22 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Adform’dan zahmetsiz modern pazarlama için yeni platform: FLOW
Haberler

Adform’dan zahmetsiz modern pazarlama için yeni platform: FLOW

Marketing Türkiye
21 Eylül 2020
2 dk okuma

Gartner’ın adtech lideri, dünyanın ilk bağımsız ve tam entegre teknoloji platformuyla reklam verenlerin ve ajansların iş sonuçlarını büyütecek.

Dijital kampanya yaşam döngüsünün tüm unsurlarını kapsayan tek bağımsız küresel reklam yönetim platformu Adform, bugün yaptığı açıklamayla yeni ürün takımı Adform FLOW’u tanıttı. Pazarlamacıların planlama, satın alma ve etkinleştirme işlerini kolaylaştırmak için sezgisel olarak tasarlanan Adform FLOW; DSP, DMP, SSP, DCO ve reklam sunucusu gibi ihtiyaç duyulan her şeyi, tek ve kullanımı kolay bir platformda bir araya getiriyor. Sıra dışı kullanıcı deneyimi ve gelişmiş insan/makine iş birliği ile Adform FLOW, pazarlama başarısı sonuçlarını büyütmek için artırılmış zeka sunuyor.

Adform FLOW’un özellikleri arasında;

  • Tüm kampanyaların iş akışında ve dijital medya kanallarında Kusursuz ve Entegre Kullanıcı Deneyimi sunması,
  • Kontrol ve esneklik sağlayan Saas Teknolojisi ile modüler ve açık API yaklaşımının yanı sıra lisans bazı ücretler ile maliyetleri kontrol etme olanağı sağlaması,
  • Çerez sonrası bir dünyada gizlilik uyumluğu kurulumu için birinci taraf kimlik kullanımına hazır olması ve;
  • Medya tarafsızlığı ile medya ya da veri sahipliğinin olmamasıyla ihtilaf yaratmaması bulunuyor.

Dynata ortaklığı ile gerçekleştirilen ve binden fazla pazarlamacının katıldığı Adform araştırması, günümüzde pazarlamacıların neredeyse üçte birinin (yüzde 74) kampanyalarını veri optimizasyonu, maliyet verimliliği ve kontrol açısından en yüksek faydaların vurgulandığı tek bir pano üzerinden yönetmek istediğini ortaya koyuyor.

Adform’dan zahmetsiz modern pazarlama için yeni platform: FLOW

Tüm pazarlama çözümleri tek bir panoda

Adform’un yirmi yıllık inovasyonu üzerine kurulu olan ve hazırlığı üç yıldan fazladır süren Adform FLOW, modern pazarlama için kurumsal bir teknoloji; bağımsız ve entegre pazarlamacılara, bugüne kadarki çözümlerde göremedikleri türde, kendi verileri üzerinde gelişmiş kontrol imkanı sağlıyor. Adform’un yeni platformu; ayarlanabilir, saydam ve güvenilir olmasıyla kampanya yönetim süreçlerinin kesintisiz olmasını mümkün kılıyor.

Dijital pazarlamacılar uzun süredir kullandıkları birden fazla martech ve adtech çözümünün yarattığı verimsizliklerle mücadele ediyordu. Günümüzün ekonomik gerçeklikleri de verimlilik çabalarını kaçınılmaz kılıyor. Bugüne dek, bazı şirketler, içeriğe ve hizmetlere erişimin denetlendiği walled garden adı verilen ortam içerisinde faaliyetlerini sürdürdü, bazıları ise en iyi teknolojileri kullanırken, bunların bir arada çalışmadığı gerçeğiyle yüzleşti. Adform FLOW, ölçeklenme, kullanım kolaylığı ve walled garden verimliliği ile karmaşık nokta çözümünün zenginliğini sunuyor.

 

“Saydamlık, gizlilik ve veri sahipliği”

Adform CEO’su Troels Jensen, “Günümüzde pazarlamacılar, özel ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilen komple bir çözüme ihtiyaç duyuyorlar. Önceden yapabildiklerinden fazlasını yapabilmelerini sağlayarak, müşterilerimize hatırı sayılır bir değer sağlayacağımızdan eminiz. Adform, tek bağımsız tam entegre pazarlama platformu olarak; saydamlık, gizlilik ve veri sahipliği sağlıyor. Bu problemleri çözmemizle, Adform müşterileri Adform FLOW’un benzersiz mimarisinden faydalanabilecekler ve önemli ölçüde güçlü sonuçlar alabilecekler” dedi.

Vodafone Türkiye Biddable Media Senior Associate Manager Burak Gencer ise şöyle konuştu: “IAP kullanıcı dostu arayüzü ve modern pazarlamanın yönetilmesi için oluşturulmuş yenilikçi bir platform. Hızlı ve akıcı olmasının dışında, optimizasyon ve raporlamadan kazandırdığı zamanla birlikte, özelleştirilmiş arayüz imkanlarını görmek heyecan verici.”

Adform ve Adform FLOW hakkında daha fazla bilgi için www.adform.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

 

1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
5 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
Güncel Haberler
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Yılbaşı hediyelerinde "değer" dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

The Ordinary "Periodic Fable" ile güzellik endüstrisine meydan okuyor
Haberler
The Ordinary “Periodic Fable” ile güzellik endüstrisine meydan okuyor
Sena Tufan
16 Ekim 2025
Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Haberler
Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Nafizcan Önder
6 Kasım 2025
The TECH Summit 2025 için geri sayım başladı: Geleceği keşfetmeye hazır mısınız?
Haberler
The TECH Summit 2025 için geri sayım başladı: Geleceği keşfetmeye hazır mısınız?
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
Haberler
Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
İrem Alimoğlu
15 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.