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
Gizem Yıldız
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.