
Albaraka Türk’ün yeni reklam filminde “Öncü Bankacılık” ve kelebek etkisi vurgusu
Türkiye’nin ilk katılım bankası Albaraka Türk, 40. yılında yeni marka konumlandırması “Öncü Bankacılık” söylemini ön plana çıkaran reklam filmini yayınladı. Reklam filminde Albaraka Türk’ün katılım bankacılığına öncülük eden, birleştirici, kalkındırıcı gücüne vurgu yapılıyor.
Türkiye’nin ilk katılım bankası Albaraka Türk, yeni reklam filminde, sunduğu yenilikçi, kapsayıcı ve çözüm odaklı vizyonunu “Öncü Bankacılık” söylemi altında birleştirdi.
Albaraka Türk yayınladığı reklam filminde, öncüsü olduğu katılım bankacılığının topluma olan katkısını anlatıyor. Katılım bankacılığının gerçek ticarete ve reel ekonomiye sağladığı doğrudan fayda, diğer bankacılık türlerinden farklı olarak, toplumsal bir kalkınmayı amaçlıyor.
Hizmetleriyle dokunduğu her bir müşterisinin bir diğerine olumlu etkisini kelebek etkisine benzeten Albaraka Türk, bu kelebek etkisini “Ataş” alegorisi ile ifade ediyor. İhtiyaç duyulan anlarda sihirli bir şekilde Albaraka Türk logosuna dönüşen ataş, Albaraka Türk’ün her an müşterilerinin yanında olduğunu ve işlerini desteklediğini anlatıyor.
Kampanya Künyesi:
Reklamveren: Albaraka Türk
Reklam Ajansı: Red And Grey
Prodüksiyon Şirketi: 3bölü2 Yapım
Yönetmen: Çağlar Mallı
Görüntü Yönetmeni: Serkan Güler
Medya Ajansı: OPN Forte
PR Ajansı: Dilan Baransel İletişim Danışmanlığı