20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Algida’dan Türkiye’de bir ilk: Twister ile "Yok Böyle Tat" kampanyası
Haberler

Algida’dan Türkiye’de bir ilk: Twister ile “Yok Böyle Tat” kampanyası

Advertorial
14 Şubat 2025
1 dk okuma

Algida, Türkiye’de bir ilke imza atarak hayali tat akımını hayata geçiren ilk marka oldu ve Twister ile sosyal medyada büyük yankı uyandıran “Yok Böyle Tat” kampanyasını gerçekleştirdi. Algida geliştirdiği bu kampanya ile hayal gücünün sınırlarını zorlayan bir ürün fikrini sosyal medya üzerinden duyurarak alıştığımız pazarlama yaklaşımından farklı olarak, “var olan” bir ürünün tanıtımı yerine “yok böyle tat” dedi ve lokal bir lezzet olan turşuyu Twister ile buluşturdu.

8-13 Şubat tarihleri arasında gerçekleşen kampanya, ünlü içerik üreticisi Alper Rende’nin Amazon’dan gelen Waorani Kabilesi’ni evinde ağırlaması ve paylaştığı içerik serisinden birinde Turşulu Twister’ın görünmesi ile başladı. Rende, sosyal medyada yayınladığı videosunda evinde kabile ile geçirdiği bir gününü anlatırken kameraya takılan Twister Pickle Mickle, takipçilerin yoğun ilgisini çekti. Gördüklerinin gerçek olduğuna inanamayan takipçiler çok kısa bir süre içinde videonun altını yorumlarla doldurdu ve Algida Türkiye Tiktok sayfasına onlarca açıklama talebi ulaştı.

24 saat içinde Turşulu Twister’a duyulan ilgi ve talep karşısında Algida hesabından cevap olarak “Bizden önce Alper Rende paylaştı ama evet, yok böyle bir tat!” içeriği paylaşıldı ve bu içerik saatler içinde milyonlarca kez izlendi.

Tüketiciler sosyal medyada Twister Pickle Mickle’ın gerçek olup olmadığını tartışırken, “Yok Böyle Tat” söylemi her aşamada kampanyanın temelini oluşturdu. Bu slogan, aslında tamamen doğruydu ve kampanyanın finalinde Alper Rende’nin açıklama videosu gerçeğin perdesini araladı: Twister Pickle Mickle aslında hiçbir zaman var olmamıştı!

Algida kampanya sonunda, Twister’ın mevcut lezzetlerini hatırlatarak 9 milyondan fazla kullanıcıya sahip, Algida’nın promosyon ve çekilişlerinin de yer aldığı “Algida ile Kazan” uygulaması üzerinden 2 bin puan kazandıran özel bir sürpriz sundu.

Kampanyanın fikir geliştirme ve kurgulama süreci Pixiu tarafından yürütülürken, influencer iş birliği süreci ise 51 Digital tarafından yönetildi.

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Algida Turkiye (@algidaturkiye)'in paylaştığı bir gönderi

algida featured
1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
3 Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
4 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
5 Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye'ye emanet etti
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye’ye emanet etti
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İki ikon bir arada: Coca-Cola × Converse Chuck 70 koleksiyonu
Haberler
İki ikon bir arada: Coca-Cola × Converse Chuck 70 koleksiyonu
Nafizcan Önder
13 Ekim 2025
Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
Haberler
Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
Nafizcan Önder
13 Kasım 2025
Chrome durdurulamıyor: Pazar liderliğini rekorla güçlendirdi
Haberler
Chrome durdurulamıyor: Pazar liderliğini rekorla güçlendirdi
İrem Alimoğlu
3 Ekim 2025
Yandex Türkiye, yapay zeka destekli 2025 yılı verilerini açıkladı: Yüzde 75 arama artışı, 43,8 milyar km yolculuk...
Haberler
Yandex Türkiye, yapay zeka destekli 2025 yılı verilerini açıkladı: Yüzde 75 arama artışı, 43,8 milyar km yolculuk…
Sena Tufan
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.