7 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ajinomoto Dünya Gıda Günü’nde açlığa dikkat çekti
Haberler

Ajinomoto Dünya Gıda Günü’nde açlığa dikkat çekti

Marketing Türkiye
17 Ekim 2019
1 dk okuma

Ajinomoto, 16 Ekim Dünya Gıda Günü‘nün bu yılki teması olan “Sıfır Açlık” konusuna dikkat çekmek amacıyla Çorbada Tuzun Olsun Derneği ile birlikte evsizlere çorba dağıttı. Ajinomoto, Temel İhtiyaç Derneği (TİDER) ile de iş birliğine imza attı.

Japonya gıda şirketi Ajinomoto Grubu, küresel açlığa dikkat çekmek ve farkındalık yaratmak amacıyla bir projeye geliştirdi. Marka bu doğrultuda 16 Ekim Dünya Gıda Günü’nde “Eylemlerimiz Geleceğimizdir. #SıfırAçlık Olan Bir Dünya İçin Sağlıklı Beslenme” temasıyla evsizlere çorba dağıttı. Ajinomoto, 2017’den beri Çorbada Tuzun Olsun Derneği ile iş birliği içinde bu etkinliği gerçekleştirirken bu yıl Temel İhtiyaç Derneği’nin de katılımıyla Taksim’de çalışmalarda bulundu.

Etkinlikte konuşan Ajinomoto Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Hülya Gündoğan Uçarlar, “Günümüzde 670 milyondan fazla yetişkinle 120 milyon kız-erkek çocuk ve yetişkin obez, 40 milyonun üzerinde çocuk fazla kilolu ve 820 milyondan fazla insan ise açlık çekiyor. Ülkemizde her geçen gün daha fazla insanın besleyici gıdaya ve gıda güvenliğine kavuşabilmesi için farkındalık yaratmak hedefiyle iki yıldan bu yana her yıl 16 Ekim Dünya Gıda Günü’nde Çorbada Tuzun Olsun Derneği’yle çorba dağıtımında yer alıyoruz. Şubat 2019’dan bu yana ayrıca derneğin çorba ihtiyacını Bizim Mutfak çorbalarımızla karşılıyoruz. Sağlıklı gıdaya ulaşım ve açlığı ortadan kaldırma amacıyla farkındalık yaratmak adına gelenekselleştirdiğimiz bu organizasyonun giderek daha geniş kitlelere ulaşması en büyük gayemiz” dedi.

 

1 Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
2 İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
3 Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
4 Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
5 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Güncel Haberler
Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
Haberler
Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
Sena Tufan
1 hafta önce
TOGO, BETA Ayakkabı'nın marka haklarını satın aldı
Haberler
TOGO, BETA Ayakkabı’nın marka haklarını satın aldı
Sena Tufan
2 gün önce
Yepyeni bir kahve deneyimi: Ice Break
Haberler
Yepyeni bir kahve deneyimi: Ice Break
Advertorial
26 Eylül 2025
Miley Cyrus, Maybelline New York’un yeni global marka elçisi oldu!
Haberler
Miley Cyrus, Maybelline New York’un yeni global marka elçisi oldu!
Nafizcan Önder
29 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.