3 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Mullenlowe
Haberler

MullenLowe Group kurumsal kimliğini yeniledi

Gizem Yıldız
6 Haziran 2023
1 dk okuma

MullenLowe Group, 57 ülkedeki tüm ajanslarında yeni kurumsal kimliğini ve konumlandırmasını hayata geçiriyor. Bu değişimin merkezine ise ahtapot simgesini koymaya devam ediyor.

Ahtapotlar uyum sağlama yetenekleri sayesinde 300 milyon yılı aşkın süredir dünyadalar. Kendi DNA’larını kopyalayarak kendini yeniden inşa edebilen özel canlılar. MullenLowe Global CEO’su Kristen Cavallo’ya göre ahtapotların bu özellikleri ve elbette zekaları; markaların hayatlarına nasıl devam etmeleri gerektiğine dair örnek bir model oluşturuyor. MullenLowe Group için de ilham olmaya devam ediyor.

Kendini her seferinde yeniden keşfeden bir logo

Yeni marka kimliğinin baş tasarımcısı João Paz şöyle anlatıyor yeni logoyu; “Yeni ahtapot, adeta bir canlı gibi hareket etmek istiyor. Kıvrımlarıyla kendini sonsuza kadar yenileyecek bir akıcılığa sahip. Köşeleri veya bitiş noktaları olmayan yeni logo ise hareket edebiliyor ve farklı şekillere girebiliyor. Evet her seferinde farklı bir şekle bürünebilen bir logo… Neden olmasın? Akışkan ve sabit olmayan yeni logomuz, serif yazı karakteriyle güzel bir uyum sağlıyor. Bu da formdan forma girebilen logomuza; sade, güvenilir ve sağlam bir temel oluşturuyor. Ayrıca yeni logomuzun dokunaçları, A’dan Z’ye ve 0’dan 9’a olmak üzere, harf ve rakamlara da dönüşebiliyor.”

Çalışanlar da kendi logolarını tasarlıyor

MullenLowe Group yeni uygulamasıyla dünya genelindeki 4 binden fazla çalışanını da kendi ahtapotlarını tasarlamaya davet ediyor. Bu uygulama sayesinde kullanıcılar mail imzalarında, duvar kağıtlarında, kartvizitlerinde, hatta iWatch’larında kullanmak üzere kendi eşsiz ahtapot formlarını oluşturabiliyor.

Aslında bu sayede herkesin yeni kurumsal kimliğe bir katkı, bir iz bırakması ve değişimin parçası olması sağlanıyor.

featured MullenLowe Group
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
3 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
4 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
5 Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Güncel Haberler
Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi
Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
E-spor arenasında sürpriz gelişme: İlk Olimpik E-Spor Oyunları iptal edildi
E-spor arenasında sürpriz gelişme: İlk Olimpik E-Spor Oyunları iptal edildi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sadece bir YouTube var!
Haberler
Sadece bir YouTube var!
Sena Tufan
1 Ekim 2025
Türkiye'de tüketici psikolojisinin 20 yıllık yolculuğu: Refahla başladı, dirençle sürüyor…
Haberler
Türkiye’de tüketici psikolojisinin 20 yıllık yolculuğu: Refahla başladı, dirençle sürüyor…
İrem Alimoğlu
24 Eylül 2025
TikTok'ta #PerfumeTok rüzgarı: Koku pazarına Z kuşağı yön veriyor...
Haberler
TikTok’ta #PerfumeTok rüzgarı: Koku pazarına Z kuşağı yön veriyor…
İrem Alimoğlu
14 Eylül 2025
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
Haberler
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.