10 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Akbank müşterilerine şeffaf bankacılıkta yeni bir hizmet sunuyor

Marketing Türkiye
28 Temmuz 2012
2 dk okuma
Akbank, müşterilerinin yaşamlarını kolaylaştırmak için geliştirdiği yenilikçi uygulamalarına bir yenisini daha ekledi. Akbank’ın geliştirdiği uygulama ile, ürün ve hizmetlere ilişkin başvuruların, o an hangi aşamada olduğu kolayca izlenebilecek. Akbank, “Başvurum Nerede?” adını verdiği uygulamayla hizmet  mutfağını, müşterisi olsun, olmasın herkese açarak şeffaf bankacılıkta önemli bir atılım daha yapıyor. Akbank Bireysel Bankacılık’tan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Galip Tözge yeni uygulama ile ilgili açıklamasında şeffaf bankacılık anlayışıyla bu kapsamda önemli adımlar attıklarını belirterek, “Akbank Direkt İnternet ve www.akbank.com adresinde, başvuru alanlarında birer link oluşturduk. Amacımız, tamamen şeffaf bir bankacılık bakış açısı ile en çok kullanılan ürünlerimizin başvuru süreç adımlarının,  başvuru sonuç ve açıklamalarının detaylı şekilde müşterilerimiz tarafından her an görüntülenebilmesini sağlamak” dedi. Akbank.com’da tüm “Başvur” butonlarının yanında artık bir de “Başvurum Nerede?” butonu olacağını kaydeden Tözge, “Müşterilerimiz olsun olmasın herkesin yaşamını kolaylaştırmak amacıyla geliştirdiğimiz bu hizmetimizle, bankamızın ürün ve hizmetlerinden herhangi birine başvuranlar, başvurularını kolayca izleyebilecekler” diye sözlerini tamamladı.

Açıklamasında teknolojiye olan yatırımlarını aralıksız sürdürdüklerine de dikkat çeken Tözge, 2012 yılında 120 milyon dolarlık teknoloji yatırımı yapmayı hedeflediklerini söyledi ve ekledi: “Bugün bankamızda yapılan her üç işlemden ikisi Özgür Bankacılık kanallarından yapılıyor; bir başka anlatımla, Akbank’ta işlemlerin artık üçte ikisi şube dışında gerçekleşiyor. Para çekme işlemlerinin ise yüzde 90’ı ATM’ler üzerinden yapılıyor. Akbank Direkt İnternet Türkiye’deki aktif internet bankacılığı kullanıcılarının yüzde 14’üne hizmet veriyor. Sektördeki para transferlerinin yüzde 11’inin yapıldığı Akbank Direkt İnternet, İMKB’deki hisse senedi işlem hacminden de yüzde 1 pay alıyor.” Uygulama “www.akbank.com” adresi üzerinden Akbank müşterisi olsun, olmasın kredi kartı, bireysel kredi ve mikro kredi başvurusu yapan herkesin başvurularını takip edebilmelerini sağlıyor. Başvuru sahipleri, akbank.com’da bulunan “Başvurum Nerede?” butonu üzerinden Axess, Wings, Fish kredi kartı başvurularının yanı sıra, ihtiyaç, taşıt, konut gibi bireysel kredilerinin ve mikro kredilerinin de tahsis öncesi hangi aşamada olduğunu gerçek zamanlı olarak görebiliyorlar. Üstelik, Başvurum Nerede? uygulamasında bulunan Teslimat adımı altında kuryelerinin nerede olduğunu da görüntüleyebiliyorlar. Akbank müşterileri “www.akbank.com” adresini kullanabilecekleri gibi, Akbank Direkt İnternet üzerinden de başvuru ve takiplerini yapabiliyorlar. Akbank, Başvurum Nerede? gibi uygulamalarıyla müşterilerine sunduğu online bankacılık avantajlarına ek olarak ulaşım kolaylığı ve maliyet avantajı da sağlıyor. Bu nedenle internet, Akbank müşterilerinin kullanmayı tercih ettiği bir satış kanalı olarak öne çıkıyor. Müşteri alışkanlıklarındaki bu değişim, Akbank’ın online gerçekleşen satışlarına da olumlu olarak yansıyor. Bu çerçevede, 2011 yılında Akbank Direkt İnternet’ten satılan kredi kartı adedi 3 katına; Hızlı Para, Taksitli Avans, Taksitli Borç Transferi gibi kredi kartı türev ürünlerin satış adedi 2 katına çıktı. Aynı şekilde, 2011 yılında internet kanalından kullandırılan kredi adedi 4,5 katına çıktı.

 

1 The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
2 AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
3 Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
4 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
5 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
Güncel Haberler
Pinterest, 2026'nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
Pinterest, 2026’nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
Yandex Türkiye, yapay zeka destekli 2025 yılı verilerini açıkladı: Yüzde 75 arama artışı, 43,8 milyar km yolculuk...
Yandex Türkiye, yapay zeka destekli 2025 yılı verilerini açıkladı: Yüzde 75 arama artışı, 43,8 milyar km yolculuk…
Fraksiyonel CMO’lar çağı başlıyor!
Fraksiyonel CMO’lar çağı başlıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
Haberler
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor
Haberler
Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor
Sena Tufan
31 Ekim 2025
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Haberler
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
İrem Alimoğlu
1 Kasım 2025
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa'yı satmayı düşünüyor!
Haberler
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa’yı satmayı düşünüyor!
Marketing Türkiye
7 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.