21 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Mullenlowe
Haberler

MullenLowe Group kurumsal kimliğini yeniledi

Gizem Yıldız
6 Haziran 2023
1 dk okuma

MullenLowe Group, 57 ülkedeki tüm ajanslarında yeni kurumsal kimliğini ve konumlandırmasını hayata geçiriyor. Bu değişimin merkezine ise ahtapot simgesini koymaya devam ediyor.

Ahtapotlar uyum sağlama yetenekleri sayesinde 300 milyon yılı aşkın süredir dünyadalar. Kendi DNA’larını kopyalayarak kendini yeniden inşa edebilen özel canlılar. MullenLowe Global CEO’su Kristen Cavallo’ya göre ahtapotların bu özellikleri ve elbette zekaları; markaların hayatlarına nasıl devam etmeleri gerektiğine dair örnek bir model oluşturuyor. MullenLowe Group için de ilham olmaya devam ediyor.

Kendini her seferinde yeniden keşfeden bir logo

Yeni marka kimliğinin baş tasarımcısı João Paz şöyle anlatıyor yeni logoyu; “Yeni ahtapot, adeta bir canlı gibi hareket etmek istiyor. Kıvrımlarıyla kendini sonsuza kadar yenileyecek bir akıcılığa sahip. Köşeleri veya bitiş noktaları olmayan yeni logo ise hareket edebiliyor ve farklı şekillere girebiliyor. Evet her seferinde farklı bir şekle bürünebilen bir logo… Neden olmasın? Akışkan ve sabit olmayan yeni logomuz, serif yazı karakteriyle güzel bir uyum sağlıyor. Bu da formdan forma girebilen logomuza; sade, güvenilir ve sağlam bir temel oluşturuyor. Ayrıca yeni logomuzun dokunaçları, A’dan Z’ye ve 0’dan 9’a olmak üzere, harf ve rakamlara da dönüşebiliyor.”

Çalışanlar da kendi logolarını tasarlıyor

MullenLowe Group yeni uygulamasıyla dünya genelindeki 4 binden fazla çalışanını da kendi ahtapotlarını tasarlamaya davet ediyor. Bu uygulama sayesinde kullanıcılar mail imzalarında, duvar kağıtlarında, kartvizitlerinde, hatta iWatch’larında kullanmak üzere kendi eşsiz ahtapot formlarını oluşturabiliyor.

Aslında bu sayede herkesin yeni kurumsal kimliğe bir katkı, bir iz bırakması ve değişimin parçası olması sağlanıyor.

featured MullenLowe Group
1 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
5 37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Güncel Haberler
Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
2025 yazında markalar dijitalde parlıyor! İşte fark yaratan dijital stratejiler...
2025 yazında markalar dijitalde parlıyor! İşte fark yaratan dijital stratejiler…
Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
Haberler
Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
Nafizcan Önder
18 Mayıs 2025
adidas ve Nike'ı sarsan "On" Türkiye pazarına adım attı...
Haberler
adidas ve Nike’ı sarsan “On” Türkiye pazarına adım attı…
İrem Alimoğlu
15 Mayıs 2025
Yuvadan uçan fikirler ödüle dönüştü: Brandverse Awards Ödül Töreni 18 Haziran'da…
Haberler
Yuvadan uçan fikirler ödüle dönüştü: Brandverse Awards Ödül Töreni 18 Haziran’da…
Sena Tufan
2 hafta önce
Belirsizlik ortamında pazarlama: Hangi kampanyalar rafa kalkıyor?
Haberler
Belirsizlik ortamında pazarlama: Hangi kampanyalar rafa kalkıyor?
İrem Alimoğlu
17 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.