12 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Akbank müşteri temsilcileri Twitter’da

Marketing Türkiye
3 Haziran 2012
1 dk okuma

Akbank’ın sosyal medya üzerindeki destek hizmetini kullanan müşteriler, Twitter hesapları üzerinden  telefon bankacılığını arar gibi twitter.com/AkbankDestek hesabından Akbank müşteri temsilcilerine şikayet ve önerilerini iletebilecekler. Ayrıca bu kanal üzerinden Akbank Twitter adresi twitter.com/Akbank hesabından ürün ve hizmetler ile ilgili güncel bilgileri, duyurular ve kampanya bilgilerini de izlemek mümkün olacak. Akbank sosyal medya kanalında 7/24 müşterilere hizmet veren müşteri temsilcileri bu alan için özel olarak yetiştirildi. Akbank, öncelikle yalnızca sosyal medya kanalına çalışacak müşteri temsilcilerinin yetiştirilmesi için, sosyal medya iletişimi konusunda eğitimin yanı sıra, bu müşteri temsilcilerinin bankacılık işlemleri ile ilgili sosyal medyadan çözüm üretilmesi konusunda da uzman olarak yetiştirilmelerini sağladı.
Akbank Bireysel Bankacılık’tan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Galip Tözge, müşterilerin sosyal medya üzerinden markaya doğrudan ulaşmalarını sağlayan Akbank’ın yeni uygulaması Twitter.com/AkbankDestek müşteri hizmetleri  sayfasının  Türkiye’de bankalar arasında bir ilk olduğuna dikkat çekti. Tözge “İnternet kullanımının artması ve sosyal medya kavramlarının hayatımıza girmesiyle beraber, artık müşteriler bilgiye daha hızlı ulaşmayı hatta bilginin anında ayaklarına gelmesini talep eder hale geldiler. Akbank olarak değişen müşteri taleplerini karşılayabilmek için birçok yeni hizmet sunuyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz hizmet kalitesini artırmak, onlara daha da iyi ve hızlı hizmet verebilmek amacıyla,  müşterilerimizin sosyal medya üzerinden markaya doğrudan ulaşmasına ve sorunlarının hızla çözülmesine imkan veren @AkbankDestek twitter sayfamızı açtık. ” dedi. Akbank’ın sosyal medya sayfalarını hayata geçirdikleri günden itibaren  müşterilerini daha iyi duyabilmeyi ve onların ihtiyaçlarını daha iyi anlayabilmeyi hedeflediklerini vurgulayan Tözge, “Önümüzdeki dönemde de gelişen dijital trendlerin en yakın takipçisi olarak müşterilerimizin istekleri doğrultusunda en uygun ürün ve hizmetleri sunmaya, yenilikçi gücümüzü her platformda göstermeye devam edeceğiz” dedi.
 

1 "Deterjan Pazarı" saadet zinciri çöktü, binlerce kişi mağdur oldu!
“Deterjan Pazarı” saadet zinciri çöktü, binlerce kişi mağdur oldu!
2 bim
85 milyonun aklında tek bir soru: BİM’e gerçekten psikolog gelecek mi?
3 İkinci el araç soruşturmasında yeni iddia: Platformlar birbirleriyle anlaşarak Google'da öne mi çıktılar?
İkinci el araç soruşturmasında yeni iddia: Platformlar birbirleriyle anlaşarak Google’da öne mi çıktılar?
4 L’Oréal Türkiye babalık iznini 6 hafta olarak belirledi!
L’Oréal Türkiye babalık iznini 6 hafta olarak belirledi!
5 ikinci el araç
İkinci el araç satışında sınırlamalar kapıda!
Güncel Haberler
enflasyon (2)
Yüksek gelirli tüketici, enflasyon dalgasında sörf yapıyor
İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
Penti'den Harry Potter'ın 21. yılına özel koleksiyon
Penti’den Harry Potter’ın 21. yılına özel koleksiyon
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Sürdürülebilirlik yarın değil bugün
Haberler
Sürdürülebilirlik: Yarın değil bugün
Gizem Yıldız
18 Haziran 2022
Telegram'ın CEO'su Apple'ı topa tuttu: "Devrim niteliğindeki güncellememizi geciktiriyor" | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Telegram’ın CEO’su Apple’ı topa tuttu: “Devrim niteliğindeki güncellememizi geciktiriyor” | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
17 saat önce
rekabet
Haberler
Rekabet Kurumu’ndan sahibinden.com’a “haksız rekabet” soruşturması
Seda Başpınar
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.