Ajinomoto Dünya Gıda Günü’nde açlığa dikkat çekti
Ajinomoto, 16 Ekim Dünya Gıda Günü‘nün bu yılki teması olan “Sıfır Açlık” konusuna dikkat çekmek amacıyla Çorbada Tuzun Olsun Derneği ile birlikte evsizlere çorba dağıttı. Ajinomoto, Temel İhtiyaç Derneği (TİDER) ile de iş birliğine imza attı.
Japonya gıda şirketi Ajinomoto Grubu, küresel açlığa dikkat çekmek ve farkındalık yaratmak amacıyla bir projeye geliştirdi. Marka bu doğrultuda 16 Ekim Dünya Gıda Günü’nde “Eylemlerimiz Geleceğimizdir. #SıfırAçlık Olan Bir Dünya İçin Sağlıklı Beslenme” temasıyla evsizlere çorba dağıttı. Ajinomoto, 2017’den beri Çorbada Tuzun Olsun Derneği ile iş birliği içinde bu etkinliği gerçekleştirirken bu yıl Temel İhtiyaç Derneği’nin de katılımıyla Taksim’de çalışmalarda bulundu.
Etkinlikte konuşan Ajinomoto Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Hülya Gündoğan Uçarlar, “Günümüzde 670 milyondan fazla yetişkinle 120 milyon kız-erkek çocuk ve yetişkin obez, 40 milyonun üzerinde çocuk fazla kilolu ve 820 milyondan fazla insan ise açlık çekiyor. Ülkemizde her geçen gün daha fazla insanın besleyici gıdaya ve gıda güvenliğine kavuşabilmesi için farkındalık yaratmak hedefiyle iki yıldan bu yana her yıl 16 Ekim Dünya Gıda Günü’nde Çorbada Tuzun Olsun Derneği’yle çorba dağıtımında yer alıyoruz. Şubat 2019’dan bu yana ayrıca derneğin çorba ihtiyacını Bizim Mutfak çorbalarımızla karşılıyoruz. Sağlıklı gıdaya ulaşım ve açlığı ortadan kaldırma amacıyla farkındalık yaratmak adına gelenekselleştirdiğimiz bu organizasyonun giderek daha geniş kitlelere ulaşması en büyük gayemiz” dedi.