8 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
stres
Haberler

Adform Türkiye Genel Müdürü Cem Eroğlu: “Önce sorumluluk, sonra kendimiz”

Marketing Türkiye
12 Ağustos 2020
2 dk okuma

Adform Türkiye Genel Müdürü Cem Eroğlu, içinde bulunduğumuz süreci hem üst düzey yönetici, hem profesyonel, hem de birey kimliğiyle değerlendirdi. Eroğlu’nun ana gözlemi, “kurumların dijitalleşme hızının, bireylerin kurumlaşmasını geçtiği” yönünde. 

Empati, günümüzde her alanda eksiğini ve faydasını gördüğümüz bir yeti. Çok geçmişe gitmeden, eski olan normal günlere dönelim. Hatta, iyi bir kurum temsilcisinin hayatını resmedelim. Sabah erkenden kalkıyorsun; dünden kalma yarım düşüncelerin yarım kalmış uykunun karanlık köşelerinde birikmiş. İlk aklına gelen telefondan maillerine veya mesajlarına bakmak. Zamanın var ise içeceğini demliyorsun ve kahvaltını yapıyorsun. Toplu taşıma veya hususi aracın ile, ofisine gidiyorsun. Gideceğin yere varana kadar, çalıştığın endüstrinin hedef kitlesi olan tüketiciler ile karşı karşıya geliyorsun, görüyorsun veya görmezden geliyorsun. Sabah bir gülümseme ile ofise varıyorsun ve ekip arkadaşlarınla hızlı bir sohbet sonrası güne başlıyorsun. Özetle, kendin dışında herkesi görüyorsun ve iletişim kuruyorsun. Farklılıkları tespit ediyor, gerekiyorsa kendine çeki düzen veriyorsun veya feyz alıyorsun. Toplantılar esnasında, müşterinin gözlerinde yaptığı işe olan inancını ve hedeflerini görüyorsun, mümkünse empati yaparak ihtiyacını belirliyorsun. Sosyal zekân, kimi zaman ağır basıyor ve kültürümüzün de getirdiği gibi, yakın iletişim sana empati yeteneğini besleme imkânı sağlıyor.

Pandemi sonrası, kendimizi bir anda kapalı odalarda bulduk ve kendimizden başka sadece bilgisayarımızı gördük (değerli aile fertlerimizin dışında). İletişim kanallarımız mail ve online araçlar ile görüntülü iletişim oldu. Buz dağının görünen kısmında oturan bizlerse, kurumların dijitalleşmeye hızlı adaptasyonu esnasında pandemi kuralları içerisinde “önce sorumluluk, sonra kendimiz” modeline döndük. Kısa zamanda uyum sağlayan kurumların, bir anda yapılan tüm işleri dijital ortamda raporladığı ve analiz ettiği bir dünyaya geçtik. Zorunlu dahi olsa, işlerin devam edebilmesi ve departmanlar arası iletişimin sekteye uğramaması için gerekli dijitalleşme yatırımları gerçekleşti. Dev oyuncuların tanımadığımız yeteneklerine müşteriler olduk.

Sonuç, normalden daha fazla çalışıyorum diyen bizler, yemek yemeyi unutuyorum ve gün boyunca konferanstayım diyen profesyoneller ve adapte olabilmenin takvim doluluğu ile eşdeğer olduğu algısı… Kurumların dijitalleşme hızı ile kendi kurumsallaşma hızımız rekabet ediyor oldu. Dijital kurumsallaşma, zaman yönetimi ve normal hayatta harcadığımız iş dışı zamanın bize kattıklarının farkındalığı dileğiyle…

Adform cem eroğlu
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
3 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
4 Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
5 YouTube'ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
Güncel Haberler
Vibe’ı yakala: Marketing Türkiye Aralık sayısı yayında!
Vibe’ı yakala: Marketing Türkiye Aralık sayısı yayında!
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kusursuzluk devri kapandı: Victoria’s Secret podyumunda kapsayıcılığın yeni yüzleri
Haberler
Kusursuzluk devri kapandı: Victoria’s Secret podyumunda kapsayıcılığın yeni yüzleri
Nafizcan Önder
16 Ekim 2025
13. HbbTV Symposium & Awards 2025, Tvekstra eş ev sahipliğinde gerçekleşecek
Haberler
13. HbbTV Symposium & Awards 2025, Tvekstra eş ev sahipliğinde gerçekleşecek
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Haberler
Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Sena Tufan
3 hafta önce
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Haberler
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Sena Tufan
25 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.