1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ajanslar çalışanlarını Snapchat okuluna gönderiyor
Haberler

Ajanslar çalışanlarını Snapchat okuluna gönderiyor

Marketing Türkiye
19 Eylül 2015
1 dk okuma

Bir reklam platformu olarak Snapchat’in yükselişi sürerken yaratıcı ajanslar da Snapchat ile nasıl iletişim kurmaları gerektiğini çözmeye çalışıyor.

Bazı ajanslar klasik yolu yani genç çalışanları istihdam ederken Snapchat kullanımlarına bakmalarını tercih ederken BBDO, HAVAS, Huge gibi ajanslar ise Snapchat’i ustalaşılması gereken yeni bir yaratıcı iletişim kanalı olarak görüyor. Snapchat yarışmaları ve testleriyle çalışanlarını bu uygulamayı sahiplenmeye çağıran ajanslar, bu sayede Snapchat’i yaratıcı bir şekilde kullanma yöntemlerini keşfetmeye çalışıyor.

Bir kere bile kullanmadan Snapchat’in işleyişini ve özelliklerini anlamanın mümkün olmadığını düşünen Brooklyn merkezli Huge ajansı, çalışanları için bir Snapchat programı oluşturmuş durumda. “Summer Fry Day” öğrenim programıyla Snapchat kullanımını çalışanları arasında kullanıma teşvik eden ajans, her çalışanan izin günlerini ajansın Snapchat hesabından yayınlamalarını istiyor. 

Havas Worldwide’ın da benzer bir uygulamayla Snapchat Hazine Avı isimli bir oyun yaratması ve bu oyunu oynayan çalışanlarının hazineye ulaşmasıyla uygulamanın iletişim yönünü keşfe çıkması, Cannes Lions’a da damga vurmuş Snapchat’in gelecekteki önemini de gösteriyor. Elbette Amerika Açık Tenis Turnuvası’na bilet kazanmak isteyen çalışanlar da canla başla Snapchat’i öğrenmeye çalışıyor.

BBDO New York ise benzersiz bir oyun yaratarak ajansta çalışan herkesi Snapchat’e davet etti. Her gün için belirlenen bir konu üzerine 100’den fazla ajans çalışanı kendi yaratıcı Snap’lerini yayınladı.

Snapchat, pazardaki tek iletişim kanalı değil. Ancak ajansların entegre kampanyaları için asla gözden kaçırmak istemediği ve yeni nesile en uygun olarak düşünülen bir kanal. Ajanslar Snapchat’i analiz ediyor, tartışıyor bazıları daha atak davranarak sadece Snapchat’e yönelik içerikler üretebilmek adına video girişimleri satın alıyor ve marka topluluklarını Snapchat’te de sürdürülebilir bir şekilde birarada tutmak istiyorlar.

1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Çalışan memnuniyetsizliğinin şirketlere maliyeti belli oldu! Etkisi tahminlerin de üstünde...
Çalışan memnuniyetsizliğinin şirketlere maliyeti belli oldu! Etkisi tahminlerin de üstünde…
Google’dan eğitim dünyasına yapay zeka takviyesi: “Gemini for Education”
Google’dan eğitim dünyasına yapay zeka takviyesi: “Gemini for Education”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kerevitaş, yeni dönemde faaliyetlerini Besler Gıda olarak sürdürecek
Haberler
Kerevitaş, yeni dönemde faaliyetlerini Besler Gıda olarak sürdürecek
Marketing Türkiye
22 Mayıs 2025
Geleceğin menülerine "harekete geçiren lezzetler" yön verecek!
Haberler
Geleceğin menülerine “harekete geçiren lezzetler” yön verecek!
Sena Tufan
21 Mayıs 2025
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Haberler
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Nafizcan Önder
13 Mayıs 2025
Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
Haberler
Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
Nafizcan Önder
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.