3 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Ajanslar / Konkur

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Gizem Yıldız
17 Şubat 2022
3 dk okuma

Bayer’in PR ajansı Sobraz oldu

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Bayer Tüketici Sağlığı markaları Supradyn ve Redoxon ile Dermatoloji bölümü Bepanthol, Bepanthol Baby, Bepanthol Sensiderm, Bepanthol SensiDaily ve Bepanthol Derma’nın Türkiye’deki PR çalışmaları için Sobraz ile anlaştı. 

Doğadan ve Stay Influence iş birliği devam ediyor

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

2021 yılının son çeyreğinde gerçekleştirilen #21GünChallenge influencer iletişiminin ardından Doğadan, yeni dönemde de proje bazlı influencer iletişim planlamasında Stay Influence ile yola devam ediyor.

Bitki ve meyve çayı deyince ilk akla gelen The Coca-Cola Company markalarından Doğadan, başarılı sonuçlar elde ettiği #21GünChallenge projesinin ardından yeni influencer kampanyasında da dijital influencer çalışmaları için Stay Influence ile yola devam ediyor.

7 influencer ile sağlık, psikoloji, sürdürülebilirlik başlıkları altında 21 gün boyunca devam eden bir dönüşüm hikayesine sosyal medya kullanıcılarını da dahil eden projenin sonunda ciddi bir başarı elde edilmişti.

Comeup iletişim çalışmaları için Aristo ile anlaştı

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Türkiye’nin önde gelen markalarına 360° entegre kurumsal iletişim danışmanlığı hizmeti sunan Aristo İletişim, müşteri portföyüne aktif spor giyim pazarında faaliyet gösteren Comeup’u ekledi.

İş birliği kapsamında Aristo İletişim, markanın gelecek dönem stratejileri doğrultusunda iletişim süreçlerini yönetecek.

CMC Türkiye iletişim ajansını seçti 

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

BPO, Teknoloji ve Danışmanlık şirketler grubu M+ Group’un en büyük üyesi olarak hizmet veren CMC Türkiye’nin iletişim ajansı, Excel İletişim ve Algı Yönetimi oldu.

Excel İletişim ve Algı Yönetimi, yeni iş birliği kapsamında CMC Türkiye’nin kurumsal iletişim, medya iletişimi, kriz iletişimi, konu ve gündem yönetimi gibi tüm iletişim çalışmalarını yürütecek.

Türkiye’nin Eğlence Merkezi PLAYLAND’ın reklam ajansı Taximpro oldu!

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

25 yılı aşkın süredir eğlence sektöründe lider konumda bulunan ve ilklerin öncüsü olarak ülke çapında sektöre yön veren PLAYLAND,  sosyal medya iletişiminden prodüksiyona, web sitesinden mobil uygulamasına kadar tüm yaratıcı işlerde 360 derece marka iletişimini Taximpro ile yürütecek!

MSD’nin iletişim süreçleri Marjinal Porter Novelli’ye emanet

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Dünya genelinde iki isme sahip tek bir şirket olan MSD, Amerika Birleşik Devletleri ve Kanada’da Merck olarak biliniyor.
 
Güçlü iş birlikleri, insan odaklı ve çevik çalışma kültürüyle yenilikçi ürünleri daha erişilebilir kılmayı; sağlık sektörünün dönüşümüne öncülük etmeyi hedefleyen MSD, iletişim çalışmalarında Marjinal Porter Novelli ile birlikte ilerleyecek.

Pakmaya, Karbonat ailesine katıldı

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Pakmaya, yeni dönem iletişim çalışmalarını Karbonat’a emanet etti.

Fırıncılık, endüstriyel pastacılık, ev tüketimi ve değirmencilik alanındaki 400’den fazla ürünüyle yıllardır harikalar yaratan Pakmaya’nın ATL, BTL ve dijital alandaki çalışmaları artık Karbonat’ın mutfağından çıkacak.

Sabancı Vakfı tercihini yaptı

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Sabancı Vakfı, kurumsal iletişim çalışmalarını Communication Partner ile yürütmeye başladı.

Communication Partner, yeni dönemde vakfın kurumsal iletişim çalışmalarının sorumluluğunu üstlendi.

Karnaval Marka Ajansı’na yeni müşteri

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Dünyanın önde gelen görüntüleme ürün ve hizmet sağlayıcısı Nikon, insansız hava araçlarının öncü firması DJI, fotoğraf ve video içerik üreticilerine yönelik depolama ürünleri üreten Lexar ve anında çıkan fotoğraf teknolojisini dünyaya kazandıran Polaroid markalarının Türkiye Resmi Distribütörü Karfo Karacasulu yeni dönem iletişim çalışmalarını Karnaval Marka Ajansı’na emanet etti.

Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.

Aristo İletişim Communication Partner Excel İletişim ve Algı Yönetimi featured Karbonat Marjinal Porter Novelli Sobraz stay influence taximpro
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa'nın lideri oldu
Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa’nın lideri oldu
3 Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
4 Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
5 UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
Güncel Haberler
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Sena Tufan
9 Mayıs 2025
Markaların sosyal sorumlulukta "samimiyet" sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Haberler
Markaların sosyal sorumlulukta “samimiyet” sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
İrem Alimoğlu
3 Mayıs 2025
Koç Okulları sosyal medyanın gündeminde: Yıllık eğitim ücreti 45 bin doları aştı...
Haberler
Koç Okulları sosyal medyanın gündeminde: Yıllık eğitim ücreti 45 bin doları aştı…
İrem Alimoğlu
29 Mayıs 2025
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.