21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
adidas ve Samuel L. Jackson'dan "Superstar"a saygı duruşu
Haberler

adidas ve Samuel L. Jackson’dan “Superstar”a saygı duruşu

Nafizcan Önder
10 Temmuz 2025
2 dk okuma

adidas Originals’ın Superstar ayakkabısı için hayata geçirdiği “The Original” kampanyası, markanın kültürel mirasını sadece nostaljiyle değil, geleceği şekillendiren özgün seslerle buluşturarak yeniden anlatıyor. Samuel L. Jackson’ın güçlü anlatımı ve siyah-beyaz estetiğiyle zamansız bir hava yaratmayı hedefleyen kampanya; Missy Elliott, JENNIE ve Anthony Edwards gibi farklı kuşaklara hitap eden isimlerle “orijinal” olmanın farklı formlarını vurguluyor. adidas, bu kampanyayla yalnızca bir ürün değil, özgünlük ve kültürel etkiyi sahiplenen bir duruş sunuyor.

adidas Originals, yılın başında lanse ettiği yeni marka platformu The Original kapsamında ikonik Superstar ayakkabısını merkezine alan yeni kampanyasını yayınladı. Johannes Leonardo imzalı kampanya, sadece bir ayakkabıyı değil, yıllar içinde kültürel bir fenomene dönüşen özgünlüğünü başrolde Samuel L Jackson’ın performansıyla kutluyor…

Fotoğrafçı ve yönetmen Thibaut Grevet’nin Division aracılığıyla çektiği kampanya filmlerini, efsanevi oyuncu Samuel L. Jackson seslendiriyor. Siyah beyaz estetiğiyle dikkat çeken filmler, Superstar’ın orijinal renk düzenine bir gönderme niteliği taşıyor.

Missy Elliott, JENNIE (BLACKPINK), GloRilla, Anthony Edwards ve kaykay ikonu Mark Gonzales gibi farklı kuşaklara hitap eden isimlerin yer aldığı kampanya, Superstar’ın yıllar içinde “orijinal sesler” tarafından nasıl sahiplenildiğini vurguluyor.

İlk film Pyramids, Samuel L. Jackson’ın insanlık tarihinin zamana direnen başarıları üzerine yaptığı etkileyici bir monologla açılıyor. Superstar’ın kültürel mirasıyla paralellik kuran film, özgünlük kavramına yeni bir boyut kazandırmayı amaçlıyor.

İkinci film Hours ise yedi ikonik ismin buluştuğu ve ortak bir ritimle ilerleyen güçlü bir “kahraman hikâyesi” anlatıyor.

Kampanya boyunca Samuel L. Jackson ve diğer isimlerin üzerindeki adidas Firebird eşofman takımları da markanın zamansız stil anlayışını ve yaratıcı ifadeye olan bağlılığını yansıtıyor.

adidas Originals Pazarlama Başkan Yardımcısı Annie Barrett kampanyaya dair açıklamalarında: “Superstar her zaman sıradan bir spor ayakkabıdan fazlasıydı; özgünlüğün sembolü ve kültürel değişimin kıvılcımıydı. Bu kampanya geriye bakmakla değil, pişmanlık duymadan geleceği inşa eden yeni nesil Originals’ı öne çıkarmakla ilgili” ifadelerini kullanıyor…

adidas featured Samuel L. Jackson Superstar
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

ChatGPT'de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Haberler
ChatGPT’de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Sena Tufan
14 Ekim 2025
Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Haberler
Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Nafizcan Önder
6 Kasım 2025
Her 5 sepetten 2’sinde atıştırmalık var!
Haberler
Her 5 sepetten 2’sinde atıştırmalık var!
Sena Tufan
17 Ekim 2025
Microsoft’tan kritik karar: Windows 10’a veda zamanı!
Haberler
Microsoft’tan kritik karar: Windows 10’a veda zamanı!
Nafizcan Önder
14 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.